Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
Evidenčný list
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 201
Návštev dnes: 51
Z knihy odkazov
Anka
Mám 30 rokov, 177 centimetrov a vážim 65 kíl. Som
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


juraj    14 April 2015 22:13 | nitra
Dobry den pan Karabinos.V prvom rade Vam dakujem za tuto stranku a moznost ziskat radu priamo od cloveka ktory mi je vzorom.Mam 182 cm zacal som cvicit pred pol rokom ked vaha ukazovala 108 kg.cvicim sposobom 1 den prsia biceps kardio konkretne hiit 25 min a to tak ze minuta beh minuta chodza 2 den chrbat triceps kardio 3 den ramena nohy kardio brucho cvicim kazdy den.strava pozostava:ranajky corn flakes alebo jogurt tvaroh cottage sunka zelenina a vzdy protein plus bcaa desiata ovocie jeden kus napr banan alebo protein obed kuracie hovadzie ryza zemiaky vyvar ryba atd olovrant zelenina protein vecera kuracie zelenina protein.po pol roku mam problem a to ten ze vaha je 113 kg no cisla sa zmenily brucho minus 8cm ramena najskor minus 6 dnes plus 2 hrudnik plus 4 a biceps plus 6.ako je mozne ze vaha sa zvysila?vas nazor na trening a stravu?za kazdu radu vopred dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
NÁZOR NA TRÉNING A STRAVU
Juraj, nie je mi celkom jasné, čo je tvojim cieľom. Ak je prvoradé naberanie svalovej hmoty, je prirodzené, že priberieš aj nejaký tuk. Ak je cieľom redukcia telesného tuku, tvoje telesné miery by sa nemali zväčšovať, ale skôr naopak. Samozrejme, svalstvo by sa formovalo a vyzeralo by estetickejšie. Pokiaľ ide tréning a stravu, nevidím tam podstatné nedostatky, hoci by sa to dalo zostaviť aj inak. Chaoticky vyznievajú parametre, ktoré uvádzaš. Váha +5 kg, obvod pása -8 cm? Rameno -6cm, potom +2cm (čo myslíš pod pojmom "rameno"?). Hrudník +4cm, biceps +6cm??? Nelogické! Podľa mňa si sa dopustil chýb pri vážení i merani.

Magdalena    11 April 2015 11:54 | Malacky
ďakujem za odpoveď a povzbudenie,už nedojčím,len mám problém zvládnuť vlčí hlad ktorý asi zostal s predchádzajúceho dojčenia :-) pokúsim sa na začiatok systematicky a pravidelne jesť,problém je asi aj v tom že veľakrát sa nemám čas najesť a keď sa k jedlu dostanem tak zjem veľa naraz.dnes som si nachystala mini porcie na dosah ruky a nastavila "pripomienkovač" aby som si v pravidelných intervaloch niečo zjedla.dúfam že týmto prekonám aj extrémnu únavu a začnem cvičiť.mám 42 rokov v akej hodnote sa má pohybovať výška pulzu pri kardio?ešte raz ďakujem za všetko s pozdravom Magdalena
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Ideálne 125 - 135 pulzov za minútu. Merajte si to na tepne na zápästí, prístroje nie sú vždy presné. Tempo by malo byť také, že sa dokážete ešte rozprávať, ale už nie spievať.

Magdalena    11 April 2015 09:35 | Malacky
Dobrý deň pán Karabinoš,pred 3 rokmi som mala od vás vypracovaný stravovací a cvičebný plán,vďaka nemu som schudla 16kg...po vydaji som zlenivela a "užívala si s manželom života" odrazu som mala s kým raňajkovať a mala komu vyvárať :-))) váha stúpla ale postavu som mala naďalej peknú.do toho prišlo tehotenstvo a ďalších 15kg navyše :-((( som 5 mesiacov po pôrode a nemôžem sa naštartovať,bývam nevyspatá a unavená a zdá sa mi že práve preto telo pýta jesť...neviem či sa mi teraz podarí fyzicky zvládnuť cvičenie,rada by som ubrala na jedle,ale aby som mala dostatok energie počas dňa pri "náročnom"dieťatku...ako na to?prijať menej kalórií keď telo stále ohlasuje hlad?každý tvrdí že je ešte skoro,ale som veľmi nespokojná s postavou...ďakujem za odpoveď a prajem krásny deň
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Dobrý deň, pani Magdaléna! Rozhodujúce je, či dojčíte. Ak nie, môžete sa pustiť do systematického stravovania i cvičenia. Už ste to raz dokázali, máte vlastné skúsenosti, určite to dáte znova. Pre začiatok sa stravujte 5-7x denne v malých porciách. Ak je to len trochu možné, tak ranné kardio by vám pomohlo nielen naštartovať sa, ale postupne by ste odbúrali aj tuk. Držím vám palce a prajem veľa radosti z dieťatka.

Erika    07 April 2015 18:26 | Veľký Krtíš
Dobry den, pan Karabinos. Pred cca 2 rokmi ste mi vypracovali program krasne som dala 10kg dole. No momentalne som 6 mesiacov po druhom porode a cvicim od januara aj strava je upravena ako ma byt. Sice mi islo dole 7kg aj z bokov, stehien, no brucho je hotova katastrofa. Cele je ovisnute. Cvicim 3x do tyzdna s trenerkou a 3x kardio. Myslite si ze sa to da spevnit alebo mam ist na abdominoplastiku. Trenerka vravi ze tam nie je elasticita koze tak len plastika. Neviem sa rozhodnut no nemam chut dat sa rezat :-(. Dakujem krasne
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO NA BRUCHO
Erika, v prvomrade mi dovoľte, aby som vám zagratuloval k dosiahnutým výsledkom. Pokiaľ ide o váš problém, musel by som vás vidieť, aby som sa mohol vyjadriť. Pokiaľ je to možné, snažte sa najskôr spevniť brušné svalstvo. Je celkom možné, že ste ho doteraz nesprávne cvičili. Až keď si budete istá, že v spevňovaní priamych a šikmých brušných svalov nemáte rezervy, riešil by som na vašom mieste možnosť chirurgického zákroku.

maria    18 March 2015 19:18 | zlzte moravce
Sme manzelia,6o rocni.akosi sme nabrali a nevieme sa pohnut s vahou smerom dole.potrbovali by sme obaja schudnut po 2o kg.co odporucate?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
TROCHU DISCIPLÍNY
Chce to zmenu životného štýlu. To znamená zaradenie pravidelného cieleného a pre vás primeraného pohybu do života a tiež zmenu stravovacích návykov. Najlepším štartom pre vás bude, ak mi napíšete na info@karabinos.sk . Pošlem vám informácie o tom, čo musíte urobiť, aby som vám vypracoval individuálny tréningový a stravovací PROGRAM a následne ukázal a vysvetlil cestu, ako ho plniť a dosiahnuť seriózne výsledky v transformácii tela.


1185
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 »

 
 Seitenanfang