Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 166
Návštev dnes: 95
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


peta    14 December 2009 07:49 |
Dobrý deň. rozprávali ste sa tu o vianociach o koláčoch a tak sa chcem spýtať či je vhodné robiť lososa s zemiakovým šalátom ,šalát je robený z bieleho jogurtu..losos robím už strašne dlho a tak som sa chcela opýtať či je zdravší a obsahuje menej tuku ako vyprážaný rezeň.A ešte ku koláčom robím len 2 druhy koláčov a to medovníčky a kokosový roládu ,ktorá je zložená z bebe keksov,medu,kokosu,a čiernej kávy.tým to by som sa chcela spýtať či robím dobre alebo by som mala niečo zmeniť.Za odpoved vopred dakujem:)
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Áno, zemiakový šalát s bielym jogurtom (+ horčica a olivy) je dobrá alternatíva. Losos je v pohode, v 100 g obsahuje 22 g bielkovín a 9 g tuku. Uvediem príklady ďalších druhov mäsa: kapor 17g a 6g, tuniak 24g a 9g, filé z tresky 18g a 1g, kuracie prsia bez kože 20g a 1g, s kožou 22g a 6g, hydinová šunka 23g a 3g. Čím menej tuku, tým lepšie. Vyprážané mäso do zdravého stravovania nepatrí. Pokiaľ by ste koláče robili každý týždeň, asi by to neboli celkom v poriadku. Na Vianoce si však doprajte všetko, čo vám chutí, aj vašim blízkym. Nekazte si sviatky prílišným obmedzovaním sa v jedle. Dôležité je, ako sa stravujete po celý rok. Na Vianoce už nič nezachránite, ani nepokazíte. Nezabúdajte na pohyb na čerstvom vzduchu.

Zufala    10 December 2009 17:13 | Martin
Dobry den pan Karabinos.Chcela by som Vas poprosit o radu, moj partner ma 32 rokov,lahku fyzicku aktivitu, vysku 170 cm, obvod pasa 118 cm, vahu 100 kg. Podla mna uz trpi obezitou a neuvedomuje si vaznost tohto stavu a co je problem, ze je nepravidelne a naraz vela a najma pri televizore vecer oriesky a zapija to colou. Ja som uz zufala, bo neviem ho nijako namotivovat, aby s tym zacal nieco robit. Posielam ho aj k lekarke no vsetko marne. Neviem ako mu mam pomoct, pritom on je byvaly aktivny sportovec k sportu ma pozitivny vztah a doteraz hrava zavodne stolny tenis. prosim Vas skuste mi cokolvek poradit. Vopred dakujem.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Páči sa mi ako chcete pomôcť svojmu partnerovi. Máte ho rada a záleží vám na ňom. To by si mal uvedomiť aj on. Ako bývalý (a tak trochu i súčasný) aktívny športovec je zrejme inteligentný človek a dobre vie o čo ide. Dospelému človeku sa ťažko radí, pokiaľ to on sám nechce. Postupne sa mu môže začať zhoršovať zdravotný stav (vysoký krvný tlak, cholesterol, diabetes, artritída...). Potom si zrejme uvedomí, že musí schudnúť. Čiže zdravotné hľadisko je prvoradé. Nemenej dôležité je estetické hľadisko. Obézny človek si zrejme ani neuvedomuje ako negatívne pôsobí na svoje okolie (aj ja som bol tučný, viem o čom hovorím). Ide sám proti sebe. Obmedzuje svoje možnosti uplatniť sa v práci (čo už môže dokázať v nejakej firme človek, ktorý si nevie rady ani sám so sebou?) a tým vlastne poškodzuje svojich najbližších. Ani nechcem hovoriť o intímnych veciach...Keď som svojho času schudol zo 105 kg na 89 kg (v roku 2000), cítil som sa o 15 rokov mladší, chcelo sa mi behať a skákať do výšky od radosti, zrazu som mal zo života radosť, priam neuveriteľne sa zlepšil môj sexuálny život, no hlavne som si začal vážiť sám seba. Poradím vám ako na to. Začnite chodiť do fitnescentra, aby videl, že preferujete iný životný štýl ako on. Hovorte pred ním s uznaním o mužoch i ženách s dobrou postavou, aby si uvedomil, že uznávate aj iné hodnoty, než je rozum a inteligencia. Ale rozumnému a inteligentnému človeku predsa na tom ako vyzerá záleží. Kúpte mu permanentku do fitnescetra, nájdite mu osobného trénera. Skúste nahovoriť niektorého z jeho kamarátov, aby ho vzal do fitka. Váš partner sa jednoducho musí začať hýbať (cvičiť, behať, bicyklovať) a neprejedať sa. Nedávajte mu rady rozkazom, ale diplomaticky. Vy ženy to predsa viete. Vy to vymyslíte a "naservírujete" mu to tak, ako keby na to prišiel on sám. Väčšina mužov je totiž samoľúbych a mnohí si myslia, že sú najmúdrejší na svete. Práve preto neznášajú kritiku a poučovanie (dokonca od ženy!), sebakritika a objektívne zhodnotenie svojich schopností je niečo, čoho nie sú schopní...Každý múdry človek musí sám prísť na to, čo je pre neho dobré, pozitívne a dôležité. Verím, že na to čoskoro príde aj váš partner.

Renka    09 December 2009 11:18 | NR
Dobry den, chcela by som zhodit zo stehien a zadku kvoli postave a zaroven partie spevnit. Pribrala som 4 kila, chcem mat povodnu vahu 50. Za ako dlho je to mozne a akymi cvikmi?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Na stehná cvičte predkopávanie, zakopávanie a výpady po tri série a 15 - 20 opakovaní. Na zadok zanožovanie a unožovanie po tri série a 20 - 25 opakovaní. Môžete doplniť hlbokými drepmi. Na zoštíhlenie stehen je ideálny beh alebo bežiaci pás. Ak prispôsobite aj stravu, dá sa to urobiť za jeden mesiac, ale neodporúčam ponáhľať sa.

Sandra871    07 December 2009 23:25 | Nitra
Zla stylizacia:-)spiningom prsne svalstvo urcite nespevnim..dakujem za radu.urcite to skusim..

Sandra871    07 December 2009 13:33 | Nitra
Dobry den!som mlada baba,ktora sa prave odhodlava k zdravemu ziv.stylu a civiceniu,mam 22rokov..mam postavu typu hruska,takze mam vacsie stehna,zadok utlejsie pas,vacsie prsia,ake cviky su vhodne aby mi probl.partie zostihleli a na spevnenie prs.je vhodny napr.spinning?okrem toho,neviem odolat sladkostiam..taktiez zjem viac ovocia ako zeleniny.ako mam zredukovat,chut na sladke?dakujem za odpoved a prajem vela uspechov!
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Spinnig na spevnenie prsného svalstva??? To snáď nie! Akékoľvek svalstvo sa zásadne posilňuje cvičením s činkami alebo na strojoch. Spinnig - to je predovšetkým aeróbna aktivita, pri ktorej sa spaľujú tuky, ale záťaž nesmie byť vysoká, aby ste dlho vydržali. Na zoštíhlenie problémových partií by ste mali robiť vyšší počet opakovaní (20 - 25). Cviky na stehná, boky a zadok vám musí niekto konkrétne vysvetliť. Nielen o aké cviky ide, ale aj to ako sa technicky správne cvičia, ako treba dýchať. Hlavne veľa (každý deň aspoň 40 minút) bicyklujte, behajte, tancujte. Ovocie je zdravé, ale ak sa ním budete prejedať, musíte dvakrát denne bicyklovať, aby ste nepribrali. Jedzte 5 - 7 x denne v maličkých porciách a veľa pite, aj to potláča chuť na sladké. Užívajte organický chróm - často býva súčasťou L - carnitínu. Prečítajte si moju odpoveď v najnovšej Báječnej žene.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »

 
 Seitenanfang