Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 164
Návštev dnes: 128
Z knihy odkazov
Ján
Dobrý deň pán Karabinoš. Mám 49 rokov a už hodne r
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

| do súťaže Jarná premena 2019 sa môžete prihlásdiť už teraz | súťaž začína 1.3.2019 | slávnostné vyhlásenie výsledkov bude 16.6.2019 v Nitre

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


monika    24 June 2009 18:34 | trencin
Dobry den pan Karabinos.Kedze mi zistili vrodenu srdc.vadu,nezavaznu,(prolaps predneho cipu mitralnej chlopne),napriek konzultacii s lekarom,bala som sa zacat cvicit.Casom som sa ale nasvala,vyburcoval ma pohlad do zrkadla,ze uz to takto dalej nepojde a pocit uplneho znechutenia s toho ako vyzeram.Mozno je to dobre,ze ,,to,, zaslo az takto daleko.Po podani lieku na srdce som to teda skusila a zacala s behom.Striedala som mierny beh a chodzu,po dobu 30min.Zistila som,ze som uplne nemozna,nevladali ma niest vlastne nohy,pri behu som len tak cupkala,ledva nohy dvihala.To ma vyburcovalo este viac.Na druhy den som telo citila,ale ziadna drasticka svalovica.Na druhy den som sla doma na steper,40min.Vladala som viac.Priatel mi hovori,ze beh je NAJ na chudnutie,ze musim dvihat vahu celehu tela,ze pri behu zabera cele,preto som nevladala pri behu vonku,ze nemam ziadnu kondicku,a steper je lahsi.Som rozhodnuta schudnut,nech sa robi co chce,uz som sa odhodlavala dost dlho,2roky!Chcem sa opytat,ci je vhodne behat,al.steper(podla pocasia)kazdy den,a za kolko asi vymlatim zo seba slabu svalovicku.Ake dlhe trasy,a kolko pridavat pri bezcovi zaciatocnikovi?Mam 30rok.,vyska 162cm,vaha7Okg,typ postavy jablko-velke prsia,a este vacsie brucho.Viem,ze to nebude lahke,no aj Vy ste mi dokazom,ze ked sa chce,tak sa da.Moj obdiv patri vsetkym,este vacsmi obeznejsim,ktori dokazali zacat chudnut a schudli.Ja este niesom taky extrem a vidim,ake to je tazke.Dakujem za Vasu odpoved a prajem Vam mnoho dalsich uspechov.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Veľkého brucha sa zbavíte len vtedy, ak zmeníte stravovacie návyky. Jedzte 5 až 7 - krát za deň, ale malé porcie jedla. Uprednostňujte zeleninu a chudé mäso, cereálne výrobky a ryžu, menej ovocie a mliečne výrobky. Beh je naozaj najlepší na chudnutie, pre vás pri pulzovej frekvencii 120 - 130 za minútu a dĺžke trvania najmenej 40 minút. Na druhom mieste je jednoznačne stacionárny bicykel (v praxi vlastne na prvom - na ňom chudne 90 % ľudí). Chudnutie na steperi nepovažujem za najlepšie riešenie. Aby ste však chudli len z tuku a nie zo svalov, mali by ste cvičiť vo fitnescentre.

Henrieta    16 June 2009 16:26 | Ba
Dobrý deň,pán Karabinoš!
mám otázočku...som z Bratislavy, potrebovala by som s Vami konzultovať. Je možné si dohodnúť termín? ďakujem za odpoveď. S pozdravom Henrieta
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Samozrejme, že áno! Po Nitranoch mám z Bratislavy najviac klientov a mnohí z nich ku mne chodili aj cvičiť. Zavolajte mi, dohodneme si termín stretnutia. Julo

Sisa    16 June 2009 09:20 | Kolta
Dobrý deň,pán Karabinoš!
Chcela by som Vás poprosiť o radu. Je mojou veľkou túžbou dostať moje telo do formy. Mám 34 rokov, 168 cm a 55 kg.Mojim snom je mať vyformované brucho, boky a stehná. Brucho mám veľmi mľandravé, takisto ako aj zadok a stehná. Prosím Vás o radu, aké cviky mám na spevnenie spomenutých partií cvičiť a ako často. Je vhodný stacionárny bicykel, kalanetika a 90 dňová rozlišovacia diéta podľa Vás? Z čoho majú pozostávať pri chudnutí a spevnení raňajky a večere?
Ďakujem a prajem pekný deň!
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Príliš veľa otázok, Sisa ! Všeobecné odpovede na ne nájdete, ak si prečítate predchádzajúce odpovede v tejto rubrike. Pre vás by však bolo najlepšie, keby ste prišli za mnou osobne, alebo aspoň mi poslali vyplnený Evidenčný list.

Vierka    12 June 2009 10:56 |
Dobry den,
chcem sa spytat, aky mam mat tep pri aerobnom cviceni,ked chcem schudnut? Mam 29 rokov, 172 cm a 74kg. Mam vsak maly kardiologicky problem - kardiolog mi zistil celodenny zvyseny tep a cinnost srdca, pricina sa vsak nezistila. V priemere mam kludovy tep vyssi cca o 15-20 uderov/min ako normalny clovek. Lekar mi odporucil jogu, ze sa mam skusit trochu ukludnit, sice proti joge nic nemam,ale ja mam radsej take "aktivnejsie" cvicenia, pri ktorych sa mozem poriadne zapotit a kedze by som chcela schudnut, potrebujem vediet, aky mam mat teda tep, aby cvicenie bolo efektivne. Teraz cvicim pravidelne 3-4 x za tyzden, z toho 1x chodim do fitka na bodywork a 2-3x tyzdenne doma na takom chodiacom stepperi (50-60 minut v kuse). Niekedy mi vsak tep vyskoci na hodnoty cca 160-170/min tak neviem, ci to uz neprehanam, ci to uz nie je v anaerobnej hladine. Taktiez nechcem srdce zbytocne nadmerne zatazovat, i ked si myslim, ze aj ludia s poruchami srdca by mali mat nejaku kondicku. Vopred dakujem za vasu radu.
Vierka
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Všeobecne sa za optimálny tep považuje hodnota vypočítaná podľa vzorca 220 mínus váš vek = 100 %, pričom pri spaľovaní tuku by ste mali aeróbne aktivity vykonávať na úrovni 60 - 70 % tepového maxima (t.j. 100%). Aeróbne aktvity by mali trvať najmenej 40 minút, ideálne sú rano a po posilňovacom tréningu, kedy je najnižšia hladina cukru c krvi. V každom prípade spolupracujte s lekárom a dbajte na jeho rady.

jana    04 June 2009 14:41 | krupina
dobry den ,chcela by som sa opytat ake cviky mam cvicit na brucho,som rok po porode schudla som pomerne rychlo aj mam pevne svasltvo az na brucho ktore mi dost ovislo v spodenj casti.dakujem za rychlu odpoved.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Na spodnú časť brucha sú vhodné cviky, pri ktorých dvíhate nohy - menej záleží na konkrétnom cviku. Cvičte pomaly so stálym napätím svalstva - nerobte viac ako 20 opakovaní v sérii. Radšej menej - tak 10 - 15. Na hornú časť bruchu sú to predklony a sedy - ľahy a na šikmé partie úklony a vytáčanie. Brucho cvičte trikrát do týždňa.


1179
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »

 
 Seitenanfang