Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
Evidenčný list
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 160
Návštev dnes: 43
Z knihy odkazov
Anka
Mám 30 rokov, 177 centimetrov a vážim 65 kíl. Som
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Mirka    27 February 2015 12:05 |
Dobrý den p.Karabinoš. Chcela som sa spýtať, či je v poriadku to, že ma asi 3 týždne vždy po silovom tréningu a ďalší deň, príšerne bolí hlava z krčnej chrbtice a aj kolená. Mám dole 10kg, vážim 88kg vek 38r. Nemal by mi tréner znížiť závažie? Ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
ASI CVIČÍTE NESPRÁVNE
Bolenie hlavy a krčnej chrbtice po posilňovacom tréningu je pravdepodobne zapríčenené tým, že máte nevhodný výber cvikov, vykonávate ich technicky nesprávne, prípadne používate neprimeranú záťaž. Toto sa často stáva u mladých menej skúsených trénerov, ktorí si mylne myslia, že ženy majú cvičiť rovnako ako muži. Dôležité je zobrať do úvahy váš vek, hmotnosť, kondíciu,tréningové skúsenosti a ciele. Mali by ste voliť také záťaže, aby vykonali 12 - 15 opakovaní v sérii, pričom prestávky medzi sériami by mali byť minimálne. Vyskúšajte napríklad supersérie, kombinové i zhadzované série, čím sa zvýši počet opakovaní, zníži záťaž a skráti oddychový čas. Najdôležitejší je však výber cvikov, technika cvikov a správne dýchanie. Ak by vám bolesti napriek zmenám neutíchali, navštívte lekára, najlepšie ortopéda.

iveta    25 February 2015 22:11 |
Ďakujem za odpoveď pán Karabinoš, je to síce účinné ako hovoríte, ale má to teda aj negatívne stránky-keď to zjem ráno a zadržiava sa voda počas dňa budem pravdepodobne vyzerať "ako kengura" :-). nemôžem ich zjesť večer keď sa z nich nepriberá ? A okrem toho je to asi dočasné riešenie, veď to nemôžem jesť celý život - ale to už je na konzultáciu do gastro ambulancie asi.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
CHCE TO POHYB
Váš problém je v tom, že sa poriadne nehýbete. Mali by ste seriózne posilňovať trikrát do týždňa a robiť kardio tréning (rýchla chôdza, bicykel, beh) každý deň. Ráno prijatú energiu by ste mali bez problémov pohybom zúžitkovať. Skúste si dať len jednu lyžicu pšeničných otrúb.

iveta    25 February 2015 09:04 |
Pán Karabinoš dobrý deň,
priberá sa od pšeničných alebo špaldových otrúb ? Mám ich "predpísané" konzumovať od gastroenterologa kvoli vyprázdňovaniu - stravovanie mám racionálne, s dostatkom zeleniny, ovocia, vody ale daný problém to nerieši. Len sa bojím aby som od toho nepribrala veľmi, lebo to mám praktizovať niekoľko mesiacov. Doma cvičím len vlastnou váhou, taká klasika. Fitko ani beh nie.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
PRIBERIEM ZO PŠENIČNÝCH OTRÚB?
Pšeničné otruby (špaldové, ovsené) majú vysoký obsah nestráviteľnej vlákniny (až 40%). Zadržiavajú vodu a zväčšujú objem stolice, zrýchľujú pohyb stolice v črevách a zyšujú vylučovanie škodlivých látok. Odporúčajú sa maximálne dve polievkové lyžice denne, čo nie je viac ako 50 g. Najlepšie na raňajky napríklad s jogurtom. Výživové hodnoty otrúb sú natoľko priaznivé, že nemusíte mať obavy, že z nich priberiete. Aby ste nepribrali, mali by ste mať pod kontrolou celkový príjem a výdaj energie počas dňa.

Martina    17 February 2015 08:31 | Banská Bystrica
Dobrý deň p. Karabinoš, chcela by som sa opýtať na cvičenie v tehotenstve. Pravidelne cvičím, dvakrát týždenne kardio 35 min na stacionárnom bicykli a trikrát týždenne posilňovanie brucha, nôh a rúk. Je to však skôr také udržiavacie, to najväčšie schudnutie už mám za sebou. Ak ale mám podozrenie, že som tehotná, môžem pokračovať v tomto cvičení, resp. ako upraviť cviky a v ktorých štádiách tehotenstva?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
CVIČENIE V TEHOTENSTVE
Na tému cvičenie v tehotenstve som v tejto rubrike odpovedal už viackrát. Rovnako tak v odpovediach pre Báječnú ženu, ktoré nájdete na tejto stránke. Cvičiť v tehotenstve samozrejme môžete. Musíte však vedieť presne ako cvičiť pokiaľ ide o výber cvikov, techniku a tempo vykonávania, voľbu záťaže a dýchanie. Mali by ste sa riadiť svojimi vedomosťami, skúsenosťami a pocitmi. Ak to nedokážete, obráťte sa na odborníka v tejto oblasti. Váš problém totiž zahŕňa veľkú škálu informácií, ktorá presahuje KNIHU ODKAZOV.

kamil    11 February 2015 08:59 |
Pán Karabinoš,
čo si myslíte o sietí "Svet zdravia" - pobočka je aj v NR. Bol som tam osobne na jednom stretnutí-zistil som, že na základe podrobného dotazníka- vypracujú jedálniček, premerajú prístrojom tuk, vodu, svalovinu (to nechápem ako môže prístroj urobiť?!) a na základe tiež spomínaného dotazníka a krvných skupín určia vhodné a nevhodné potraviny. Čo si o tom myslíte ? Napr. aj o stravovaní podľa krvných skupín - máte s tým nejaké skúsenosti ?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
STRAVOVANIE PODĽA KRVNÝCH SKUPÍN
Vždy si treba overiť, kto to robí. Či ide o o konkrétnych ľudí vystupujúcimi pod vlastnými menami. Aké majú vzdelanie, aké referencie. V tom je prvá záruka serióznosti a odbornosti. Pokiaľ ide o prístroje, tie vyhodnotia len údaje, ktoré do nich zadáte. Nič viac. Napríklad, keď si ja do prístroja zadám svoj vek a svoju hmotnosť, "vyhodí" mi také vysoké percento tuku, že keby som tomu nerozumel, hlava by sa mi zatočila. Pred pár rokmi som robil štúdiu na stravovanie podľa krvných skupín u svojich klientov. Zodpovedne môžem prehlásiť, že tento systém stravovania nemá žiadne vedecké opodstatnenie.


1185
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 »

 
 Seitenanfang