Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 166
Návštev dnes: 95
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


marek    23 August 2009 14:13 | Galanta
Poradte mi prosim cviky na spodné brušné svaly a však s prihliadnutím na hernia disku /operácia krížových platničiek/. Invalid našťastie ešte nie som mám 36 rokov cvičím vlastným telom bez závaží.

Ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Na spodnú časť brušných svalov cvičte cviky, pri ktorých dvíhate nohy. Môže to byť vo vise na hrazde, vo vise na rebrinách, na empire (držíte sa na lakťoch), v ľahu na lavičke alebo na žinenke (koberci). Pri cvikoch v ľahu vám odporúčam neležať celým telom na podložke, ale mierne zodvihnúť hornú časť tela a rukami sa podopierať. Podložky sa budete dotýkať len zadkom. Na lavičke vám odporúčam zadok vysunúť mimo lavičky. Cviky vykonávajte veľmi pomaly so stálym napätím v brušnom svalstve, pri otvorenej polohe je vdych, pri sklopenej polohe výdych.

julo    23 August 2009 07:47 |
Potrebujem schudnúť 9 kg do tých 4 mesiacov.Odporúčate mi začať s delenou stravou pretože moji kamaráti ju jedia už aj 2 roky a schudli okolo 30kg.Máte s delenou stravou nejaké skúsenosti ?? Alebo mi poradte niečo iné ??
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
S delenou stravou mám bohaté skúsenosti. Je jednou z osvedčených a vysoko účinných stravovacích metód pri redukcii hmotnosti. Dôležité je popritom aj cvičiť. "Prísnosť" delenej stravy si určite sám. Z ďalších metód sú vhodné napr. jednozložková strava počas dňa alebo sacharidové vlny.

Peťo    22 August 2009 10:35 | Topoľčany
Dobrý deň.

Potreboval by som len poradiť ohľadom môjho problému ktorý mám. Absolvoval som dve operácie kolena - kolenných vazov, pričom mi absolutne ochablo svalstvo na celej nohe a neviem čo mám robiť aby sa noha dostala do pôvodného stavu. Klasické behanie, základné cviky v posilovni na nohy ako keby nepomáhajú, resp. ich robím asi nesprávne. Svaly akoby sa zastavili a objem nerastie. Pokial by bolo možné poprosil by som Vás o nejaké rady, čo by som mal robiť aby som sa mohol vrátiť aktívne do športu. Po operácii som mal obvod operovanej nohy svalov nad kolenom - o 7 cm menší ako na zdravej momentálne mam o 4 cm a je to stále dosť aj vizuálne viditelné. Za Vašu ochotu a radu pokial je to možné velmi pekne dakujem.

Peťo
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Cvičíte asi nesprávne - technicky a možno tiež metodicky. Odporúčam vám konzultovať výber cvikov a ich technické prevedenie s odborníkom (najlepšie trénerom pre kulturistiku).

mira    22 August 2009 08:13 |
prosím vás chcem schudnuť a neviem čo mám cez deň jesť a v akých porciach.poradil by ste mi ,ja viem že to patrí medzi platené veci ale bola by som rada keby ste mi poradil aj bezplatne.potrebujem schudnúť 10kg za 4 mesiace vopred dakujem a nehnevajte sa že chcem poradiť vo veciach ktoré máte spoplatnené
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Jedzte často a v malých porciách. Uprednostňujte biele mäso, vaječné bielky, nízkotučný tvaroh, zeleninu, cereálie, hnedú ryžu a dodržiavajte pitný režim. Hlavne však cvičte!

miša    21 August 2009 15:14 |
dobrý deň.chudnem a tak sa chcem spýtať či na raňajky môžem jedávať nizkotučny jogurt ovocie ako napr.jablká,hrušky,hrozno,pomaranče..
a kávu alebo čaj ??Dočítala som sa že niektoré druhy ovocia majú nizky obsah tuky ale obsahujú veľa sacharidov vedel by ste mi povedať ktoré ovocie nemám jesť ked chudnem??dakujem za zodpovedanie všetkých otázok
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Ak chudnete, predpokladám , že pravidelne cvičíte a každý deň aspoň 40 minút beháte alebo bicyklujete. Nízkotučný jogurt môžete raňajkovať aj každý deň, najlepšie s ovsenými vločkami. Aj ovocie môžete raňajkovať, ale len jeden kus, druhý si dajte v priebehu dňa. Žiadne ovocie neobsahuje tuk, ale obsahuje cukry glukózu a fruktózu, ktoré sa menia na tuk v prípade, ak sa nehýbete alebo prejedáte.
Prečítajte si predchádzajúcu odpoveď.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »

 
 Seitenanfang