Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 166
Návštev dnes: 95
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


ivana    17 December 2010 10:44 |
DOBRý DEN chcem sa len opýtať ako je možne, že moja kamoška zje naposedenie 3 velke zakusky a za týmm is dá pizzu a čokládu a je štihla a k tomu necviči ani nemá dáky pohyb extra! a ja jem zdravo teda malo tuku vela zeleniny ovocia cvičim a ked cchem schudnut musim mat prijem kalorii 500 kcl za den plus cvičit aby som za týžden schudla pol kila!!je to dedične?ako je ot možne že tak pomaly chudnem???dakujem zdodpoved
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Dobrá otázka. Predpokladám, že s priateľkou ste rovesníčky (+ - 5 rokov). Predpokladám, že ste odlišné konštitučné typy (ona ektomorf, vy mezomorf alebo endomorf). To znamená, že nikdy nebudete rovnako vyzerať, aj keby ste žili spolu, robili to isté a stravovali sa rovnako. Priateľka môže mať tzv. "rýchly" metabolizmus a vy "pomalý". To je ďalší rozdiel. Viem, o čom hovorím, práve z genetiky mám PhD. Ale dá sa "vybabrať" aj s dedičnosťou. Aby ste seriózne chudli (napríklad tri kilogramy za mesiac), musíte mať negatívnu energetickú bilanciu, čo znamená, že musíte vydávať viac energie ako prijímať. Ale, nehnevajte sa, 500 kcal za deň je o ničom! Vy chcete zomrieť, alebo aspoň privodiť si metabolické poruchy? Ja považujem za dolnú hranicu príjmu energie stravou 1200 kcal (5000 kJ). Mali by ste jesť často /aspoň 5x denne / v malých porciách a dodržiavať tekutinový režim. Treba vedieť, že ak človek chudnutie rieši len stravou (dokonca nedostatočným a nesprávnym jedením ako vy), nemôže nikdy dosiahnuť seriózne výsledky. Musíte aj pravidelne a cielene cvičiť. Musíte vedieť ČO, AKO a KOĽKO. Nejaká zábavná zumba vám určite nepomôže. Držím palce a pozdravujem!

Maja    14 December 2010 20:01 | Prešov
Dobrý,chcela by som sa opýtať čo by som mala jesť po cvičení,keďže cvičiť chodím večer(okolo 19:00)je vhodné ak si dám len nejakú musli tyčinku lebo spať chodievam okolo 22:00?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Ideálny je kazeínový 70 - 80 % - ný poteín. Ale vhodný je aj tvaroh (napr. Cottage cheese), zeleninový šalát, ale aj rybie file, prípadne jeho kombinácia so zeleninou. Pred spaním si môžete ešte dať 1 ks citrusového ovocia.

Martin    09 December 2010 15:02 | Nitra
Dobrý deň viem že už ste to v niektorej otázke smerujúcej na vás už spomínali ale nepostrehol som to. Chcem sa vás preto spýtať aký je podľa vás najvhodnejší protein do 3 mesačnej diety, napíšte mi prosím aj cenu ďakujem vám.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Takých proteínov môže byť niekoľko. Nerád by som niektorého výrobcu menoval, respektíve iného nedopatrením nespomenul. nebolo by to presné, ani rozumné, ani spravodlivé. Uprednostňujem proteíny firmy ALL STARS, ktoré mám v rôznom balení na predaj aj vo svojom fitnescentre MILLENNIUM v Nitre (1/2 kg cca 16 Ź, 2300 g 60 Ź).

Eva Tothova    05 December 2010 18:53 | Košice
Dobrý deň pán Karabinoš,môj problém je že som za 2 mesiace pribrala takmer 10 kg.Pri výške 162 , vážím 60 kg.Moja váha sa stále pohybovala v rozpetí od 50-55 kg.Intenzívne som sa venovala fiku,plávaniu..ale prestala som , tak sa mi to vrátilo.Chcem začať opäť chodiť do posilovne ale skôr ako vytvarovať postavu,potrebujem hlavne zhodiť aspoň 6kg.Tak sa chcem ako začať,čomu sa vyvarovať.Mám pocit , že v minulosti som necvičila správne a nedodržala postupnosti a pod.Samozrejmä stravovanie tiež zmením.Ďakujem za radu.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Správne chudnutie, respektíve redukcia telesného tuku má svoje pravidlá. Pri chudnutí ide vždy o negatívnu bilanciu energie, čo znamená, že musíte mať vyšší energetický výdaj ako príjem. Robíme to cieleným premysleným pohybom (cvičením vo fitnescentre a tiež aeróbnym cvičením) a úpravou stravovacích návykov. Ak máte pocit, že ste v minulosti necvičili správne, dajte si tréningový program vypracovať odborníkovi. On by vám mal tiež ukázať správnu techniku vykonávania jednotlivých cvikov.

zdenka    03 December 2010 12:11 |
dobry den, poradili by ste mi prosim kolko opakovani v kolkych seriach mam cvicit ak chcem vyrysovat nozky? :) mam 23r, 165cm, 52kg.
dakujem pekne za vas cas
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Vo všeobecnosti 12 - 15 opakovaní Asi v 10 - 12 sériách všetkých cvikov, ktoré robíte. Teda je rozdiel, či robíte dva cviky alebo šesť cvikov. Sú však cviky, kde sa robí vyšší počet opakovaní, najčastejšie v tzv. zhadzovaných sériách. Dôležitá je správna technika vykonávania cvikov, a práve tu vidím veľké rezervy u cvičencov, ktorí cvičia bez trénera. Samozrejme, musíte tiež vedieť, ako sa máte správne stravovať.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »

 
 Seitenanfang