Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
Evidenčný list
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 160
Návštev dnes: 41
Z knihy odkazov
Anka
Mám 30 rokov, 177 centimetrov a vážim 65 kíl. Som
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Vlado    14 May 2010 15:47 |
Dobrý deň. Jednu stranu chrbta (široký sval chrbtový)mám o niečo menšiu a druhú vädšiu a tým aj prsia. Dá sa to nejakými cvikmi alebo nejak vyrovnať? A ešte jeden bok mám rovný a jeden trochu vypuklý. Tam sa mi asi viac ukladajú tuky čo sa s tým dá robiť? Za odpoveď vopred ďakujem.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Nikto z nás nie je absolútne súmerný. Podľa toho, čo ste uviedli, nazdávam sa, že máte skoliózu chrbtice. Chrbtové a prsné svalstvo sa dá postupne vyrovnať tak, že okrem súpažných cvikov zaradíte do tréningu unilaterálne cviky na zaostávajúcu časť tela. Na chrbát príťahy v predklone jednou rukou, na prsia tlaky v ľahu jednou rukou. Na boky cvičte hlavne šikmé brušné svaly (vytáčanie, úklony). Pomôcť by vám mali tiež bočné švihy nohou.

Vladka    12 May 2010 19:32 | Prešov
Dobrý deň, p.Karabinoš ja by som sa chcela spýtať čo sú sacharidové vlny a čo by ste mi odporúčali na spaľovanie tuku. Chcem schudnúť 5 kg.
Ďakujem za odpoveď
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Sacharidové vlny znamenajú, že každý deň (napríklad 7 dní po sebe) prijímame iné množstvo sacharidov v potrave. Tým organizmus šokujeme, rozhýbeme ho a zrýchlime metabolizmus. Viac je na tejto stránke v článku Kto klame, ten schudne. Na spaľovanie tuku je najúčinnejší aeróbny tréning (beh, bicykel, tanec a pod.). Ak máte na mysli tabletky, je ich množstvo.

Peter    06 May 2010 21:37 |
Dobrý deň. Chcem sa opýtať či samotný protein bude stačiť ako náhrada stravy pri rysovacom tréningu, alebo mám opäť zapojiť mliečne výrobky teda mlieko, tvaroh, syry a podobne. Alebo aký druh stravy je pri rysovaní najdôležitejší. Dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Pri rysovaní je najdôležitejšie mäso ako zdroj kvalitných bielkovín, zelenina a ryža ako zdroj sacharidov. Mäso možno nahradiť kvalitným proteínom a vaječnými bielkami. Tvaroh iba pred spaním. Ostatné mliečne výrobky do rysovacej prípravy nepatria.

danka    03 May 2010 09:33 |
Dobrý deň,či ho potrebujem? niekde som čítala, že pri behu cca 40 min. aby sa pálili tuky je potrebné aby som behala pri správnej tep.frekv.- aerobna činnosť,nechcem sa dostať do fázy keď sa priberá na svaloch na nohách-anaerobna činnosť, či som to nepochopila?Ak mám v pláne schudnúť 5kg za určité obdobie-vypracuvávate aj takého stravovanie a trén.plány?ďakujem, prajem pekný deň
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Áno, vypracovávam Individuálne tréningové a stravovacie programy na základe vyplneného evidenčného listu. Všetko je na webe, ale môžem Vám informácie poslať aj e-mailom. Pochopili ste to dobre, na svaloch priberajú šprintéri, nie bežci na dlhé trate. Pulz sa dá zmerať jednoducho priložením prstov na tepnu, počítate počet pulzov napr. za 10 s a vynásobíte to šiestimi, alebo za 15 s a vynásobíte to štyrmi. Kto pravidelne behá, čoskoro vycíti, aký má pulz. Obyčajne to nastupuje po 15 - 20 minútach aeróbnej aktivity a musíte sa pritom potiť.

danka    02 May 2010 09:14 | bratislava
Dobrý deň,
chcela by som si kúpiť
športester, no neviem aký by bol vhodný, poradíte mi?chcem ho len na sledovanie tepovej frekvencie pri behaní a bicyklovaní,aby ukazoval km, a kcl a to vôbec ukazujú.Čiže stačí asi taký základný... ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Nedokážem na takéto otázky odpovedať. Nesledujem výrobcov, ani sortiment, ani ich technické parametre. Ak by som si chcel niečo také kúpiť, tak si to pozriem na internete. Otázkou je, či nejaký "športtester" vôbec potrebujete?


1185
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 »

 
 Seitenanfang