Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 139
Návštev dnes: 58
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Stela    02 February 2011 14:51 | nove zamky
dobry den ! chcela by som sa spytat ci jedla typu gyros kung pao a ine cinske azijske jedla s ryzou su vhodne aj pri diete ak sa jedia len obcas dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Ak sa pripravujú na rastlinných olejoch, nie sú nevhodné. Ide predsa o mäso a zeleninu. Nemali by byť mastné. Pokiaľ ide o ryžu, tak bielej ryže radšej nie veľa. Treba uprednostňovať hnedú ryžu. A samozrejme, nedávajte si veľké porcie.

sabina    31 January 2011 14:43 | zlate moravce
dobry den! aky je podla spravny jedalnicek pre cloveka ktory chce schudnut ?myslim tym stravu od rana az po veceru ! dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Napríklad - RAŇAJKY: ovsené vločky s jogurtom, DESIATA 1: tvrdý syr s paradajkou, DESIATA 2: ovocie 1 ks OBED: chudé mäso (nikdy nie smažené) so zeleninou alebo trochou hnedej ryže, OLOVRANT: musli tyčinka (jogurt, ovocie)
VEČERA 1: rybie file (tuniak vo vlastnej šťave) so zeleninovým šalátom, VEČERA 2: tvaroh alebo malé citrusové ovocie (grep, citrón, pomaranč). Okrem toho piť po celý deň vodu s citrónom, čaje...Kto chce seriózne schudnúť, musí tiež cvičiť.

Daniela    31 January 2011 13:00 | Bánovce nad Bebr.
Dobrý deň, pán Karabinoš.Už prešiel nejaký čas, čo som mala na Vás pár otáziek. Dobre ste mi poradili - Hlavne tie sacharidové vlny.Za mesiac som zhodila 5,5 kg a to hlavne úpavou stravy a cvičením. Ale nastal u mňa problém: začala som mať potiaže s krížami.Momentálne chodím na injekcie a som z toho veľmi nešťastná, že nemôžem cvičiť.Poraďte mi prosím, ako ďalej.(asi si ma pamätáte - bývalá hádzanárka, 54 ročná, ktorá nemohla schudnúť...)Pekný deň.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Ako ďalej? Najskôr si musíte dať do poriadku kríže. Otázkou je, čo je príčinou bolesti v krížovej oblasti. Či je to rýchle schudnutie a nedostatočné posilnenie svalstva (preto musíme posilňovať a chudnúť pomaly - stačia 3 kg za mesiac) alebo nesprávne technické vykonávanie niektorého cviku (preto je dôležitý skúsený tréner). Dôležité je teda poznať a odstrániť príčinu, nielen následky (eliminovanie bolesti). Rada: cvičte v posilňovni pod odborným vedením a spomaľte chudnutie.

Ivona    30 January 2011 22:49 |
Dobry den.

Strucne o mne: mam 24r. / 163 cm / 60 kg / v praci sedim 8 hodin na zadku (kde sa to casom 3 rokov aj patricne ulozilo).
Planujem so sebou zacat nieco robit, ale potrebujem radu: vsetko sa mi ulozilo na bokoch stehnach a bruchu, pribrala som presne 10kg za 3 roky..chcela by som vykonavat aerobnu aktivitu (beh,chodza) docitala som sa ze je dolezite spalovat tuky v urcitej frekvenciu pulzu, cize som si kupila pulzometer. Chcem sa Vas opytat na frekvenciu a hlavne co si myslite o chudnuti touto formou, mam vykonavat popri aj nejake silove cviky, pripadne co..jedalnicek? staci mi vypustit iba nezdrave jedla alebo je na case sa zacat stravovat presne podla urcenych stravovacich planov. Dakujem za Vase odpovede.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Ideálna pulzová frekvencia pre vás je 120 až 140 pulzov za minútu. Merače na prístrojoch nebývajú presné. Vonkajším príznakom je vždy potenie, ktoré nastáva asi po 15 až 20 minútach aktívneho aeróbneho pohybu. Odporúčam cvičiť aj v posilňovni, aby ste chudli z tuku, nie zo svalov. Jedzte zdravé potraviny, pričom dbajte na to, aby ste mali počas dňa vyšší energetický výdaj ako príjem.

Ivona    30 January 2011 22:48 |
Dobry den.

Strucne o mne: mam 24r. / 163 cm / 60 kg / v praci sedim 8 hodin na zadku (kde sa to casom 3 rokov aj patricne ulozilo).
Planujem so sebou zacat nieco robit, ale potrebujem radu: vsetko sa mi ulozilo na bokoch stehnach a bruchu, pribrala som presne 10kg za 3 roky..chcela by som vykonavat aerobnu aktivitu (beh,chodza) docitala som sa ze je dolezite spalovat tuky v urcitej frekvenciu pulzu, cize som si kupila pulzometer. Chcem sa Vas opytat na frekvenciu a hlavne co si myslite o chudnuti touto formou, mam vykonavat popri aj nejake silove cviky, pripadne co..jedalnicek? staci mi vypustit iba nezdrave jedla alebo je na case sa zacat stravovat presne podla urcenych stravovacich planov. Dakujem za Vase odpovede.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »

 
 Seitenanfang