Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
Evidenčný list
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 129
Návštev dnes: 80
Z knihy odkazov
Anka
Mám 30 rokov, 177 centimetrov a vážim 65 kíl. Som
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


majkaa    04 February 2010 16:08 |
Dobrý deň chcela by som schudnúť na váhe aj zo stehien tak sa chcem spýtať či na tie stehná je vhodný stacionárny bicykel a oddelená strava.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Áno, stacionárny bicykel je vhodný ako aeróbna aktivta na chudnutie. Snáď lepší od neho je už len beh na dlhé trate. Oddelená strava je funkčný stravovací systém, odporúčam.

Jarka    03 February 2010 15:14 | BA
Fotografie do súťaže Jarná premena musia byť zaslané pošotu alebo stačí mailom?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Dobrý deň, fotografie do súťaže nemusíte posielať poštou, stačí ich zaslať mailom na adresu info@karabinos.sk. Napokon stačí ich poslať až na konci súťaže. Pravidlá sú na webe.

Anita    02 February 2010 16:26 | Zilina
Dobrý večer,zaujímalo by ma,aké sú vhodné cviky na spevnenie stehien a zadnej časti,mám steper na ktorom cvičim pravidelne,ale nevidim žiadne vysledky.Prosím Vás o radu,ako správne cvičit a koľko času mám to mu venovať a,aký prístroj by som si mala pripadne zakúpiť,aby som dosiahla výsledok.Za odpoveď Vám ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Budem úprimný, ja steperu moc nerozumiem, lebo nevidím v ňom zmysel. Na kvalitné precvičenie sedacieho svalstva a stehien je nedostatočný a na aeróbne cvičenie tiež. Podľa mňa steper nie je ani ryba, ani rak. Na spevnenie stehien by ste mali robiť drepy, tlaky na legprese, predkopávanie a zakopávanie. Tie isté cviky pôsobia aj na sedacie svalstvo, Plus výpady, zanožovanie, tlaky na legprese pätami, "žabacie" drepy. Cvičiť musíte so stálym napätím vo svaloch, musíte byť teda sústredená. Najlepšie každý tretí deň, dohromady asi 12 sérií rôznych cvikov po 12 až 15 opakovaní.

zuzana    02 February 2010 14:16 | nitra
dobry den,da sa vyhrat nad celulitidou od pasa az po clenky aj cvicenim doma?ak ano tak,ake cviky by boli vhodne?a zaujima ma ci sa da kombinovat cvicenie na priberanie hornej casti tela a chudnutie dolnej casti tela?dakujem.s pozdravom zuzana

iveta    01 February 2010 14:21 | košice
Dobry den,spoločne s dcerou sme sa rozhodli zmeniť naš vyzor,cičením a stravou.,nemame sice osobného trenera(možno by sa zišiel),ale veľa chuti zmeniť naš,teda,najmä,môj vzhľad,chodíme cvičiť na rano na siedmu hodinu,ja teda som najmä na orbitreku,a na takom korčulovom pristroji,tak spolu 45min.-až 1hod.,je to hrôza,chcela by som vedieť,či potom,mam isť cvičiť aj naposilovacích strojoch,kedže ale som tučko,myslim,že asi je lepšie taky mesiac len na tych kardio strojoch,cvičime tak 3 krat v tyždni,vždy rano,aby sme stihli potom pracu dcera školu.,strava sa zmenila,rano ked ideme cvičiť-si dame čierny čaj,pocvičení si vypijeme drink(Fit slim ap.),deiata niečo celozrnné,šunka,zelenina,,potom jablčko,obed-no -zelenina-dusena,ryža,masko,alebo ryba,na polovrant pomaranč a večera znova drink,ten ma len nejakych 80 kcal,a potom už spať,lebo pride hlad,veľmi by som Vám bola povdačna,keby ste mi mohol napísať,aspon,či je to spravny štart,aj ked niekedy ,najmä k večeru mam hlad,.zatiaľ dakujem,pekný den.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Veľa vecí robíte dobre, hlavne to, že to vôbec robíte. Hladovanie je však cesta do pekla... Musíte jesť často v malých porciách, ale nehladovať... Zásadne nikdy nerobte posilňovací tréning po aeróbnom, ale naopak. Ak ste "tučko" robte prvý mesiac len aeróbne cvičenie, aby ste získali kondíciu a zvykli si na pravidelné cvičenie...Neskôr budete musieť aj posilňovať. A tiež zvýšiť kvantitu aeróbnych aktivít...Robím tréningové a stravovacie programy a tiež trénujem ľudí aj "na diaľku", napr. cez internet.


1185
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 »

 
 Seitenanfang