Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 183
Návštev dnes: 5
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


myja    19 October 2009 15:45 |
Dobry den...maam 17 rokov a pri vyske 136 cm vazim 59 kg..je to podla mna dost vela a tak sa snazim zhodit...skula som to tak ze som jedla len ranajky a nic viac a nieco som schudla...aj som robila brusaky kazdy den...len neviem ci je to dobre..ake potraviny by som mala jest aby som schudla?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Raňajkovať a potom celý deň nejesť je nezmysel. Kto ti takú hlúposť poradil? Jesť musíš najmenej päťkrát denne, lepšie sedemkrát, ale malé porcie, t.z. asi 150 g potravy na jedno jedlo. Uprednostňuj biele mäso, nízkotučné mliečne výrobky (jogurt, tvaroh), cereálie (ovsené vločky), ryžu natural, zeleninu a ovocie. Mala by si vypiť aspoň dva litre nesladených tekutín denne. Brušné svalstvo nemusíš cvičiť každý deň, radšej každý deň behaj, bicykluj alebo tancuj.

Jana    18 October 2009 08:54 | Nitra
Dobrý deň,
Chcela by som sa Vás spýtať či robíte aj osobného trénera na prípravu na model fitness a či je možné sa dostať na takúto súťaž aj keď s tým nemám žiadne skúsenosti a cvičím príležitostne. Za akú dobu by asi bolo možné sa takejto súťaže zúčastniť? a či je to vôbec možné pokiaľ som doteraz fitness nerobila iba sama pre seba príležitostne civčím? moc by ma to zaujímalo a rada by som sa takej súťaže zúčastnila pretože cvičenie ma baví a hlavne keď mám stanovený nejaký cieľ, ktorý chcem dosiahnuť. Ešte by ma zaujímalo koľko by ma to približne stálo. ďakujem Vám veľmi pekne. S pozdravom Jana
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Áno, pripravujem ženy na takéto súťaže. Trénoval som napr. Janu Tábiovú, Elenu Masarykovú, Tatianu Némethovú, ktoré úspešne súťažili v bodyfitness. Vo fitness model sú mojími zverenkyňami Janka Miháliková a Edita Nováková. Venujem sa i ďalším, ktoré sú zatiaľ neznáme, lebo ešte nesúťažili. Na súťaž by som vás vedel pripraviť asi za šesť mesiacov, čo znamená, že by ste mohli začať so súťažením v máji budúceho roku. Musím vás však vidieť, posúdiť vašu postavu, aby som vám mohol vypracovať tréningový a stravovací program. Ostatné veci by sme dohodli potom.

Stanislava    14 October 2009 07:11 | Norsko
Dobry den prosim vas poradili by ste mi ako schudnut aspon 1 kg nemusi to byt v kratkom case.skusam ale nedari sa mi.mam 1 rok po porode,86kg,2 krat do tyzdna plavam a mame doma orbi trek tak 2 krat do tyzdna cvicim a nepodarilo sa mi zhodit ani kiloi.vecer po 6 uz nejem nic iba pijem vodu.prosim skuste mi odpisat ak to budete citat velmi pekne dakujem.pekny den
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Schudnúť 1 kg predsa nemôže byť až taký problém. Zrejme máte pozitívnu energetickú bilanciu, čo znamená v strave prijímate viac energie ako jej pohybom vydávate. Pokiaľ dojčíte, bolo by to v poriadku. Ak nie, zamyslite sa nad tým. Športové aktivity, ktoré spomínate sú nedostatočné. Od rekreačného plávania sa nechudne, na orbitreku nie ste zrejme 40 minút a nedosahujete požadovaný pulz. Aeróbne aktivity by ste mali robiť 6 - krát do týždňa po 40 minút, mohli by ste 2-krát do týždňa chodiť do posilňovne. No predovšetkým upravte svoje stravovacie návyky. Jedzte 7 - krát denne v maličkých porciách, uprednostňujte delenú stravu a dodržiavajte tekutinový režim. Môžete jesť aj hodinu pred spaním, napríklad rybie filé na vode, tuniaka vo vlastnej šťave, zeleninový šalát alebo grep. Ak to dodržíte, určite schudnete 1 kg za jeden týždeň. Chudnúť rýchlejšie nemá zmysel.

Zia    12 October 2009 11:18 |
Dobrý deň pán Karabinoš!
Veľmi pekne Vás chcem poprosiť o radu. Ako sa môžem zbaviť , podľa možnosti v čo najkratšom čase, "vylievaniu" pneumatík z nohavíc v oblasti pása, bokov a brucha.
4x týždenne som na stacionárnom bicykli 2x denne po 30 min.
A čo so sadielkom na stehnách z vonk. aj z vnút. strany. 168/54 35 rokov
Veľká vďaka, som pravidelnou čitateľkou vašej stránky, ste super!!!
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Ak máte 35 rokov a 168 cm / 54 kg mali by ste mať vlastne ideálnu postavu. Ak ju nemáte, pravdepodobne necvičíte vo fitku. Brušné svalstvo, boky - pás, "spodný" chrbát spolu súvisia a mali by ste ich cvičiť každý druhý deň aspoň 30 minút. Ak to chcete urýchliť, môžete aj každý deň, ale v tom prípade si musíte brušnú partiu rozdeliť na dve samostatné časti. Deliacim bodom je pupok - nad ním je horná časť, pod ním spodná časť priamych brušných svalov. Ak chcete odbúravať tuk, mali by ste bicyklovať aspoň 40 minút - najlepšie každý deň. Ak budete ponocovať, piť alkohol a nebudete sa racionálne stravovať, sotva dosiahnete výraznejšie výsledky.

Lena    11 October 2009 09:14 | Nitra
Pekne Vas prosim o radu,ak mam doma lavicku zakupenu na brusaky a v katalogu su tam aj ine cviky ktore sa daju kombinovat,tak ako zacat?Kolko brusakov?Svalovka je len v zaciatku?Potom uz nie?Ja uz po par brusakoch som,,kalut,,dik
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Riaďte sa podľa návodu, ktorý ste iste ku lavičke dostali. Tam by mali byť zobrazené a vysvetlené aj cviky. Napokon sama spomínate katalóg. Prípadne choďte za predajcom a spýtajte sa ho. Koľko brušákov? Koľko vládzete. Niekto urobí dva tri, iný aj 50. Robte ich však pomaly so stálym napätím svalstva. "Svalovka" časom pominie.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »

 
 Seitenanfang