Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
Evidenčný list
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 160
Návštev dnes: 43
Z knihy odkazov
Anka
Mám 30 rokov, 177 centimetrov a vážim 65 kíl. Som
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


ludmila    11 March 2015 07:20 | Zlate Moravce
Dobry den p. Karabinos. Prosim Vas o radu. Mam 47 r. 58 kg stravujem sa racionalne. Venujem sa 2 - 3 × tyzdenne cviceniu asi rok - fitnes / zanozovanie, prednozovanie, vypady vpred vzad s cinkou, drepy s cinkou/ beh, bicyklovanie.Mam snahu zostihlit stehna a zadok. Pri posilnovani mi vididelne spevneli predne stehenne svaly, ale tukove vankuse na bokoch a ovisnuty zadok mi zostavaju. Prosim, poradte mi.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO SA ZBAVIŤ TUKU
V prvom rade je dôležitý výber cvikov. Mali by ste doplniť cviky ako unožovanie a zanožovanie v stoji, addukciu a abdukciu v sede, žabacie drepy, hyperextemziu. Mali by ste uplatňovať zhadzované série, t.z. znížiť záťaž a pokračovať ďalej. Musíte cvičiť technicky správne. "Cvičiť" a cvičiť je veľký rozdiel. Zaraďte kardio (beh, bicykel, rýchla chôdza). Musíte mať pod kontrolou stravu.

hana    11 March 2015 07:02 |
Pán Karabinoš je možný aj taký postup, že po telefonickom dohovore prídem, vyplníme evidenčný list u vás, zaplatím na mieste a prebehne konzultácia ?
Ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
KONZULTÁCIA
Áno, je možný aj taký postup.

lucia    10 March 2015 10:05 | BA
Dobrý deň, chcela by som poprosiť o radu. Vyše desať rokov sa zaoberám zdravou stravou a cvičením. Tieto Vianoce som vlastnou chybou pribrala sest kil. Druhý mesiac sa stravujem vyvázene, o 500kcal nižší príjem ako výdaj denne, dobrá skladba BTC, cvicím s trénerom funkčný trening 2xtyzdenne, kardio 2xtyzdenne. výsledok: ziadny ubytok na cm, pribrala som naopak este dve kila. Kde robim chybu? Dodrziavam pitný rezim, 3l vody, dve kávy denne bez mlieka a cukru, dostatok spanku, zacala som pred troma dnami so spalovacom Lipo 6. Zatial vsetko bez efektu. Dakujem Vam velmi pekne.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
KDE ROBÍM CHYBU?
Možno máte pocit, že chybu nerobíte nikde.Podľa môjho názoru necvičíte správne. Funkčný tréning má skôr kondičný efekt, než aby vám formoval postavu. Preto by ste mali robiť seriózny posilňovací tréning trikrát týždenne. Môžete zvýšiť aj kvantitu kardia na 4-krát za týždeň, prí nedostatku času môžete uplatniť intervalové kardio HIIT. Prestaňte sa stravovať monotónne. Skúste napríklad sacharidové vlny.

dede    04 March 2015 17:54 |
Dobry den pan Karabinos cvicim uz treti mesiac od zaciatku januara som schudla necelych 5 kg.Obvod stehien mam rovnaky ale mam pocit ze viac vidno svaly a tuk zisiel co mozem urobit aby som zostihlila stehna .Vrchna cast sa mi krasne vyrysovala pomohol by beh alebo viac kardia cvicim 3 serie po 15 opakovani vypady drepy dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
BEHAJTE
Ideálnym na zoštíhlenie stehien je beh. Môžete zaradiť aj predkopávanie a zakopívanie metódou zhadzovaných sérií.

Jana    02 March 2015 18:25 | Trebišov
Dobrý deň pán Karabinoš......chcela by som sa opýtať mám problém piť vodu v zime...radšej pijem 2 litre nesladeného bylinkového čaju...v lete s tým problém nemám....môžem vodu nahradiť čajom....ďakujem za odpoveď
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
PIJEM ČAJ
Samozrejme, že môžete vodu nahradiť čajom. Dôležité je, že dbáte na pitný režim.


1185
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 »

 
 Seitenanfang