Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 166
Návštev dnes: 95
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Jozef    26 August 2010 12:47 | Trnava
Dorby den,chcem sa spitat,ci ako naturalny kulturista mate skusenosti s treningom Heavy Duty/Hit.Dakujem...
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Mám 57 rokov...mám teda skúsenosti asi so všetkými tréningovými metódami. Tréning HAEVY DUTY ("ťažká povinnosť") spropagoval pred 30 - mi rokmi hlavne Mike Mentzer. Tvrdil, že práve ním dosiahol ohromujúce výsledky. Koľko ľudí, toľko názorov, každému sadne niečo iné...Mne osobne tento systém cvičenia nevyhovoval. Obsahoval príliš málo sérií na svalovú skupinu. Necítil som po ňom dôkladné precvičenie svalovej partie.

Pavol    25 August 2010 22:42 |
Dobrý deň.

Chcem sa opýtať, aký vhodný proteinový doplnok by ste doporučoval pre čisto objemový tréning. Dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Odporúčam komplexný 4 - zložkový výrobok MUSCLE STACK od firmy ALL STARS. Základné balenie stojí 130 EUR. Viem ho poskladať z dvojnásobných dávok v cene za 200 EUR. Najjednoduchším riešením je GAINER po tréningu, prípadne aj na raňajky a pred spaním. Môže byť od tej istej firmy.

Mario Kovac    25 August 2010 18:05 | Bratislava
Dobry den pan Karabinos,

mam jednu otazku, tykajucu sa dvojitej brady. Inak som stihly, akurat ten lalok pod bradou mi ovisa a chcel by som sa spytat, ci existuju nejake cviky, aby som sa toho ovisnuteho laloku zbavil?
Vopred dakujem,
Mario K.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
1. Napnite spodnú peru. Ucítite ako vám zreteľne vystúpia svaly na krku. Zakloňte hlavu, vydržte desať sekúnd a svaly potom povoľte. Cvik opakujte v niekoľkých sériách.
2. Otočte hlavou doprava a snažte sa pozrieť čo najviac za seba. Následne urobte to isté na ľavej strane. Na oboch stranách napočítajte do desať. Čím dlhšie vydržíte tento cvik vykonávať, tým skôr sa dostavia výsledky.
3. Niekoľko krát v priebehu dňa si nájdite pár minút na jednoduché hlasové" cvičenie. Čo najvýraznejšie a nahlas s prehnanou artikuláciou vyslovujte na striedačku písmenká O a X.
4. Zakloňte hlavu a vystrčte bradu. V takejto polohe robte pomalé oblúčiky z jednej strany na druhú.
5. Vysúvajte dopredu spodnú čeľusť a po pár sekundách ju povoľte. Keď si dáte pod bradu ruku, ucítite ako pracujú vaše svaly.
6. Sadnite si na stoličku a oprite sa jedným lakťom o stôl. Päsťou rovnakej ruky si začnite zospodu tlačiť na bradu. Jazyk zatlačte hore na podnebie a sánku tlačte smerom dolu tlačiac na päsť.

Plastická chirurgia - malé zázraky na počkanie, väčšie za pár dní! Stačí si nájsť skúseného operatéra a druhá brada sa stane minulosťou.

Ingrid    25 August 2010 16:20 | Sp.Nová Ves
Dobrý deň pán Karabinoš. Rada by som sa opýtala po 3týždňoch sacharidových vln ktoré som našla na vašej stránke som schudla 3kg.Venujem sa posilňovaniu 4krát do týždna a každý druhý cvičím kardio ráno na lačno.Chcem schudnút ešte 4kg, mám pokračovat vo vlnení alebo prejst na normálnu zdravú stravu? a kontrolovat si príjem sacharidov a prijatej energie aby bol nižší ako výdaj?Dakujem a pekný deň.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Bolo by nerozumné prerušiť niečo, čo vám prinieslo pekný výsledok. Pokračujte v sacharidových vlnách ďalej. Skončíte s nimi až potom, keď schudnete ešte 4 kg. Až potom prejdite na normálnu stravu. Na požiadanie a za poplatok 35 Ź podľa cenníka vám viem vypracovať ďalšie (pestrejšie) vzory sacharidových vĺn (museli by ste mi poslať aj vyplnený Evidenčný list). Myslím, že tréning máte rozdelený správne, na rozdiel od čitateľky pod vami.

anna    25 August 2010 14:33 | SC
Dobrý deň p.Karabinoš.
Krásne výsledky sú povzbudzujúce aj pre nás ostatných,ktorí len začíname krotiť tuk a následne s námahou väčšou,či menšou(závidím druhej skupine)formujeme svoje telá do "vysnívanej" formy.
chcem vás poprosiť o radu.Cvičím takmer denne 2 mesiace ráno pred raňajkami.Začínam aerobným treningom asi 30 min. a potom a následne na to anaerobné posilnovanie -chrbát,ramená,prsné svalstvo,brušné drepy,výpady až do silnej kontrakcie v svalstve..celkom teda cvičím asi 70 min.svaly sa pekne formujú,strava je skromná dopoludnia len ovocie,obed sacharidy,alebo kuracie mäso a kopec šalátov,večer len ovocie.Schudla som však len 5 kg!!Vody vypijem viac ako 2,5 l..tak neviem prečo ide váha tak slabo dole..Pri výške 155/58kg..mala som 63,5kg..Dakujem za odpoved a držte sa!!
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Dobrý deň! Keby ste pravidelne čítali Knihu odkazov alebo moju poradňu v Báječnej žene, dávno viete, že máte zle zostavenú tréningovú jednotku. Ako ste na to prišli, že máte 30 minút robiť aeróbny tréning a potom posilňovať? Ak to chcete robiť súčasne, tak potom obrátene. Ale v žiadnom prípade nie pred raňajkami. Samostatný aeróbny tréning môžete robiť pred raňajkami, ale posilňovací časovo neskôr, keď už máte za sebou aspoň dve jedlá. Je tiež divné, že všetky svalové partie posilňujete v jednom tréningu. Odporúčam vám dať si vypracovať tréningový a stravovací program odborníkovi.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »

 
 Seitenanfang