Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 183
Návštev dnes: 4
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Marcela    30 July 2010 13:47 | Ružomberok
Dobrý den.Chcela by som sa opýtať koľko by stál vypracovaný cvičebný a stravovací plán nakoľko nemôžem prísť do Nitry.Chcela by som schudnúť aspon 15-17kg.Už som raz chudla delenou stravou a cvičením.Schudla som 20kg.no neudržala som si ju pribrala som už 10kg aj napriek tomu že cvičím3-4krát do týždna a obmedzujem sa v jedle no nie až tak prísne ako vtedy.dakujem vám za odpoved.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Dobrý deň! Môj cenník je tu na tejto stránke hore. Rovnako je tu aj evidenčný list, ktorý slúži ako podklad pre vypracovanie individuálneho tréningového a stravovacieho programu. Bez tréningov so mnou by vás to stálo 70 EUR, s úvodnými dvomi hodinami metodického tréningu so mnou 130 EUR.

laura    28 July 2010 20:07 | trencin
Dobry den pan Karabinos,rada by som sa Vas opytala na par veci...Kedze som zaciatocnik,amater v stadiu chudnutia,kazda rada dobra.Mam 32rokov,vyska162cm,vaha72kg,typ postavy venusa,velke prsia a brucho,silne tukove ramena,proste taka baba.Na zaciatok chcem zhodit vahu,tuk,mam doma stacionarny bicykel a steper,po case planujem pilates cvicenie pod dohladom odbornika,na pekne a zdrave vytvarovanie postavy.Posilovni sa branim,mam nejak hlupo vsugerovane,a bojim sa toho,aby som nevyzerala ako maly zapasnik.Je moj pristup spravny?Este otazocka ohladom steperu a stac.bic.Na steperi zvladnem 40min.a viac,na bicykli tiez.MOzem,alebo nemusim sa obavat hrubych lytok,ci stehien?Je to len babsky mytus,ci kusok pravdy?Dakujem Vam velmi pekne za odpoved a prajem Vam mnoho dalsich uspechov do buducna!
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Trochu veľa otázok na túto rubriku, ale aspoň stručne: 1/ Radšej si zaplaťte trénera vo fitnescentre ako "pilatesáka". Pod odborným vedením sa nemusíte báť, že budete vyzerať ako malý zápasník. naopak, je to ten najlepší a najúčinnejší spôsob na vyformovanie postavy. 2/ Na steperi by som to tak jednoznačne nehodnotil, ale na stacionárnom bicykli sa naozaj nemusíte obávať, že vám zhrubnú stehná alebo lýtka. Dôležitá je nie veľmi vysoká záťaž a pulzová frekvencia, pričom nemôžete cítiť bolesť vo svaloch nôh, ale musíte sa potiť ba celom tele. 3/ Tzv. babských mýtov je veľa. Vznikli preto, že mnohým sa nechce nič poriadne cvičiť, hľadajú cesty najmenšieho odporu, preto často a rady siahajú po neúčinných prostriedkoch a metódach. Za 10 rokov mi prešlo rukami 1300 žien rôzneho veku, viem o čom hovorím. A ďakujem!

Peter    27 July 2010 17:22 |
Dobrý deň. Chcem sa opýtať či je dobré pri naberaní svalovej hmoty cvičiť na plno aj brucho. Počul som, že sa to nesmie a treba to jasne vypustiť no no iní na to nedali dopustiť. A taktiež by som sa chcel opýtať podľa čoho sa má vybrať ten správny protein kedže ako vieme je ich plná kopa. Dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Dôležité je, čo chcete naberať, svaly alebo tuk? Kto chce vyzerať ako vykŕmený neforemný brav, nemusí brucho cvičiť vôbec. Ja odporúčam v objemovo - silovej fáze prípravy cvičiť brušné svalstvo dvakrát do týždňa. Zorientovať sa v kvalite proteínov naozaj nie jednoduché. Vo všeobecnosti možno povedať, že drahší proteín by mal kvalitnejší, ale pri naberaní svalovej hmoty nemusíte brať ten najdrahší. Proteín je len doplnok výživy. Prirodzené bielkoviny v mäse, tvarohu a vo vajíčkach sú rozhodujúce.

e    22 July 2010 14:15 | važec
Ďakujem vám perkne za odpoveď,menzes už nemám 8 rokov ,kedysi som vážila okolo 60 kg.chcem Vás poprosiť o individ.plán,ale mám problém s evid.listom.majte sa ešte raz dík.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Pošlite mi na môj e-mail kontakt na vás. Pošlem vám evidenčný list, ak ho neviete stiahnuť z tejto stránky. Prajem vám pekný deň!

Eva chovanová    22 July 2010 13:27 | Važec
Dobrý deň,prosím Vás už po 2 pôrode behávam od r.2004 denne 10km,schudla som,ale teraz váha stagnuje,behať ma už unavuje,bolia ma členky,stratila som menzes.vyhrala som 1 maraton,inak som amater pre seba.mala som aj stepper,rotoped,eliptical,ale nič ma tak nebaví.chcem len zoštíhliť stehná,mám ich už dosť ochabnuté,možno sú pod nimi aj svaly,ale veľmi nevidmo.na toľké behanie je to nespravodlivé,odišli mi len prsia.Chcem nahradiť ten beh niečim adekvátnym,v lete korčulujem,plávam,poradte,kolko iného športu,aby sa to vyrovnalo 1 hod.behania,som už otrasená ďakujem veľmi pekine.Veľa mám naštudované,no sebe neviem pomôcť.Nechcem priberať.31,166/50kg.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Ak ste stratili menzes (verím, že to bolo len dočasne), znamená to, že ste znížili percento telesného tuku pod svoje fyziologické minimum (možno pod 10%). To znamená, že by ste nemali ďalej znižovať svoju hmotnosť. Na spevnenie svalstva, teda aj stehien, je najvhodnejšie posilňovanie vo fitnescentre. Tréningový plán by vám mal vypracovať odborník. On by vám mal vysvetliť a ukázať aj správnu techniku cvičenia, dýchania a napínania svalov. Beh je najvhodnejšie nahradiť bicyklovaním, hoci aj na stacionárnom bicykli, kde si môžete nastaviť záťaž. Jedna hodina na bicykli pri požadovanej pulzovej frekvencii sa vyrovná jednej hodine behu. Telesné parametre máte v pohode, určite neznižujte hmotnosť.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »

 
 Seitenanfang