Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 183
Návštev dnes: 5
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


sofa    18 January 2010 19:24 | Martin
Dobry den, chcem sa opytat ak by som sa prihlasila do sutaze Jarna premena 2010,vedeli by ste mi pripravit cvicebny program aj napriek zdravotným problemom chrbtice(posunute platnicky, ale lekara a fyzioterapeut mi odporuca posilnenie pohyboveho aparatu a schudnutie)? dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Áno, samozrejme. Mám s tým skúsenosti. Avšak tréningový a stravovací program vám môžem vypracovať aj v prípade, že sa nezúčastníte Jarnej premeny.

Nina Danišová    18 January 2010 11:51 | Trnava, Prechodné bydlisko Nitra
Dobrý deň pán Karabinoš. Mám na Vás pár otázok. Mám 27 rokov, a momentálne sa blížim do piateho mesiaca tehotenstva. Moje tehotenstvo je zatial úplne bez problémov, takže popri tehotenstve stále aktívne cvičím aerobic a chodím do Fitness. Je to nejakých 3 krát do týždňa fitness a dva-krát do týždňa aerobic, samozrejeme už necvičím brucho a na aerobicu neskáčem. Pravdu povediac cvičím od svojích 15 rokov a neviem si predstaviť, že by som aj teraz popri tehotenstvu necvičila, keď sa cítim zatial výborne a cvičenie mi prináša neuveritelný relax. Viem že asi jeto veľa a ja vlasvne neviem či si možem dovoliť toľko cvičiť? Do kedy je vlastne bezpečné počas ťehotenstva cvičiť. Pekný deň vám prajem a ďakujem za odpoveď.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Robíte dobre, že už neskáčete a necvičíte brucho. Nerobte ani cviky v ľahu na bruchu. Pokiaľ sa cítite výborne a cvičenie vás baví, cvičte. Nedávajte si ťažké záťaže, robte viac opakovaní. Aerobik by som nahradil stacionárnym bicyklom. Takto môžete cvičiť až do ôsmeho mesiaca, pokiaľ sa budete dobre cítiť. Čím dlhšie budete cvičiť, tým budete mať ľahší pôrod a o to skôr sa dostanete po pôrode do formy. Želám vám, aby sa vám narodilo zdravé a pekné dieťatko.

L    17 January 2010 13:45 |
Dobrý deň Pán Karabinoš, chcela by som sa Vás opýtať, či by mi pomohlo nabrať nejaké svalstvo na zadku, ak by som si kúpila závažie na nohy a cvičila doma zanožovanie a výpady. Koľko opakovaní a približne v koľkých sériách by som ich mala prevádzať? Za Vašu odpoveď Vám pekne ďakujem.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Určite by to pomohlo, ale pridal by som ešte hlbokée drepy (so záťažou v rukách) a žabacie drepy - rozkročmo so špičkami von a zýťažou pred telom. Tieto štyri cviky robte dvakrát do táždňa v troch sériách po 12 až 15 opakovaní.

Ružena    16 January 2010 17:31 | Malacky
Dobrý deň, chcem sa spýtať, ja a moja kamarátka máme cvičebný plán, ktorý dodržujeme. Ja popri tom užívam aminokyseliny a po cvičení proteínovú tyčinku, moja kamarátka nie. Aký bude rozdiel medzi nami?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Jednoduché sacharidy, ktoré obsahuje aj proteínová tyčinka (ale aj sacharidový nápoj, ovocie a pod.)sú po tréningu vhodné a dopĺňasú vyčerpané zásoby glykogénu. Amínokyseliny sú vhodné pre športovkyne, pre bežných ľudí je to zbytočná ivestícia. Neviem, aký bol rozdiel medzi vami, keď ste začali cvičiť a tiež neviem, aký je rozdiel medzi vami teraz. O tom, aké dosiahnete výsledky, rozhoduje veľa faktorov. Celková životospráva a stravovacie návyky, systém tréningu, jeho pravidelnosť a zapojenie mysle (sústredenie sa), kvantita aeróbnych aktivít, genetické predpoklady, psychika...Tyčinka a amínokyseliny by rozhodli možno len vtedy, keby ste boli identické dvojičky.

Peter    14 January 2010 15:29 |
Dobrý deň

Keď sa chcem zúčastniť súťaže Jarná Premena tak sa musím zúčastniť seminárov v Nitre? Ďakujem. S pozdravom Peter Grobarčík
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Účasť na seminároch nie je podmienkou pre JARNÚ PREMENU. Podmienkou nie je ani spolupráca so mnou. Napokon aj v minulosti sa zúčastnili súťaže ľudia, ktorých som nikdy naživo nevidel. Pozrite si pozorne pravidlá súťaže. To platí aj pre tie dve ženy, ktoré mi už poslali prihlášky a vraj sa odfotili s Báječnou ženou. Báječná žena je týždenník, nie mesačník.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »

 
 Seitenanfang