Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 166
Návštev dnes: 95
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


jan    24 May 2010 14:36 | TN
dakujem za odpoveda a este by som sa chcel spitat , co by som mal jest aby som pribral aby sa mi malo to svasltvo s coho formovat lebo mam rychly metabolizmus a vsetko to hned ide dole, ze ako by som mohol lepsie pribrat, ci mam pouzivat doplnky vyzivy alebo viac jest bielkovin a sacharidov?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Uprednostňuj hlavne prirodzenú stravu. Mäso, vajcia, tvaroh a mliečne výrobky ako zdroje bielkovín. Sacharidy prijímaj vo forme ryže, zemiakov, ovsených vločiek, ovocia...Ak máš rýchly metabolizmus nemusíš sa obmedzovať ani v sladkostiach. A veľa spi, schrupni si aj popoludní.

jan    23 May 2010 17:22 | TN
dobry den , mam 18 rokov a 62 kg a cvicim 4 krat do tyzdna a 5 den mam volny a znova 4 dni cvicim a 5 den volny robim spravne?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Pokiaľ nie si súťažný kulturista, tak podľa môjho názoru cvičíš veľa. Neviem síce ako máš urobený rozpis svalových skupín a ako dlho ti trvá jeden tréning, ale stačilo by cvičiť menej často, napríklad 2 + 1 alebo dokonca 1 + 1, čo znamená, že po jednom dni tréningu nasleduje jeden voľný deň. Pre nárast svalovej hmoty je dôležitá strava a odpočinok.

jan    18 May 2010 20:26 | TN
dobry den, chcel by som sa spitat po akej dobe cvicenia sa moze ukazat aj taky mensi vysledok toho cvicenia
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
"Menší" výsledok cvičenia sa môže ukázať aj po dvoch týždňoch, ale taký trošku serióznejší asi tak po troch mesiacoch.

Vlado    14 May 2010 15:47 |
Dobrý deň. Jednu stranu chrbta (široký sval chrbtový)mám o niečo menšiu a druhú vädšiu a tým aj prsia. Dá sa to nejakými cvikmi alebo nejak vyrovnať? A ešte jeden bok mám rovný a jeden trochu vypuklý. Tam sa mi asi viac ukladajú tuky čo sa s tým dá robiť? Za odpoveď vopred ďakujem.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Nikto z nás nie je absolútne súmerný. Podľa toho, čo ste uviedli, nazdávam sa, že máte skoliózu chrbtice. Chrbtové a prsné svalstvo sa dá postupne vyrovnať tak, že okrem súpažných cvikov zaradíte do tréningu unilaterálne cviky na zaostávajúcu časť tela. Na chrbát príťahy v predklone jednou rukou, na prsia tlaky v ľahu jednou rukou. Na boky cvičte hlavne šikmé brušné svaly (vytáčanie, úklony). Pomôcť by vám mali tiež bočné švihy nohou.

Vladka    12 May 2010 19:32 | Prešov
Dobrý deň, p.Karabinoš ja by som sa chcela spýtať čo sú sacharidové vlny a čo by ste mi odporúčali na spaľovanie tuku. Chcem schudnúť 5 kg.
Ďakujem za odpoveď
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Sacharidové vlny znamenajú, že každý deň (napríklad 7 dní po sebe) prijímame iné množstvo sacharidov v potrave. Tým organizmus šokujeme, rozhýbeme ho a zrýchlime metabolizmus. Viac je na tejto stránke v článku Kto klame, ten schudne. Na spaľovanie tuku je najúčinnejší aeróbny tréning (beh, bicykel, tanec a pod.). Ak máte na mysli tabletky, je ich množstvo.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »

 
 Seitenanfang