Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 183
Návštev dnes: 5
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


janci    20 April 2010 16:18 | tn
no ja viem ale ze ci mozem vlastnou vahou precvicit cele svalstvo v jeden den a potom prejts na cinky ale uz si dat napriklad len chrbat biceps a prsia
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Kto si chce zacvičiť, zacvičí si aj v miestnosti s holými stenami. Vo väzenskej cele by som aj ja cvičil s vlastnou váhou tela. Cvičenie s vlastnou hmotnosťou nemá nič spoločné s rysovacím tréningom. Poradie chrbát, biceps, prsia je nesprávne.

janci    20 April 2010 14:49 | TN
dakujem za odpoved: no pod pojmom kondycni trening som myslel cvicenie vlastnou vahou teda precvicit cele telo a potom ist na silovy trening teda cvicenie s cinkou ale to uz rozdelit na partie
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Cvičenie s vlastnou váhou pokiaľ trvá 10 - 15 minút môžete považovať za rozcvičku. Zamerajte sa hlavne na tie svalové skupiny, ktoré budete precvičovať v hlavnom tréningu.

Martin    19 April 2010 21:10 |
Dobrý deň. O pár príspekov nižšie ste mi odporučili protein od firmy All stars. Dal som na Vašu radu a objednal som si ho. Podľa výpočtov by mi malo balenie s obsahom 2500g vydržať pri 3 dávkach za deň približne 20 dní. Bude to stačiť na rysovací tréning alebo budem musieť znova objednať tento protein? Môj rysovací tréning sa bude skladať tak ako ste písali z aerobného tréningu, čiže stacionárny bicykel, beh a podobne a z cvičenia s menšími váhami a počtom sérii. Dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Stravu nemôžete postaviť len na proteínoch. Podľa mňa vám môžu stačiť dve 25 - 35 g dávky za deň, potom vám balenie vydrží dlhšie. Strava by mala byť postavená hlavne na chudom mäse, vaječných bielkoch a zelenine. Za dvadsať dní určite nevyrysujete svalstvo (záleží na tom, aké máte percento podkožného tuku). Slušné výsledky je obyčajne vidieť po dvoch až troch mesiacoch.

janci    19 April 2010 20:54 | tn
dobry den chcel by som sa spitat ci sa moze po kondicnom treningu kde sa precvicuje cele telo moze potom zapajit silovy trening kde by som si to rozdelil uz na partie?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Neviem, čo máte na mysli pod pojmom kondičný tréning. Je to kruhový tréning v posilňovni, je to beh, je to bicykel, bežiaci pás, preskoky cez švihadlo, kick box do vreca alebo so sparing partnertom, tae bo...? V každom prípade posilňovací tréning by mal predchádzať "kondičnému" (aeróbnemu, kardio), lebo naň potrebujete viac energie, pričom túto energiu poskytujú výlučne cukry, nakoľko ide o anaeróbnu činnosť.

Henrieta gamanová    19 April 2010 12:49 | Bratislava
Dobrý den pán Karabinoš. Chcela by som si dat spravit od Vás tréningový aj stravovací plán na sacharidové vlny.Moja výška je 1.84 a váha 64 kg.Mám štíhlu postavu ale do leta by som potrebovala trochu vyrysovat.Dalej by som sa chcela opytat ci by ste mi nevedeli poradit nejaku literaturu ktora sa venuje podrobnejsie sach.vlnám alebo CDK.Vopred velmi pekne dakujem.S pozdravom Henrieta.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
OK. Pošlite mi vyplnený Evidenčný list (nejasné skratky ignorujte), ktorý je podkladom pre vypracovanie tréningového a stravovacieho programu. Informácie o sacharidových vlnách, či CKD, mám z rôznych zdrojov, o špeciálnej literatúre neviem.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »

 
 Seitenanfang