Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
Evidenčný list
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 129
Návštev dnes: 80
Z knihy odkazov
Anka
Mám 30 rokov, 177 centimetrov a vážim 65 kíl. Som
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Rea    28 January 2011 19:13 | Nitra
Dobrý deň, pán Karabinoš.Mám 42r.,160cm,62kg.Za poslednych 5 rokov som pribrala 7kg,veľmi ma to trápi, lebo to nevyzerá dobre.Začala som cvičiť na stacion. bicykli,zatiaľ 20 min. denne, viac nevladzem,ale zapotim sa, snažím sa menej jesť, ale s tým je to najhoršie, mám veľkú chuť na jedlo, a hlavne večer pri telke.Nemám rada posilňovne, pripadá mi to ako veľké trápenie.Bola som asi 2 krát v pekarni cvičiť, nebaví ma to. Rada tancujem ZUMBU, AEROBIC ale ako ste už písali s tým sa nedá chudnúť, čo som veľmi prekvapená, to som nevedela.Behať nemôžem, mám artrózu.To priberanie asi súvisí aj so štyridsiatkou...Poradte mi niečo, ako na to...Rea
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Nie je celkom pravda, že so zumbou, či aerobikom sa nedá niečo zhodiť. Ak to precvičuje žena vo vašom veku a približne vo vašej hmotnosti, tak možno áno. Dôležité je, či stačíte s dychom a kondíciou. Dvadsať minú na bicykli je na chudnutie málo. Seriózne chudnutie nie je o tom, že budete menej jesť, dôležité je vedieť ako jesť a čo jesť. Ide o stravovací systém, nie o hladovanie. Ak nemáte rada posilňovne, znamená to, že vám to nikto poriadne nevysvetlil. Nemôže vás to baviť, keď tomu nerozumiete. Posilňovanie je nádherná hra s vlastným telom, uvedomovaním si svalstva vlastného tela a neopakovateľných príjemných pocitoch...Inak, 70 - 80 % ľudí vo všetkých fitnescentrách na svete nevie cvičiť...

Hana    28 January 2011 14:15 | Hlohovec
Odporucali by ste mi cvict na rotopede ked mam problem so zvysenou frekvenciou pulzu a taktiez problem s vysokym krvnym tlakom.Aka tepova frekvencia je pre mna vhodna pri cviceni na rotopede resp.aku nemozem prekrocit?Mam 61 rokov.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Ideálna pulzová frekvencia pre vás je 95 až 111 pulzov za minútu. V prípade, že by vám to robilo problémy, môžete ísť aj pod hranicu 95. Hornú hranicu neprekračujte. Rotoped vám jednoznačne odporúčam. Navštevujte preventívne lekárske kontroly.

simona    27 January 2011 09:56 | komarno
prosim vas potrebujem poradit ake potraviny su vhodne na dietu a ci su vhodne energy drinky chcela by som schudnut ale nedari sa mi i ked cvicim a stravujem sa zdravo .dokedy mozem naposledy jest , a ake cviky su dobre na vnutornu stranu stehien ?a kolko krat ze tyzden je vhodne cvicit dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Vhodných je veľa potravín, napríklad biele mäso, tvaroh, jogurty, zelenina, ovsené vločky, cereálie, ovocie...Energetické nápoje by som pri chudnutí vylúčil. Jesť môžete aj jednu hodinu pred spánkom (tvaroh, chudé mäso, zelenina). Na vnútornú stranu stehien je výborným cvikom addukcia. Cvičiť vo fitnescentre by ste mali 3 - krát do týždňa.

Simona    21 January 2011 16:35 |
Dobry den.Chcem sa spytat ake cviky,alebo co je najvhodnejsie pre spevnenie partii zadku a bokov.Nechcem schudnut,pretoze pri svojej vyske 170cm mam 51 kg to nie je potrebne.Len ma trapi celulitida v tychto partiach...Prosim poradte,dakujem :)
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Na problém celulitídy som už odpovedal v Báječnej žene (odpovede sú tu na stránke) a viackrát aj v tejto rubrike...Všetky cviky typu drepov (rôzne druhy) sú vhodné aj na zadok a na boky...Vynikajúce sú výpady, zanožovanie v kľaku a tiež cviky na strojoch GLUTEUS (v stoji unožovanie a zanožovanie) a na ABDUKTORE (roznožovanie). tento cvik môžete robiť aj v ľahu na boku unožovaním (dvíhaním) jednej nohy...Dôležité je správne technické vykonávanie a vyšší počet opakovaní (15 - 30).

Silvia Tóthová    18 January 2011 23:19 | Rožňava
Dobrý deň p. Karabinos,
chcela by som Vás poprosiť o radu, či by ste mi nevedeli poradiť trénera u nás v ROžňave. Rada by som schudla, pri mojej výške 168 cm vážim 125 kg a už začínam mať ťažkosti s nohami. Budem rada ak mi poradíte niekoho kto nielen s cvičením, ale aj zo zmenou stravy pomôže.
Ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Vo vašom prípade by asi bolo rozumné dať si vypracovať individuálny tréningový a stravovací program. Pre viac informácii mi môžete napísať na e-mail. Momentálne si neviem spomenúť na žiadneho trénera v Rožňave, ale po vypracovaní programu by som vám vedel zariadiť konzultácie v Rimavskej Sobote.


1185
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 »

 
 Seitenanfang