Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 183
Návštev dnes: 5
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


lucia    10 March 2015 10:05 | BA
Dobrý deň, chcela by som poprosiť o radu. Vyše desať rokov sa zaoberám zdravou stravou a cvičením. Tieto Vianoce som vlastnou chybou pribrala sest kil. Druhý mesiac sa stravujem vyvázene, o 500kcal nižší príjem ako výdaj denne, dobrá skladba BTC, cvicím s trénerom funkčný trening 2xtyzdenne, kardio 2xtyzdenne. výsledok: ziadny ubytok na cm, pribrala som naopak este dve kila. Kde robim chybu? Dodrziavam pitný rezim, 3l vody, dve kávy denne bez mlieka a cukru, dostatok spanku, zacala som pred troma dnami so spalovacom Lipo 6. Zatial vsetko bez efektu. Dakujem Vam velmi pekne.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
KDE ROBÍM CHYBU?
Možno máte pocit, že chybu nerobíte nikde.Podľa môjho názoru necvičíte správne. Funkčný tréning má skôr kondičný efekt, než aby vám formoval postavu. Preto by ste mali robiť seriózny posilňovací tréning trikrát týždenne. Môžete zvýšiť aj kvantitu kardia na 4-krát za týždeň, prí nedostatku času môžete uplatniť intervalové kardio HIIT. Prestaňte sa stravovať monotónne. Skúste napríklad sacharidové vlny.

dede    04 March 2015 17:54 |
Dobry den pan Karabinos cvicim uz treti mesiac od zaciatku januara som schudla necelych 5 kg.Obvod stehien mam rovnaky ale mam pocit ze viac vidno svaly a tuk zisiel co mozem urobit aby som zostihlila stehna .Vrchna cast sa mi krasne vyrysovala pomohol by beh alebo viac kardia cvicim 3 serie po 15 opakovani vypady drepy dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
BEHAJTE
Ideálnym na zoštíhlenie stehien je beh. Môžete zaradiť aj predkopávanie a zakopívanie metódou zhadzovaných sérií.

Jana    02 March 2015 18:25 | Trebišov
Dobrý deň pán Karabinoš......chcela by som sa opýtať mám problém piť vodu v zime...radšej pijem 2 litre nesladeného bylinkového čaju...v lete s tým problém nemám....môžem vodu nahradiť čajom....ďakujem za odpoveď
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
PIJEM ČAJ
Samozrejme, že môžete vodu nahradiť čajom. Dôležité je, že dbáte na pitný režim.

Mirka    27 February 2015 12:05 |
Dobrý den p.Karabinoš. Chcela som sa spýtať, či je v poriadku to, že ma asi 3 týždne vždy po silovom tréningu a ďalší deň, príšerne bolí hlava z krčnej chrbtice a aj kolená. Mám dole 10kg, vážim 88kg vek 38r. Nemal by mi tréner znížiť závažie? Ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
ASI CVIČÍTE NESPRÁVNE
Bolenie hlavy a krčnej chrbtice po posilňovacom tréningu je pravdepodobne zapríčenené tým, že máte nevhodný výber cvikov, vykonávate ich technicky nesprávne, prípadne používate neprimeranú záťaž. Toto sa často stáva u mladých menej skúsených trénerov, ktorí si mylne myslia, že ženy majú cvičiť rovnako ako muži. Dôležité je zobrať do úvahy váš vek, hmotnosť, kondíciu,tréningové skúsenosti a ciele. Mali by ste voliť také záťaže, aby vykonali 12 - 15 opakovaní v sérii, pričom prestávky medzi sériami by mali byť minimálne. Vyskúšajte napríklad supersérie, kombinové i zhadzované série, čím sa zvýši počet opakovaní, zníži záťaž a skráti oddychový čas. Najdôležitejší je však výber cvikov, technika cvikov a správne dýchanie. Ak by vám bolesti napriek zmenám neutíchali, navštívte lekára, najlepšie ortopéda.

iveta    25 February 2015 22:11 |
Ďakujem za odpoveď pán Karabinoš, je to síce účinné ako hovoríte, ale má to teda aj negatívne stránky-keď to zjem ráno a zadržiava sa voda počas dňa budem pravdepodobne vyzerať "ako kengura" :-). nemôžem ich zjesť večer keď sa z nich nepriberá ? A okrem toho je to asi dočasné riešenie, veď to nemôžem jesť celý život - ale to už je na konzultáciu do gastro ambulancie asi.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
CHCE TO POHYB
Váš problém je v tom, že sa poriadne nehýbete. Mali by ste seriózne posilňovať trikrát do týždňa a robiť kardio tréning (rýchla chôdza, bicykel, beh) každý deň. Ráno prijatú energiu by ste mali bez problémov pohybom zúžitkovať. Skúste si dať len jednu lyžicu pšeničných otrúb.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »

 
 Seitenanfang