Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 164
Návštev dnes: 111
Z knihy odkazov
Ján
Dobrý deň pán Karabinoš. Mám 49 rokov a už hodne r
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

JARNÁ PREMENA 2019 prebieha | Fotografie PRED a PO do súťaže JARNÁ PREMENA nám musíte poslať do 31. mája 2019 | slávnostné vyhlásenie výsledkov bude 16.6.2019 v penzióne ARTIN v Nitre

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Barbora    14 October 2010 21:41 | Skalica
Dobry vecer,chcela by som sa spytat, ci dokazem schudnut a spevnit si telo cvikmi doma, mam 170 cm a 102 kg. Potrebujem sa hlavne zbavit ovisnuteho brucha a sirokych bokov s velkym zadkom. Dakujem za Vašu odpoved
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Áno. Zo začiatku áno, ale museli by ste presne vedieť čo a ako máte robiť. Nemôžete cvičiť hocičo čo niekde vidíte, prečítate alebo čo vám poradí kamarátka. Všetko má svoje pravidlá a systém. Okrem cvičenia musíte robiť aeróbne aktivity, no a samozrejme upraviť stravovacie návyky. Nezabúdajte, že každé chudnutie začína a končí v hlave. Psychika je nadradená všetkému.

jakub654    09 October 2010 17:53 |
Dobrý večer, chcel by som spytat 1. ako sa najvhodnejšie stravovať pri tréningoch zameraných na svalový rast, objem, či sú prípadné obmedzenia alebo ide iba o pravidelné stravovanie po malých porciách
2. aký počet cvikov je potrebný, alebo je to u každého individuálne? napr. 2-3 cviky na biceps sa mi zdajú málo a po ich odcvičení veľakrát necítim, že by som vôbec cvičil.
Cvičím teda zle, alebo stačia 3 cviky?

Ďakujem.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Ahoj, Jakub 654 alias Jožko z Trnavy. Mal by si si dať vypracovať individuálny tréningový a stravovací program odborníkovi. Stravuj sa tak, any si mal v tele dostatok živín (bielkovín i sacharidov). Ak sa ti 2 - 3 cviky na biceps zdajú byť málo, asi nevieš cvičiť. Aj jeden cvik môže byť stačiť, ak ho budeš robiť v dostatočnom počte sérií a s primeranou záťažou. Nedávno som videl v televízii jedného rómskeho mládenca, ktorí hovoril, že na pravú ruku cvičí tri hodiny a na ľavú dve hodiny...debil...

Andreaa    07 October 2010 22:57 | poprad
Dobry vecer,chcela by som zacat sacharid.vlnenie,chcem sa spytat,ako dlho sa moze dodrziavat,aky je optimalny vahovy ubytok za tych 7 dni a ci nedochadza pri tomto stravovani k ubytku nejakych vitaminov,mineralov,kedze to nie je velmi pestre stravovanie alebo sa ma doplnat nejakymi vitaminovomineralnymi doplnkami z lekarne.Dakujem za odpoved,38 rokov,prajem pekny zvysok vecera Andrea
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Neviem, či máte nejaké vzory stravovania podľa sacharidových vĺn, alebo vychádzate z článku na tejto stránke Kto klame, ten schudne...Sú aj iné, pestrejšie, vzory stravovania. Robím na to jedálničky na niekoľko dní. Sacharidové vlny môžete robiť tak dlho ako chcete. Môžete si zvoliť 4 až 7 dňové cykly, a tie opakovať. Optimálny úbytok na váhe je 0,50 kg až 1,00 kg za sedem dní. Je nezmyslom chudnúť viac ako 1 kg za týždeň. Je logické, že ny ste mali užívať komplexné vitamínové a minerálové prípravky a antioxidanty v syntetickej podobe (multivitamín, multiminerál, VIT - ACELL). Mohli by ste užívať aj lipotropiká, ale mali by ste aj cvičiť. Chudnutie len úpravou stravy je nedokonalé a nerozumné.

Ján    07 October 2010 21:03 | trencin
ale treba spevnovat aj brucho a nohy nie?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Áno, samozrejme. Vždy treba posilňovať celé telo, to znamená všetky svalové partie. Avšak stehná by nemali veľmi zmohutnieť, lebo by sa tým výrazne zvýšila telesná hmotnosť.

Ján    07 October 2010 19:38 | trencin
dobry vecer chcem sa spytat ty co dokazu urobit na tici vlajku rukami a zdvihnut sa, cvicia cinkami alebo vlastnou vahou a ktore partie cvicia aby mali dost sili?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Nie je mi známy tréning týchto ľudí. Musia mať veľmi silné ruky a pritom nemôžu mať vysokú hmotnosť tela. To znamená, že dôraz ich silového tréningu musí byť kladený na ramená (deltové svaly a trapézy), chrbtové svalstvo a samozrejme paže (triceps, biceps a predlaktie). Predpokladám, že gro ich tréningu je s činkami. Nedávno som videl vystúpenie dvoch ruských silákov - dvojčiat (FB alebo YOU TUBE), ktorí prezentovali priam neskutočnú silu v artistickom vystúpení. Všetky figúry boli veľmi náročné, pritom sa pohybovali veľmi pomaly (žiadny švih alebo dynamika). Nikdy predtým som nič podobné nevidel. Pozeral som to so zatajeným dychom. Čistá sila, žiadny klam, žiadny trik.


1179
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »

 
 Seitenanfang