Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 139
Návštev dnes: 58
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


iveta    25 February 2015 09:04 |
Pán Karabinoš dobrý deň,
priberá sa od pšeničných alebo špaldových otrúb ? Mám ich "predpísané" konzumovať od gastroenterologa kvoli vyprázdňovaniu - stravovanie mám racionálne, s dostatkom zeleniny, ovocia, vody ale daný problém to nerieši. Len sa bojím aby som od toho nepribrala veľmi, lebo to mám praktizovať niekoľko mesiacov. Doma cvičím len vlastnou váhou, taká klasika. Fitko ani beh nie.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
PRIBERIEM ZO PŠENIČNÝCH OTRÚB?
Pšeničné otruby (špaldové, ovsené) majú vysoký obsah nestráviteľnej vlákniny (až 40%). Zadržiavajú vodu a zväčšujú objem stolice, zrýchľujú pohyb stolice v črevách a zyšujú vylučovanie škodlivých látok. Odporúčajú sa maximálne dve polievkové lyžice denne, čo nie je viac ako 50 g. Najlepšie na raňajky napríklad s jogurtom. Výživové hodnoty otrúb sú natoľko priaznivé, že nemusíte mať obavy, že z nich priberiete. Aby ste nepribrali, mali by ste mať pod kontrolou celkový príjem a výdaj energie počas dňa.

Martina    17 February 2015 08:31 | Banská Bystrica
Dobrý deň p. Karabinoš, chcela by som sa opýtať na cvičenie v tehotenstve. Pravidelne cvičím, dvakrát týždenne kardio 35 min na stacionárnom bicykli a trikrát týždenne posilňovanie brucha, nôh a rúk. Je to však skôr také udržiavacie, to najväčšie schudnutie už mám za sebou. Ak ale mám podozrenie, že som tehotná, môžem pokračovať v tomto cvičení, resp. ako upraviť cviky a v ktorých štádiách tehotenstva?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
CVIČENIE V TEHOTENSTVE
Na tému cvičenie v tehotenstve som v tejto rubrike odpovedal už viackrát. Rovnako tak v odpovediach pre Báječnú ženu, ktoré nájdete na tejto stránke. Cvičiť v tehotenstve samozrejme môžete. Musíte však vedieť presne ako cvičiť pokiaľ ide o výber cvikov, techniku a tempo vykonávania, voľbu záťaže a dýchanie. Mali by ste sa riadiť svojimi vedomosťami, skúsenosťami a pocitmi. Ak to nedokážete, obráťte sa na odborníka v tejto oblasti. Váš problém totiž zahŕňa veľkú škálu informácií, ktorá presahuje KNIHU ODKAZOV.

kamil    11 February 2015 08:59 |
Pán Karabinoš,
čo si myslíte o sietí "Svet zdravia" - pobočka je aj v NR. Bol som tam osobne na jednom stretnutí-zistil som, že na základe podrobného dotazníka- vypracujú jedálniček, premerajú prístrojom tuk, vodu, svalovinu (to nechápem ako môže prístroj urobiť?!) a na základe tiež spomínaného dotazníka a krvných skupín určia vhodné a nevhodné potraviny. Čo si o tom myslíte ? Napr. aj o stravovaní podľa krvných skupín - máte s tým nejaké skúsenosti ?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
STRAVOVANIE PODĽA KRVNÝCH SKUPÍN
Vždy si treba overiť, kto to robí. Či ide o o konkrétnych ľudí vystupujúcimi pod vlastnými menami. Aké majú vzdelanie, aké referencie. V tom je prvá záruka serióznosti a odbornosti. Pokiaľ ide o prístroje, tie vyhodnotia len údaje, ktoré do nich zadáte. Nič viac. Napríklad, keď si ja do prístroja zadám svoj vek a svoju hmotnosť, "vyhodí" mi také vysoké percento tuku, že keby som tomu nerozumel, hlava by sa mi zatočila. Pred pár rokmi som robil štúdiu na stravovanie podľa krvných skupín u svojich klientov. Zodpovedne môžem prehlásiť, že tento systém stravovania nemá žiadne vedecké opodstatnenie.

Štefánia    10 February 2015 06:37 | Spišská Nová Ves
Dobrý deň p.Karabinoš.Veľa som si oVás prečítala,a rozhodla som saVám teda napísať.Chcela,by som saVás opýtať či by stebol oochotný,vypracovať jedálniček?Mám výšku172~178cm...váhu76kg.Každý my hovorí,že nie som tučná ale nie som spokojná sama zo sebou!!!Vroku2010 som vážila,112 kíl a za3,5mesiaca som zhodila rovných""50""kíl.Bola to tvrdá drina,ale stálo to za to!!!!!Budem vďačná,ak my odpoviete.Prajem pekný,aj keď zasneženýUtorok.Teším sa,naVašu odpoveď.Štefánia
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
TRÉNINGOVÝ A STRAVOVACÍ PROGRAM Dobrý deň, pani Štefánia ! Máte môj obdiv, ale schudnúť 50 kg za 3,5 mesiaca nebolo vôbec rozumné. Chudnutie má svoje pravidlá. Ak neposilňujete svalstvo, jojo efekt je nevyhnutný. Môžem vám vypracovať individuálny tréningový a stravovací PROGRAM. Pre viac informácií mi napíšte na e-mail info@karabinos.sk.

Mima    29 January 2015 18:19 |
Dakujem Vám za odpoved. No väčšinou som sa stretla s tým, že mi radili aby som zvýšila kardio(beh) - vraj to najlepšie pomáha na brucho, no ja som sa chcela spýtať extra Vás.
Mám na Vás ešte jednu otázku. Mám uzke boky a teda aj z toho vyplýva, že nikdy ten zadok nebudem mať ako Jennifer Lopez, ale chcela by som ho mať aspon trochu väčší. Dá sa s tým podla Vás niečo spraviť, ked nemám taketo predispozície? Dakujem.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
MÁM ÚZKE BOKY
Zásadne musíte robiť posilňovací tréning - so záťasžou i bez nej. Aj na brušné svalstvo - inak z brucha nikdy neodbúrate tuk, aj na sedacie svalstvo (inak nikdy nevybudujete musculus gluteus major), ale tiež na všetky ostané svalové skupiny. Kardio naozaj pomáha odbúrať tuk, ale z celého tela. Kým odbúrate tuk z brucha, dávno vám budú trčať lícne kosti a končatiny budete mať tenučké. Ešte raz: MUSÍTE CVIČI5 S ČINKAMI!


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »

 
 Seitenanfang