Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 166
Návštev dnes: 95
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Mima    29 January 2015 12:36 | bratislava
Milý pán Karabinos, mám chudé ruky a nohy, celkovo pôsobim chudo,ale mojim problémom je, že mám slaninové brucho. Kupila som si rifle, kt. mi perfektne padnu,aj ich zapnem, ale z pasa mi trčí tuk..tzv "boky".nevyzera to dobre..Vzdy som s tym mala tak trochu problem.Viete mi prosím poradiť, ako sa toho čo najrýchlejsie zbaviť? Mám uprednostniť posilnovanie, alebo skôr kardio? Dakujem.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
MUSÍTE POSILŇOVAŤ
Milá pani Mima, jednoznačne musíte posilňovať. Mali by ste postupovať podľa špeciálne pre vás vypracovaného tréningového programu, lebo niektoré telesné partie máte "chudé", iné naopak obalené tukom. Nevylučujem, že budete robiť aj kardio tréning, ale keby ste neposilňovali, chudli by ste na celom tele, teda aj na horných a dolných končatinách.

Mirka    20 January 2015 21:17 |
Ďakujem tak dobre nejdem si to vyčítať, veď zajtra znova makám 50min silovy,45min kardio a poobede 60min kardio. :) Už tá váha asi pôjde pomalšie dole, lebo som začínala na 98kg, ale do pol roka by som chcela aspoň 20kg ešte. Všetko dobré prajem.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
JARNÁ PREMENA 2015
Prihláste sa do súťaže JARNÁ PREMENA (pravidlá sú na tejto stránke). Môžete sa vyfotiť už s februárovým mesačníkom. Fotku si odložte. Pošlite nám prihlášku a štartovné 10Ź. JARNÁ PREMENA je dobrou motiváciou, lebo budete mať cieľ a termín.

Mirka    20 January 2015 19:15 |
Dobrý večer p.Karabinoš. Dodržujem jedalníček 6 týždňov, posilujem 3x týždenne 50min plus kardio 25-45min,plus ráno intervalový beh. Mám dole 8 kg. Chcem sa ale spýtať. Dnes som bola veľmi unavená a siahla som o 18.hod po čokoláde a navýšila si príjem o 2500kj plus omeleta, 3500kj v jednom jedle. Chute viem inokedy oklamať zdravými variantami, ale dnes sa mi akosi žiadalo urobiť výnimku :(. Mám výčitky a chcem to naprávať. Čo robiť, dať si ešte dnes kardio, aby som ráno na váhe nevidela nárast, alebo máte nejakú inú radu. Ešte som chcela ohľadom intervalového behu nalačno ráno - koľko min tohto behu mi adekvátne nahradí 60min klasického behu, lebo niekedy mám ráno málo času. Ďakujem pekne za odpoveď.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
DNES SOM ZJEDLA ČOKOLÁDU
Mirka, v prvomrade vám musím pogratulovať k peknému výsledku, ktorý ste dosiahli. Je celkom normálne, že v "diéte" musíte z času na čas zlyhať a dopriať si tzv. "prasačí" deň. Vám sa to stalo až po šistich týždńoch, to je úžasné. Žiadne výčitky a dnes už žiadne kardio. Takýto "žravý" deň obyčajne znovu naštartuje metabolizmus a pomôže hlavne psychicky. Intervalévý tréning HIIT stačí robiť 20 - 25 minút.

Mirka    08 January 2015 19:18 | TO
Dobrý večer, chcem sa spýtať, koľko minut mi stačí pred posilńovaním sa rozcvičiť na bežeckom páse? a ešte keď cvičím medzi 19-20. hod.je dôležité po cvičení niečo zjesť? mám na mysli niečo ľahké samozrejme...dik za odpoveď
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
ROZCVIČKA A JEDLO PO TRÉNINGU
Na rozcvičenie pred posilňovacím tréningom vám postačí päť minút. Môže to byť aj na bežiacom páse. Ihneď po tréningu je vhodný proteínový nápoj. Ak však idete do postele napríklad až o 23:00 hod., môžete ešte medzitým zjesť ľahké jedlo (ryba, zeleninový šalát).

anna    08 January 2015 14:27 | Malacky
Dobrý deň, som stvrty mesiac po cisarskom reze, dojcim a mam nadvahu. Zameriavate sa aj na taketo treningove zostavy a jedalnicky? Dakujem pekne za odpoved
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
ITS PROGRAM PRE KAŽDÉHO
Podkladom pre vypracovanie Individuálneho tréningového a stravovacieho (ITS) PROGRAMU je vyplnenie evidenčného listu. V PROGRAME zohľadníme všetko, čo uvediete v evidenčnom liste (zdravotný stav, prekonané choroby, užívanie liekov, tehotenstvo, dojčenie, operácie, obmedzenia, alergie). To znamená, že tréningové zaťaženie a jedálničky akceptujú všetky vaše obmedzenia a požiadavky.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »

 
 Seitenanfang