Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 164
Návštev dnes: 111
Z knihy odkazov
Ján
Dobrý deň pán Karabinoš. Mám 49 rokov a už hodne r
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

JARNÁ PREMENA 2019 prebieha | Fotografie PRED a PO do súťaže JARNÁ PREMENA nám musíte poslať do 31. mája 2019 | slávnostné vyhlásenie výsledkov bude 16.6.2019 v penzióne ARTIN v Nitre

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


siska    20 August 2009 12:20 |
Mám silné stehná ale každý deň cvičím a ešte k tomu 40min.denne bicyklujem na stacionárnom bicykli a chodím 20min.ráno do roboti a 20min.poobede z roboti.A jem celkom zdravo takže nejem vyprážané ani mastne.Niečo sladké si dám len výnimočne.Ale uprednosňujem vo svojej strave nizkotučné jogurty,nízkotočné mlieka cereálie.Podarí sa mi tak schudnúť aspoň 8-9kg.za nejaké 4 mesiace. Vopred dakujem za odpoved a odpovedzte prosí na všetko čo som sa pýtala
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
No tak dobre. 1) každý deň necvičte - cvičte obdeň, no nie celé telo. 2) 40 minútové bicyklovanie je dobré, ak sa robí ráno na lačno, po tréningu alebo inokedy, keď už cítite hlad - chce to ľahký prevod a určitú pulzovú frekvenciu, pri ktorej sa odbúravajú tuky (musíte sa potiť) 3) chôdza do práce je dobrá na kondíciu 4) nízkotučné jogurty áno, nízkotučné mlieko nie, z cereálií len ovsené vločky 5) 8 - 9 kg za štyri mesiace je "seriózne" chudnutie - nevidím dôvod, prečo by ste ho nemali dosiahnuť

Aja    18 August 2009 17:04 | Prievidza
Prosim Vas pekne naco su dobre,,korcule,,ktore dost letia teraz,pomoze mi na steperi klusat kazdy vecer 15min?Aspon sa chudne ci aky efekt sa dosiahne steperom?Beh na mieste doma pomoze nejakych 20 min.vecer???Dakujeeem Vam a zelam vela uspechov...
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Ak máte chudé stehná a slabo vyvinuté sedacie svaly, korčuľovanie vám určite pomôže spomenuté svalstvo rozvinúť. Ak ste opačný typ nekorčuľujte, ale radšej behajte alebo bicyklujte. Pätnásť minút na steperi vám trochu pomôže rozvinúť sedacie a stehenné svalstvo, ale zďaleka nie tak ako cvičenie vo fitnescentre. Ak by ste "steperovala" aspoň 40 minút, môže to mať za určitého predpokladu pulzovej frekvencie účinok na odbúravanie tuku ako aeróbna aktivita, ale nie taký ako napríklad beh alebo bicykel. Beh na mieste doma nemá logiku. Behajte vonku alebo na bežiacom páse. Dvadsať minút je dobrých na kondíciu, kardiovaskulárny a dýchací systém. Na odbúravanie telesného tuku je potrebné behať aspoň 40 minút.

Andrea    16 August 2009 12:38 | Zvolen
Zaujimam sa o fitness model a figure. Neviete mi poradit ake zasady dodrziavat pri treningu? v akych seriach cvicit resp. ako casto, co robit aby som predisla narastu velkych svalov. Dakujem
A.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Vždy ma zarazí, ak má niekto obavy z nárastu svalov. Nie preto, že by sa mi ich abnormálny nárast na ženách páčil, ale preto, že vybudovanie svalstva je náročná mnohoročná a cieľavedomá práca. Napokon mieru toho, čo chceme dosiahnuť a ako chceme vyzerať si vždy stanovujeme sami. Ak máte záujem súťažne sa venovať fitness modelu, fitness figúre, resp. bodyfitness a podobným súťažiam, mali by zájsť za trénerom, ktorý má so súťažiacimi v týchto kategóriách skúsenosti. Nedá sa všeobecne povedať koľko cvikov, počet sérií a ako často by ste mali cvičiť. Musel by som vás vidieť.

sisa    14 August 2009 11:19 |
Mám silné stehná,pomôže na ne stacionárny bicykel.Alebo mám skúsiť iné cviky?? dakujem za odpoved
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Stacionárny bicykel, ale zásadne s ľahkou záťažou a dĺžkou trvania aspoň 40 minút by vám mohol pomôcť. Účinnejší by však bol beh na dlhé trate. Ak nevydržíte dlho bežať, striedajte beh s chôdzou. Z cvikov by som vám odporúčal výpady do únavy na každú nohu zvlášť (po tri série). Na strojoch predkopávanie a zakopávanie s vysokým počtom opakovaní (až 30) systémom zhadzovaných sérií, čo znamená, že keď už nevládzate, znížite si záťaž a pokračujete ďalej. Racionálne stravovanie je samozrejmosťou.

Radka    12 August 2009 06:24 | Malacky
Dobrý deň,
minulý týždeň som Vám posielala e-mail aj s mojím kontaktom, ale pravdepodobne ste ešte nemali čas mi odpísať. Touto cestou by som Vás ešte raz chcela poprosiť o kontakt na pani Beňovú, ak by to bolo možné. Moj e-mail je radlinka@centrum.sk
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
No neviem, dostal som to až teraz. Vašu e-mailovú adresu pošlem pani Beňovej.


1179
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »

 
 Seitenanfang