Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
Evidenčný list
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 160
Návštev dnes: 43
Z knihy odkazov
Anka
Mám 30 rokov, 177 centimetrov a vážim 65 kíl. Som
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Roman    03 January 2010 09:57 | Šurany
Pán Karabinoš, mám záujem sa prihlásiť do súťaže DO FORMY 2010 , cvičím amatérsky už 7 rokov, a žiadne výsledky. Ako sa k Vám dostať a skontaktovať sa ?.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Ja organizujem súťaž JARNÁ PREMENA 2010 na mojej www.karabinos.sk. Prvé fotenie koncom januára s februárovým mesačníkom /Muscle and Fitness, Zdravie, Diéta/. Súťaž DO FORMY organizuje časopis MUSCLE and FITNESS a súťaž POSTAVA SNOV pre ženy časopis FITNESS. V minulosti som pripravoval veľa víťazov a finalistov týchto korešpondenčných súťaží. Budem tak robiť aj tohto roku. Kontakt na mňa je na mojej stránke /mobil 0908 683322/.

Eduard    01 January 2010 22:06 |
Dobrý deň. Chcel by som sa opýtať na problém, ktorý majú asi
viacerí ľudia ktorí pravidelne posilujú. Ide o vznik strii. Videl
som a mám aj kamarátov ktorý ich majú predovšetkým v oblastí
podpazušia, ale nie v nejakom veľkom rozsahu a už vôbec nie v takom
ako mám. Ja aktívne posilujem už asi 7 mesiacov takmer po celom bicepsovom svale a nie sú veru malé. Vyhľadával som
nejaké prostriedky proti tomu napríklad vitamín E vraj zvláčnuje
kožu, ale po objednaní a používaní tohto vitamímu sa nič
nezmenilo a strie stále pokračujú. Viem, že ak sa raz strie urobia
už nezmiznú. Preto sa pýtam či neexistuje nejaký prostriedok na
účinné zabránenie alebo aspoň na čiastočné odstránenie,
zblednutie alebo hocijaké ošetrenie. Dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Strije sú prirodzenou odozvou na rýchly rast svalstva. Aj tu platí, že pomaly ďalej zájdeś. Keby si cvičil pod odborným vedením a nesnažil sa za každú cenu rýchlo rozvíjať svalovú hmotu, strije by si nemal. Roky poctivého tréningu na človeku je vidieť a nedá sa to ničím nahradiť. Budem úprimný: sú mi na smiech spuchnutí vykŕmení "brojleri" zaliaty tukom. Keď vysadia kreatín a lacné steroidy spľasnú ako bublina. Predvádzajú sa ako siláci, no v skutočnosti sú o hovne. Ak už strije máš, natieraj si ich každý deň vhodným krémom /poraď sa s dermatológom/, čo súčasne pôsobí ako masáž. A opaľuj sa, choď do solária, strije budú menej viditeĺné.

Magdaléna    01 January 2010 07:31 | Košice
Vážený pán Karabinoš - prajem Vám a Vašej rodine v novom roku oceán zdravia, more šťastia, rieku lásky a prameň každodennej spokojnosti.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Ďakujem! PF 2010! Vám, Magdaléna, celej Vašej rodine a tiež všetkým návštevníkom moje stránky. Julo

Michaela    31 December 2009 15:33 | Bratislava
Dobry den..Velmi pekne by som Vas chcela poprosit o radu,pan Karabinoš..Mam 20 rokov,beriam 179 cm a vazim 72 kg..Chcela by som chudnut,aby som konecne mala pocit pohody a necitila sa tazka..Co sa tyka jedla,neviem to obmedzit alebo rozdelit na nejake stale casove intervaly(studujem a moj rozvrh hodin je stale iny,niekedy mam obed o 11-tej,inokedy o 18-tej.)..co sa tyka sladkosti,obmedzit ich viem,ale zrieknut sa nie..)Rada by som Vas poprosila aj o radu,co sa tyka stravovania..kazdy den mam chut na nieco sladke,najma po obede......co sa tyka cvicenia,chodim pravidelne na kickbox v pond.a pia.a chcela by som zacat aj s fitnescentrom..ake stroje by boli pre mna vhodne?moje problemove partie su zadok a stehna...a kolkokrat do tyzdna a aky cas by bolo najvhodnejsie,prosim Vas? je nejaky rozdiel v tom,ci sa cvici rano alebo vecer?je v tom nejaky rozdiel?.............vopred Vam velmi pekne dakujem za odpoved
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Dobrý deň, Miška! Vaša otázka je príliš zložitá. Presahuje rámec Knihy odkazov. Nejde o to, kedy obedujete, ale o to, aby ste jedli často a v malých porciách. Neriešte stroje, ale efekt cvikov. Posilňovať stačí 3-krát do týždňa. Posilňovací tréning je lepšie robiť večer
(viac cukrov) a aeróbny ráno (menej cukrov) alebo bezprostredne po posilňovacom tténingu.

Ondrej    22 December 2009 21:24 | Nitra
Dobrý deň pán Karabinoš!

Chcel by som sa opýtať niečo ohľadom výživy popri posiľnovaní.Každý kulturista vie že k budovaniu svalovej hmoty treba bielkoviny.Preto ked niekto intenzívne posilňuje tak by mal konzumovať potraviny s veľkým obsahom bielkovín.V poslednej dobe ale mnoho ľudí využíva ako zdroj bielkovín rôzne doplnky výživy-mám na mysli konkrétne gainery a proteíny.Ja sa chcem preto opýtať či sa dajú dosiahnuť rovnaké výsledky (najmä objem svalstva) z posilnovania len čisto na ,,prírodnej,, metode-myslím to tak že budem len konzumovať potraviny s vysokým obsahom bielkovín a žiadne doplnky výživy.

Za odpoved vopred dakujem!!
Prajem pekný den!
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Dobrá otázka. Už z pojmu "doplnok výživy" vyplýva, že ide o niečo, čo v žiadnom prípade nemôže nahradiť prirodzenú stravu, ale môže ju doplniť o chýbajúce výživové, minerálne, či vitamínové zložky, ktoré pri prirodzenej strave len ťažko vyvážime do požadovaných hodnôt. Otázka je, či to vôbec dokážeme doplnkami výživy? Výskum a veda sú dnes tak ďaleko, že výrobcovia doplnkov výživy, teda aj proteínových prípravkov, dokážu skutočne ponúknuť na trh kvalitné prípravky s vyváženou nutričnou hodnotou. Tieto výrobky sú však na trhu veľmi drahé. Ty sa pýtaš, Ondrej, predovšetkým na objem svalovej hmoty. Zodpovedne ti môžem povedať, že na získanie sily a rozvoj svalovej hmoty nepotrebuješ prípravky vyrobené v chemickej továrni. Chémia je nadstavba, prirodzené a teda aj najzdravšie sú prírodné zdroje potravín. Najkvalitnejšie bielkoviny prijímame konzumom mäsa (kuracie, morčacie, hovädzie, rybie), vajec a mliečnych výrobkov (predovšetkým tvaroh, jogurt, olomoucké tvarôžky). Treba ich striedať počas dňa, dopĺňať strukovinami, ale najmä komplexnými sacharidmi, ktoré nám postupne dodávajú energiu (zelenina, obilniny - hlavne ovsené vločky, hnedá ryža, zemiaky) a tým vlastne napomáhajú aj lepšej utelizácii (využitiu) bielkovín v organizme. Syntetické gainery sú vhodné pre veľmi chudých a slabých chlapcov, ktorým nechutí jesť. Každý zdravý mládenec od nich síce priberá, ale predovšetkým tuk. Nie je nič nad zdravú prirodzenú stravu, ale ani nad rozumný tréning. To, čo často vidím (ako cvičia napr. podľa Colemana) a počujem (hlavne mladých chlapcov) v posilovniach, je na zasmiatie. Prajem ti veľa úspechov, Ondrej! Tiež krásne a pohodové Vianoce! Julo


1185
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 »

 
 Seitenanfang