Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 183
Návštev dnes: 5
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Ajka    08 March 2010 18:29 | TO
Dobry den, chcela by som sa zucastnit "jarnej premeny" len neviem, ci je to pre mna vhodne, nakolko som 4,5 mesiaca po porode a este kojim. Co by ste mi odporucili? Dakujem.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Podľa môjho názoru pokiaľ dojčíte, nemôžete veľmi sprísňovať stravu, práve naopak. Mali by ste sa stravovať kvalitne a zdravo, aby to dieťatko sprostredkovane dostalo v podobe materinského mliečka. To po prvé. Po druhé: dojčiaca žena nemôže robiť ani tvrdý tréning, lebo pri ňom dochádza k určitým hormonálnym zmenám, hlavne sa vylučuje katabolický hormón kortizol. Akonáhle prestanete dojčiť, hneď sa môžete pustiť do seriózneho chudnutia. Samozrejme zdravo sa stravovať a trochu cvičiť môžete aj teraz.

Mima    07 March 2010 21:06 | Žilina
Pán Karabinoš,mala by som na Vás jednu otázku ohľadne súťaže jarná premena.Keď sa do nej prihlásim a z nejakého dôvodu ju nebudem môcť dokončiť,aký je pri tom postup.Ďakujem za odpoveď.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Nič sa nedeje, ak súťaž Jarná premena nedokončíte. Ak do 18. júna 2010 (záver súťaže) nepošlete fotografie, ako by ste ani neboli prihlásená. Vaše meno ani fotografie sa nikde nezverejnia. Vyhlásenie výsledkov JP 2010 bude v sobotu 26. júna v Nitre.

Stefi    07 March 2010 19:42 | SP.NOVA VES
Dobry den!Pracujem v pásovej výrobe niekedy sedim alebo stojím celé hodiny tak je celé telo stuhnuté.Moj problém je hlavne v tom že nevladzem cvičiť každý den hlavne vnutorná strana stehien je môj velký problém vyzerá to hrozne ako také vankušiky inak nemám tučné nohy a boky hrôza poradte dakujem.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
V prvom rade nemusíte cvičiť každý deň, ale stačí 2 až 3 - krát do týždňa, pričom treba využiť hlavne nepracovné dni. Na vnútornú stranu stehien cvičte znožovanie (addukciu)v sede (3 série po 25 - 30 opakovaní) alebo v stoji na stroji gluteus (12 - 15 opakovaní). Výborným cvikom sú tzv. žabacie drepy s činkou v rukách pred telom. Na boky je účinné roznožovanie (abdukcia) v troch sériách po 25 - 30 opakovaní alebo tiež unožovanie na stroji gluteus. Dôležité je technicky správne vykonávanie cvikov.

Lenka    05 March 2010 20:03 |
Dobrý večer, chcela by som poradiť ohľadne odbúrania bruška po pôrode. Je lepšie najprv schudnúť nejakú váhu a potom posilňovať brucho alebo môžem rovno robiť cviky na brucho. A druhá otázka, mám strašne silné ruky, bicepsy veľké, s tricepsom je to horšie, dá sa nejako schudnúť z rúk? Ďakujem.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Po pôrode odporúčam najskôr trochu schudnúť. Úpravou stravovacích návykov a aeróbnym tréningom (beh, bicykel, bežiaci pás, stacionárny bicykel,tanec...). Ak schudnete asi 6 kg, zaraďte jednoduché cviky na brušné svalstvo(spodná časť - dvíhanie nôh, horná časť - predklony a sed - ľah, šikmé svaly - vytáčanie, úklony). Tieto cviky robte striedavo, teda cyklicky a bez prestávky najmenej 20 minút a vždy nalačno. Dá sa schudnúť všade, teda aj z rúk. vysoký počet opakovaní v sérii (15 - 20) a samozrejme úprava stravy.

Maja    03 March 2010 18:03 | Levice
Chcem sa opýtať na seminár k súťaži Jarná premena. Aký je program semináru? resp.približne aké informácie budú poskytnuté účastníkom. Ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
PROGRAM seminára má motivačný náboj. Ide o vysvetlenie spôsobov chudnutia, teda metódy správneho stravovania a tréningového plánu pre dosiahnutie cieľa. Umožňuje možnosť osobnej konzultácie s trénerom Julom Karabinošom, možnosť vypracovania individuálneho tréningového a stravovacieho programu, stretnutia sa s ľuďmi podobných záujmov, prihlásenia sa do súťaže Jarná premena a Do formy, prípadne fotografovania, ak si prinesiete dvojdielne plavky. Seminár je bezplatný.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »

 
 Seitenanfang