Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 166
Návštev dnes: 95
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Martina    14 January 2010 13:44 |
Dobrý deň, mám tendenciu k praskaniu žiliek na tvári a nohách, a to mám len 18 rokov. Posilňujem cca rok a ešte len teraz ma to začalo naozaj baviť, mám ale pocit, ze za tú dobu mi trochu žilky na nohách pribudli. Nechcem sa cvičenia vzdať, ale mama ma odhovára. Aký máte nato názor? Je pre mňa vhodné posilňovanie pri takomto genetickom nábehu? Prípadne ktorým typom cvikov sa mám vyhnúť? Ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Podľa mňa by ste nemali cvičiť s ťažkými váhami, ale s ľahkým a vyšším počtom opakovaní (15 - 20). Prospieť by mohol aj nejaký krém. Odporúčam ísť za lekárom - odborníkom.

Ivica    14 January 2010 09:51 | Púchov
Dobrý deň.
Chcela by som sa spýtať koľko gramov bielkovín na 1kg hmotnosti by som mala denne prijať.A tak isto koľko gramov sacharidov denne treba prijať na 1kg.Chcem schudnúť 174/84. A ešte keby som chcela sacharidové vlnenie koľko gramov sacharidov by som mala dávať najviac niekde píšu že až 500g a to sa mi zdá strašne veľa.Ďakujem.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Prijímajte najmenej 1 g bielkovín na 1 kg váhy, maximálne však 1,5 g. To znamená u vás rozpätie cca 80 - 130 g, ideálne 100 g. Sacharidov, predovšetkým komplexných (zelenina,ryža,ovsené vločky)prijímajte 3 - krát toľko, to je približne 300 g. Tuky minimalizujte. Pri sacharidovom vlnení voľte vyšší príjem bielkovin, napr. 130 g. Odporúčam neprekročiť hranicu 350 g sacharidov. Na 500 g sacharidov by mohla ísť žena, ktorá venuje športu aspoň 90 minút denne.

jana    12 January 2010 07:06 | Pezinok
dobrý deň pán Karabinoš,dakujem za vašu odpoved,aj ked ma trošku prekvapila.Takže je moje cvičenie zbytočné,kedže nechudnem.Tak ako mám teraz podľa vás postupovať?Mám ísť do nejakého fitka a tam začať cvičiť za pomoci trénera?Ja už neviem,čo roboť,tak by som chcela schudnúť.Dakujem.Pekný deň.Jana
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Aj vy si prečítajte článok Ako začať chudnúť a následne sa podľa neho aj riaďte. Bolo by rozumné dať si vypracovať tréningový a stravovací plán odborníkom. Predovšetkým musíte zmeniť druh aeróbnej aktivity. Každý deň aspoň hodinu, alebo 2 x po 40 minút stacionárny bicykel. Ja to nevidím až také zlé. Dokážete to!

gabka    11 January 2010 12:07 | Prievidza
Dobrý deň!
P.Karabin pred dvoma rokmi som držala 90-dňonu dietu a schudla som na 55 kg, no po zdravotných pobrémoch a zmenou zamestnania som znova pribrala a ešte viac ako som mala predtým,bolo to zo 65 na 55 a teraz už mam 75 kg do práce chodím na 12-tky aj nočné alebo denne.Potrebovala by som radu ako začať hudnúť a čo jesť v práci na nočnej od 18- 06 hod.Môžem začat s tou bielkovinovou dietou?Doma mam rotoped, fit loptu aj malé činky a točnu,len to neviem slkbiť.Za vašu radu vopred ďakujem mám 52 rokov.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Dobrý deň, pani Žabka!
Najčítanejším článkom na mojom webe je "Ako začať chudnúť" - stačí naň ťuknúť a prečítať si ho. Pokiaľ ide o stravovanie v práci, jedzte každé dve hodiny striedavo potraviny: jogurt, banán, rybacia konzerva (tuniak vo vlastnej šťave), zeleninový šalát, proteínová tyčinka, grep.... Nemusíte "robiť" zrovna bielkovinovú diétu. Na rotopede fungujte každý deň jednu hodinu. Všetko ostatné je v spomenutom článku. Tréner Julo Karabin

Lenka    11 January 2010 09:54 | Martin
Dakujem velmi pekne za rada a este mam taku otazocku:)Co si myslite o squashi ako sporte pre zenu, ci to ma naozaj taky efekt na zadok a stehna:)Dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Každý šport, pri ktorom je zapojené do činnosti sedacie a stehenné svalstvo (teda aj squash) je prospešný pre tieto partie. Ale to, čo som vám poradil ja je účinnejšie.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »

 
 Seitenanfang