Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 166
Návštev dnes: 95
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Henrieta    16 June 2009 16:26 | Ba
Dobrý deň,pán Karabinoš!
mám otázočku...som z Bratislavy, potrebovala by som s Vami konzultovať. Je možné si dohodnúť termín? ďakujem za odpoveď. S pozdravom Henrieta
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Samozrejme, že áno! Po Nitranoch mám z Bratislavy najviac klientov a mnohí z nich ku mne chodili aj cvičiť. Zavolajte mi, dohodneme si termín stretnutia. Julo

Sisa    16 June 2009 09:20 | Kolta
Dobrý deň,pán Karabinoš!
Chcela by som Vás poprosiť o radu. Je mojou veľkou túžbou dostať moje telo do formy. Mám 34 rokov, 168 cm a 55 kg.Mojim snom je mať vyformované brucho, boky a stehná. Brucho mám veľmi mľandravé, takisto ako aj zadok a stehná. Prosím Vás o radu, aké cviky mám na spevnenie spomenutých partií cvičiť a ako často. Je vhodný stacionárny bicykel, kalanetika a 90 dňová rozlišovacia diéta podľa Vás? Z čoho majú pozostávať pri chudnutí a spevnení raňajky a večere?
Ďakujem a prajem pekný deň!
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Príliš veľa otázok, Sisa ! Všeobecné odpovede na ne nájdete, ak si prečítate predchádzajúce odpovede v tejto rubrike. Pre vás by však bolo najlepšie, keby ste prišli za mnou osobne, alebo aspoň mi poslali vyplnený Evidenčný list.

Vierka    12 June 2009 10:56 |
Dobry den,
chcem sa spytat, aky mam mat tep pri aerobnom cviceni,ked chcem schudnut? Mam 29 rokov, 172 cm a 74kg. Mam vsak maly kardiologicky problem - kardiolog mi zistil celodenny zvyseny tep a cinnost srdca, pricina sa vsak nezistila. V priemere mam kludovy tep vyssi cca o 15-20 uderov/min ako normalny clovek. Lekar mi odporucil jogu, ze sa mam skusit trochu ukludnit, sice proti joge nic nemam,ale ja mam radsej take "aktivnejsie" cvicenia, pri ktorych sa mozem poriadne zapotit a kedze by som chcela schudnut, potrebujem vediet, aky mam mat teda tep, aby cvicenie bolo efektivne. Teraz cvicim pravidelne 3-4 x za tyzden, z toho 1x chodim do fitka na bodywork a 2-3x tyzdenne doma na takom chodiacom stepperi (50-60 minut v kuse). Niekedy mi vsak tep vyskoci na hodnoty cca 160-170/min tak neviem, ci to uz neprehanam, ci to uz nie je v anaerobnej hladine. Taktiez nechcem srdce zbytocne nadmerne zatazovat, i ked si myslim, ze aj ludia s poruchami srdca by mali mat nejaku kondicku. Vopred dakujem za vasu radu.
Vierka
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Všeobecne sa za optimálny tep považuje hodnota vypočítaná podľa vzorca 220 mínus váš vek = 100 %, pričom pri spaľovaní tuku by ste mali aeróbne aktivity vykonávať na úrovni 60 - 70 % tepového maxima (t.j. 100%). Aeróbne aktvity by mali trvať najmenej 40 minút, ideálne sú rano a po posilňovacom tréningu, kedy je najnižšia hladina cukru c krvi. V každom prípade spolupracujte s lekárom a dbajte na jeho rady.

jana    04 June 2009 14:41 | krupina
dobry den ,chcela by som sa opytat ake cviky mam cvicit na brucho,som rok po porode schudla som pomerne rychlo aj mam pevne svasltvo az na brucho ktore mi dost ovislo v spodenj casti.dakujem za rychlu odpoved.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Na spodnú časť brucha sú vhodné cviky, pri ktorých dvíhate nohy - menej záleží na konkrétnom cviku. Cvičte pomaly so stálym napätím svalstva - nerobte viac ako 20 opakovaní v sérii. Radšej menej - tak 10 - 15. Na hornú časť bruchu sú to predklony a sedy - ľahy a na šikmé partie úklony a vytáčanie. Brucho cvičte trikrát do týždňa.

Silvia    04 June 2009 06:10 | Prievidza
Dobrý den pán Karabinos. Velmi sa mi páči čo robíte a obdivujem ludí s pevnou vôľou, preto vám prajem mnoho daľších úspechov a pevné zdravie!Chcela by som Vás zároveň poprosiť o radu AKO MAM PRIBRAŤ?! Mám 34 rokov,174 cm, 53,5 kg a to už mám dva pôrody za sebou.Chcela by som pribrať aj 5-6 kg len neviem či to pôjde, pretože ja som bola vždy tenučká ved aj preto som pracovala istý čas ako manekýnka, v mladosti som športovala 4 roky hádzaná, dva roky karate a teraz sa nabehám okolo detí. Pri prvej dcérke som pribrala 21 kg a po roku som mala váhu 55kg aj som dojčila. Pri synovi to je rok a pol dozadu som nabrala 18 kg a teraz mám tých spomínaných 53,5.Chcela by som aj zadok väčší, ale trošku mi zostalo bruško, synček mal skoro 4kg ked sa narodil.Aj to sa mi zda že sa mi to skôr uloží do bruška ako dole. Chcela by som si zaplatit za vypracovanie jedalneho lístka a tréningu u vás. Za vašu odpoved vopred velmi pekne dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Ďakujem Vám za dôveru. Napíšte mi prosím na info@karabinos.sk a pošlite mi vyplnený Evidenčný list, ktorý je podkladom pre vypracovanie Individuálneho tréningového a stravovacieho PROGRAMU. Uvítal by som osobnú návštevu (pohovor, "anamnéza"). Prajem Vám pekný deň!


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »

 
 Seitenanfang