Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 164
Návštev dnes: 111
Z knihy odkazov
Ján
Dobrý deň pán Karabinoš. Mám 49 rokov a už hodne r
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

JARNÁ PREMENA 2019 prebieha | Fotografie PRED a PO do súťaže JARNÁ PREMENA nám musíte poslať do 31. mája 2019 | slávnostné vyhlásenie výsledkov bude 16.6.2019 v penzióne ARTIN v Nitre

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


ERIKA    31 May 2010 18:58 | MYJAVA
Dobry den chcela by som sa spytat...zacala som s chudnutim minuly mesiac zhodila som 10kg samozrejme cvicim a posilnujem kedze nechacem aby sa mi triaslo sadielko a nech sa spevni meriam 155 cm a teraz vazim 75kil no ide to dolu ma aku vahu sa mam dostat?viem ze je to individualne myslim ze opimalna vaha b mohla byt 62kg co vy na to,mam 35 rokov do jedalnicka sa snazim davat oddelenu stravu som disciplinovana a cvicim 3xkrat do tyzdna samozrejme pijem len nesladene caje zelene a mineralky nesytene problem zostava ze si chcem lepsie vytvarovat zadok ake cviky mi poradite na tieto patrie?dakujem vopred a vela uspechov
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Ak ste zhodili 10 kg za mesiac (prípadne ja za 6 - 8 týždňov), nie je to správna cesta chudnutia. Určite nešlo len o úbytok tuku. To, že posilňujete je chvályhodné. Posilňovanie v konečnom dôsledku "kontroluje" správne chudnutie. Optimálna váha pre vás je taká, pri ktorej nielenže vyzeráte dobre, ale hlavne dobre sa cítite. Pri ktorej ste v pohode a spokojná sama so sebou. 62 kg sa mi zdá byť veľa. Na sedacie svaly cvičte drepy, mŕtve ťahy, zanožovanie a výpady.

Martin    30 May 2010 17:37 | Nitra
Dobrý deň už dlhší čas rozmýšľam nad súťažením v klasickej kulturistike, má to však jeden háčik a to je moja váha, meriam 175 cm a vážim 96 kg samozrejme že to všerko nieje čistá hmota.Chem sa teda spýtať pri mojej výške by som musel vážiť 79 kg dá sa moja objemová hmotnosť vyrysovať na túto váhu bez straty nadobudmutého svalstva? Trénujem pravidelne 4-5x týždene objemový tréning.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Mám rovnaký problém ako vy, a približne tie isté parametre. Len s problémami sa dostávam do limitov (v Čechách je limit pri výške 175 cm plus 6 kg). V mojej vekovej kategórii sa mi podarilo presadiť, aby bol tento limit zrušený. Ale je to kontraproduktívne. Keď som išiel na súťaž z vyššou váhou, bol som "zaliaty" a nepresadil som sa. Osobne si nemyslím, že telesná hmotnosť by mala byť jediným (alebo dokonca hlavným) kritériom naturálnosti. Konštitučné typy s ťažšou kostrou sú v nevýhode. Aj ja som si dlho myslel, že sa do požadovaných limitov nedostanem, preto som nesúťažil. Napokon som to skúsil a dá sa to. Musí tam byť dôsledná superkompenzácia pred súťažou. Napríklad v sobotu som štartoval v Senici. Na súťaži som mal o 10 kg menej ako v pondelok ráno. Ide v podstate o totálne odvodnenie organizmu, ktoré je možno niekedy aj na úkor svalovej hmoty, ale inak sa do limitov nedá "vpratať". Druhá možnosť je, že nebudete súťažiť v naturálnej, ale vo "veľkej" kulturistike.

Slavomír    26 May 2010 20:42 | Predajná
Dobrý deň. Chcem začať chodiť do fitness centra a preto sa chcem opýtať koľko krát za týždeň je optimálne chodiť do fitness centra. Mám 22 rokov. Ďakujem za odpoveď.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Ako začiatočník by si mal navštevovať fitnescentrum trikrát do týždňa. Tréningový a stravovací program by ti mal zostaviť kvalifikovaný tréner. Rozumné by bolo, aby s tebou odcvičil aj niekoľko prvých tréningov, aby si cviky vykonával technicky správne, aby si správne dýchal a hlavne, aby si nerobil chyby začiatočníkov a pochopil o čom cvičenie vlastne je.

JANA    26 May 2010 16:57 |
Ďakujem za odpoveď, chcem schudnut tych 5kg a zaroveň posilniť..chcem sa ešte spýtať, či je možné vypracovať tréningový plán a stravovací režim pre mňa, povedzme len na ten beh, bicykel, švihadlo, čiže bez toho, aby som nemusela do posilňovne :)Ďakujem, pekný deň
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Áno, je možné vypracovať aj taký plán o akom píšete, ale takýto program vám nezabezpečí posilnenie svalstva. Aktivity, ktoré spomínate sú aeróbneho charakteru, ide teda o kardio tréning, ktorý zlepší vašu kondíciu, určite týmto spôsobom schudnete, ale svalstvo bez špeciálneho tréningu vo fitnescentre neposilníte. Podkladom pre vypracovanie tréningového a stravovacieho programu je vyplnenie evidenčného listu (nejasné skratky si nevšímajte)a jeho zaslanie na moju e-mailovú adresu.

jan    25 May 2010 19:15 | TN
dakujem za odpoved, a mozu to byt aj kvasene vyrobky ako napriklad uhorky ?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Áno, môžu to byť aj kvasené výrobky ako napríklad uhorky.


1179
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »

 
 Seitenanfang