Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 183
Návštev dnes: 5
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Marcela Matajzíková    17 January 2011 11:06 | Nitra
Dobrý deň prajem pán Karabinoš. Obraciam sa na Vás s prosbou o radu. Klasicky , ako vždy ,je moja konfekčná veľkosť podtatne väčšia, ako by som si želala. Kúpila som si eliptický trenažér, na ktorom sa snažím každý deň makať cca 50 minút na najmenšom záťažovom stupni. Prosím Vás, poraďte mi, či postupujem správne, prípadne, ako by som mala postupovať, pokiaľ sa snažím o redukciu hmotnosti s tým, že som zmenila aj spôsob stravovania sa ( do obeda celozrnné sacharidy , ovocie , obed bielkoviny bez prílohy a po obede len bielkoviny - jogurty, tvaroh mäso a zelenina). Voprad Vám ďakujem za odpoveď . S pozdravom Marcela Matajzíková
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Dobrý deň, pani Matajzíková! Aby ste odbúravali tuky, na trenažéri by ste mali mať pulzovú frekvenciu okolo 70 % vášho pulzového maxima. Pulzové maximum : 220 mínus (váš vek) = 100 %. Pokiaľ ide o stravu, myslím, že je to v pohode. Jedzte však najmenej päťkrát denne (a viackrát) a pite veľa tekutín (čaje, vodu s citrónom). Na vašom mieste by zaradil aspoň dvakrát do týždňa posilňovací tréning. Ak ani po mesiaci nedosiahnete očakávané výsledky, prejdite na sacharidové vlny. Článok Kto klame, ten schudne.

monika    06 January 2011 16:55 | vychodne slovensko
Pekny podvecer,pan Karabinos mam na Vas jednu otazku.Brat zacal cvicit,ma vácsie brucho-chce schudnut.Moze uzivat sucasne CREALKALIN a L CARNITIN 83 333.Za odpoved vopred dakujem a prajem Vam vsetko dobre v novom roku
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Áno, podľa návodu.

JANA    04 January 2011 19:28 |
Dobry vecer, docitala som sa, ze treningovy a stravovaci program ste vypracovavali pre ucastnikov sutaze za polovicnu sumu. Je tomu tak aj tento rok? Ak ano, aky je postup? Dakujem :)
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Tento rok bude pre účastníkov JARNEJ PREMENY nasledovná zľava: 1. Kto si dá vypracovať Individuálny tréningový a stravovací PROGRAM, dostane k tomu 1-mesačnú permanentku do fitnescentra Millenium (podmienkou je však zaplatiť 10,-Ź štartovné do súťaže) 2. Kto nebude mať záujem o permanentku, bude mať štartovné zohľadnené v sume za vypracovanie komplexného PROGRAMU. 3.Ďalšie zľavy sú možné po dohode s trénerom len v prípade väčšieho zájmu účastníkov (účastníčok) - najmenej desať. Základný CENNÍK je na tejto stránke. Ďalšie informácie na FB Fitness tréner - zdravé chudnutie.

adka    04 January 2011 19:13 |
Dobry vecer, chcem sa zucastnit JARNEJ PREMENY 2011. Zatial to vyzera tak, ze na seminar sa nebudem moct dostavit. Je mozne zaslat obsah seminaru e mailom, prip. dohodnut si iny termin??? Dakujem.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Seminár k JARNEJ PREMENE 2011 sa uskutoční 12. februára. V prípade, ak bude záujem, pravdepodobne ho o mesiac zopakujem. Je to zaujímavé aj pre účastníkov DO FORMY. Samotný seminár nie je podmienkou účasti v žiadnej súťaži. Jeho obsah tvorím na mieste podľa zloženia a záujmu účastníkov. E-mailom to rozposielať nebudem. Seminár je však možné urobiť aj vo vašom meste (na pracovisku, vo fitnescentre) v prípade, že sa ho zúčastní najmenej 10 ľudí. Môžete za mnou prísť aj osobne, ale to má význam hlavne vtedy, ak si dáte vypracovať Individuálny tréningový a stravovací PROGRAM, prípadne ak odcvičíte so mnou aspoň dve metodické hodiny.

janka    04 January 2011 19:05 | povazska bystrica
Dobry den pan Karabinos.Mam 30 rokov,vaha 70 kg,vyska 160cm.Velmi rada by som schudla,vela krat som sa pokusala,no vzdy moj elan zo sportu mal len kratke trvanie.K vianociam som dostala stacionarny bicykel,ktory som si zelala na ,,zaciatok,, mojho chudnutia.Kedze nemam ziadnu kondiciu a pri behu ma nohy ledva nesu,zvolila som tuto formu pohybu.Rada by som sa Vas opytala,co si myslite o ,,zaciatku,, na stacionarnom bicykli?(je mi jasne ze treba riesit aj stravu,ale s tym velky problem nemam,skor ten pohyb :-( Kolko by malo trvat sliapanie do pedalov v nizkej zatazi na efekt toho,aby sa spalilo dostatocne ,,chudnuce,, mnozstvo kalorii?Je trening 5x do tyzdna 40 minut ok?Ci je potreba viac?Dakujem za odpoved a okrem toho,prajem Vam vsetko dobre v Novom roku.Janka
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Seriózne chudnutie zahŕňa dva druhy pohybu: 1. posilňovanie (aby ste nechudli zo svalov, ale z tuku a aby ste sa dobre cítili, nehovoriac o sekundárnom efekte chudnutia v kľude 2. aeróbny tréning (kardio) pri ktorom sa prednostne spaľujú tuky. Na to vám poslúži práve stacionárny bicykel. Päťkrát do týždňa po 40 minút by mohlo stačiť, pokiaľ to budete robiť pri určitej pulzovej frekvencii a budete sa pri tom potiť. Pri tomto pohybe nadobudnete aj kondíciu. Zmieňujete sa, že so stravovaním veľký problém nemáte. Opýtam sa vás: Jete najmenej 5-krát za deň a dodržiavate pitný režim? A čo tak súťaž JARNÁ PREMENA 2011?


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »

 
 Seitenanfang