Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 139
Návštev dnes: 58
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Rasťo    28 May 2015 19:01 | Nitra
Dobrý deň, chcem pribrať svalovú hmotu, cvičím, mám 85 kg. Je nejaké odporúčanie, koľko gramov bielkovín môžem skonzumovať maximálne v jednom jedle? Napríklad, keď si robím raňajky z desiatich vaječných bielkov, neviem, či také množstvo naraz telo využije a či tým príliš nezaťažujem organizmus. Ďakujem.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
KOĽKO BIELKOVÍN?
Mali by ste prijímať cca 2,5 g bielkovín na 1 kg hmotnosti, to znamená 212 g denne. Ak budete jesť 6-krát za deň, je to 35 g,ak 7-krát, tak 30 g bielkovín v jednom jedle. Jedno vajce (60 g) má 7g B (bielok 3g, žĺtok 4g). Desať bielkov je teda približne 30 g. Ja by som to však riešil tromi celými vajcami (21 g B) plus tromi bielkami (9 g). Ideálne je doplniť vaječné raňajky celozrnným chlebom, resp. ovsenými vločkami ako zdrojmi komplexných sacharidov. Tridsať gramov bielkovín v jednej dávke jedla je ideálny príjem.

Nika    21 May 2015 17:55 |
Dobrý deň,som mladé dievča vo veku 16 rokov. Pred rokom v januári som začala intenzívne cvičiť každý deň. Väčšinou len doma ako napríklad 0,5h stacionárny bicykel a potom napríklad drepy,brušáky,kliky za účelom zhodiť na váhe. Upravila som si jedalníček. Chlieb a sacharidy som jedla len doobeda,na obed som mala to,čo navarili v školskej jedálni a večeru zelenina a bielkoviny.Medzi tým som jedla ešte desiatu a olovrant vo forme ovocia. Prvé dva mesiace som schudla 2 kg,no neskôr mi to úplne zastalo,trápila som sa s cvičením a váha stále stála,tak som začala uberať na strave. Raňajkovala som už len ovsené vločky s jogurtom,ovocie na desiatu zostalo,na obed som začala uberať sacharidy až som ich úplne vylúčila(jedla som len zeleninu s mäsom) na olovrant som si dala jogurt a večer len zeleninu.Takto to išlo dole a to sa mi páčilo.V auguste som mala 54 kg. Avšak nato mi zistili celiakiu. Pre mňa to nebolo až také hrozné, kedže som skoro nič z múky nejedla.Takže som to brala v pohode. Samozrejme,že som si musela kúsok upraviť stravu. V septembri prišla stredná škola.Predtým mi trvala cesta domov 5 minút a teraz 45 minút. Vstávať som začala 4:30 a prichádzať domov 15:00. Kedže mám alergiu na lepok,nemôžem sa stravovať ani v školskej jedálni. Samozrejme so zmenou školy prichádzajú aj zmeny. Hlavne, kým som si zvykla na nový kolektív,spolužiakov a učiteľov.A hlavne strašný stres, pretože som si vybrala gymnázium. Všetkého veľa a skoro žiadny čas. Ráno pred odchodom som zjedla jogurt s vločkami, na desiatu jablko a až do 15:00 nič. Keď som prišla domov zjedla som za misu zeleniny a prípadne mäso. Prvé týždne som znova schudla,čo ma ešte viac potešilo. Avšak neskôr to bolo horšie.Čím viac stresu,tým väčšia chuť na sladké. A už to išlo. Veľa krát zo školy som si išla kúpiť niečo sladké,na večeru to už nebola len zelenina, ale všetko, čo som doma našla.takto to pokračovalo až do Vianoc. Vtedy som mala späť 62 kg,čo pred rokom. Tak som sa znova vzoprela a začala cvičiť a upravila jedalníček. Snažím sa jesť pravidelne,dokonca si nosím do školy obedy. Ale teraz mi to už nejde dole, tak ako predtým. Vždy,keď sa mi dá chodím bicyklovať,snažím sa cvičiť každý deň a napriek tomu mám 60 kg. Ide to strašne ťažko dole. Napriek tomu,že si nedám nikdy žiadnu sladkosť. Jem len samé zdravé veci ako je zelenina.ovocie,vločky,jogurty a kuracie mäso. Začínam mať depky a niekedy chytím takú chuť na niečo sladké,že sa nedokážem ovládnuť. Chcela by som Vás poprosiť, či by ste mi nedokázali poradiť, čo by som mala jesť,aby som schudla aspoň na tých 57 kg. Nechcem už viac ubrať na strave,chcela by som znovu jesť ako predtým. Dopriať si aj niečo sladké a nepribrať. Strašne mi to chýba. Hlavne pečivo aspoň jeden krát do týždňa. Viem,že keď si ho dám, tak sa mi váha vôbec nepohne a ešte priberiem. Strašne ľutujem,že som vtedy tak tú stravu upravila a pokazila si metabolizmus. Dá sa to ešte nejako napraviť ? Ďakujem.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Milá Nika, cvičenie a stravovanie musí mať svoj systém. Nedá sa to robiť živeľne a akokoľvek. Proces chudnutia môžu absolvovať len ľudia psychicky zrelí, ktorí presne vedia, čo chcú dosiahnuť a vedia tiež, aká cesta k tomu vedie (kombinácia správneho cvičenia a optimálneho stravovania). Odporúčam ti vyšetrenie u gastroenterológa, možno tiež u psychológa. Ja ti môžem pomôcť tak, že ti vypracujem Individuálny tréningový a stravovací PROGRAM (napíš mi na info@karabinos.sk ), ale aj ten má zmysel len vtedy, ak ho budeš dodržiavať.

Magdalena    19 May 2015 16:51 | Malacky
Dobrý deň,pán Július...
Všade sa hovorí o chudnutí v ketóze,rada by som vedela aký máte na to názor vy,aj keď mi je jasné že ste skôr zástancom vyváženej stravy,ale uvažujem o krátkodobej ketogénnej diete v podstate namiesto sach.vlny.ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
CKD diéta
Cyklická ketogénná diéta je určite účinná. Popri sacharidových vlnách ju považujem za druhú najúčinnejšiu. Je pomerne náročná, pretože niekoľko dní "idete" na nule sacharidov. Obyčajne ju neodporúčam bežným klientom, ktorí dokážu schudnúť úpravou stravy a zmenou stravovacích návykov. CKD diéta má skôr význam pre súťažiace fitnesky a kulturistky.

Andrea Ť.    03 May 2015 16:19 | Nitra
Dobrý deň, chcela by som sa spýtať,či mi viete poradiť nejaké cviky pre 15-ročného syna, ktorý má problém s prevaleným hrudníkom. Dýchacie cviky už nestačia, detská lekárka mi odporučila poradiť sa s odborníkom. Ďakujem!
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
PREVALENÝ HRUDNÍK
Rozhodujúcim cvikom na prevalený hrudník je rozpažovanie s jednoručkami na rovnej i šikmej lavičke. Ďalším cvikom je pullover. Ideálne krížom cez lavičku s jednoručkou. Výborným kompenzačným cvikom sú zhyby na hrazde. Ak ich syn nezvládne, môže robiť príťahy na kladke so širokým úchopom k brade. Pri všetkých cvikoch je dôležitá technika, tempo cvičenia a správne dýchanie.

Alex    23 April 2015 22:30 | Skalica
Dobrý deň, chcela by som sa opýtať zostavili by ste výživový a tréningový program pre onkologického pacienta?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
ITS PROGRAM PRE KAŽDÉHO
Tréningový a stravovací ITS PROGRAM môžeme zostaviť prakticky pre každého. Dôležitá pre nás je lekárska diagnóza a tiež poznanie všetkých zdravotných aspektov, stravovacích a pohybových obmedzení, absolvovanej liečebnej terapie vrátane liekov. V prípade záujmu nám napíšte na info@karabinos.sk , pošleme Vám informácie ako postupovať.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »

 
 Seitenanfang