Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
Evidenčný list
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 160
Návštev dnes: 41
Z knihy odkazov
Anka
Mám 30 rokov, 177 centimetrov a vážim 65 kíl. Som
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


gabka    11 January 2010 12:07 | Prievidza
Dobrý deň!
P.Karabin pred dvoma rokmi som držala 90-dňonu dietu a schudla som na 55 kg, no po zdravotných pobrémoch a zmenou zamestnania som znova pribrala a ešte viac ako som mala predtým,bolo to zo 65 na 55 a teraz už mam 75 kg do práce chodím na 12-tky aj nočné alebo denne.Potrebovala by som radu ako začať hudnúť a čo jesť v práci na nočnej od 18- 06 hod.Môžem začat s tou bielkovinovou dietou?Doma mam rotoped, fit loptu aj malé činky a točnu,len to neviem slkbiť.Za vašu radu vopred ďakujem mám 52 rokov.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Dobrý deň, pani Žabka!
Najčítanejším článkom na mojom webe je "Ako začať chudnúť" - stačí naň ťuknúť a prečítať si ho. Pokiaľ ide o stravovanie v práci, jedzte každé dve hodiny striedavo potraviny: jogurt, banán, rybacia konzerva (tuniak vo vlastnej šťave), zeleninový šalát, proteínová tyčinka, grep.... Nemusíte "robiť" zrovna bielkovinovú diétu. Na rotopede fungujte každý deň jednu hodinu. Všetko ostatné je v spomenutom článku. Tréner Julo Karabin

Lenka    11 January 2010 09:54 | Martin
Dakujem velmi pekne za rada a este mam taku otazocku:)Co si myslite o squashi ako sporte pre zenu, ci to ma naozaj taky efekt na zadok a stehna:)Dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Každý šport, pri ktorom je zapojené do činnosti sedacie a stehenné svalstvo (teda aj squash) je prospešný pre tieto partie. Ale to, čo som vám poradil ja je účinnejšie.

Martina    10 January 2010 20:54 |
Dobry den pan Karabinos, mam jeden dotaz. Pravidelne cvicievam(len v skolskej posilovni vzhladom na fakt, ze do najblizsieho prof. fitka by som musela daleko dochadzat), ale cez sviatky a pred Vianocami sa moj pohyb trochu zredukoval, nabrala som tak 2kg (159/54)v dosledku vyssieho energetickeho prijmu. Ked sa chcem vratit k povodnemu energetickemu prijmu, mam ho znizovat postupne v pocas nejakej doby alebo mozem hned prejst na 6000kj denne? za odpoved vopred dakujem

P.S.:chcem vyuzit moznost posilnenia motivacie a tak uskutocnim vec, nad ktorou uz dlhsie rozmyslam, prihlasim sa do Jarnej premeny :)
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Prvú fotografiu do JARNEJ PREMENY môžete urobiť najskôr za 10 dní (vyjdú februárové mesačníky), dovtedy radšej nechudnite. Po fotení môžete ihneď prejsť na 6000 kJ denne a zaradiť aeróbne cvičenie. Samozrejme aj posilňujte. U vás pôjde predovšetkým o kvalitu postavy, nakoľko nemáte veľa nadbytočných kilogramov.

Veronika    10 January 2010 16:57 |
Dobry vecer pan Karabinos:-)mam na vas viacero otazok.Ja by som chcela v dolnej casti tela teda nohy a zadok,pribrat svalstvo,teda mat pekne svalnate nohy a pekny okruhly zadocek,ake cviky by som mala cvicit?A v hornej casti tela teda brucho prsia,by som tych kileciek chcela zhodit,je to mozne,zaroven zbavit svalstva aj pribrat svalstvo??Da sa schudnut iba z hornej casti tela,napr aj prs,alebo sa to neda?Lebo chcela by som mat mensie prsia,ale zaroven by som potrebovala aj cviky na posilnenie.Lebo citala som ze ked niektore zeny schudnu z prs,nie su take pevne.Prosim vas o nejake cviky na doma.Dakujem
NIka
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Na svalstvo nôh a sedacie svalstvo cvičte predovšetkým hlboké drepy, tlaky na legprese (aj pätami), zakopávanie a výpady. Na hornú časť tela robte viac opakovaní (15), resp. superséria. V podstate rozlišujeme dva typy tréningu: objemovo silový a rysovaco chudnúci. Rozdiel je v metodike cvičenia a v stravovaní. V podstate nepoznáme lokálne chudnutie. Rozumným tréningom a múdrym stravovaním sa však postupne dajú eliminovať nedostatky na našom tele. Odporúčam dať si vypracovať individuálny tréningový a stravovací PROGRAM.

Lenka    10 January 2010 16:38 | Martin
Dobry den pan Karabinos, prosim Vas ake su najlepsie cviky na "jazdecke nohavice"? Dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Sú to unožovacie a roznožovacie cviky známe ako abdukcia. Napríklad unožovanie v stoji na stroji GLUTEUS, unožovanie na spodnej kladke alebo v ľahu na boku na žinenke, roznožovanie na špeciálnom stroji ABDUKTOR. Veľmi účinné je behanie hore schodmi.


1185
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 »

 
 Seitenanfang