Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 166
Návštev dnes: 95
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Anina    28 February 2011 19:38 | Nitra
Dobrý deň,
chcela by som Vás poprosiť o radu. Som na materskej dovolenke, po pôrode sa mi podarilo schudnúť, bohužiaľ akonáhle som prestala kojiť, pribrala som 8kg. Samozrejme súvisí to s tým že som nemala čas cvičiť, a taktiež som dojedala po dieťati (dnes to už nerobím). Potrebovala by som schudnúť cca 10-12 kg za štyri mesiace. Od januára cvičím - kardio cca 40 min, ďalej brušáky, rotana. Brušáky cvičím každé ráno, ostatné okolo obeda, niekedy aj večer zhruba hodinu (viac pri dieťati nestíham).Snažím sa jesť menej v menších porciách viac krát za deň, večer už vôbec. Obmedzujem sladké, dodržiavam pitný režim, užívam L-carnitin tekutý. Napriek tomu sa mi s váhou nepodarilo ani pohnúť. Začínam byť z toho znechutená, pretože sa naozaj snažím a výsledok žiadny. Prosím poraďte
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Zdá sa, že veľa vecí robíte správne. Otázkou je, či aj dobre? Je veľa ľudí, ktorí si myslia, že sa stravujú racionálne a pravidelne cvičia, ale to nestačí. Musíte presne vedieť aký máte energetický príjem a výdaj, mali by ste aj posilňovať svaly. V tomto vám môže poradiť len skúsený osobný tréner.

Tina    27 February 2011 11:37 | vych.Sl.
Dobry den, chcela by som sa opytat na Vas nazor ohladom ukladania tuku v oblasti na chrbte nad pasom.. maju s nim problem aj inac stihli ludia. ja sama mam 162cm a 48kg, a tuk sa mi uklada len v tejto oblasti. Preco? z coho vznika? dakujem za vasu odpoved
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Tuk sa naviac ukladá na miestach, ktoré sú viac vzdialené od kostry (brucho, zadok, stehná, spodný chrbát). Tu pomáha len cvičenie a spevňovanie svalstva. Napríklad predklony na špeciálnej lavičke (hyperextenzia), v stoji predklony s tyčou, "mŕtvy" ťah, ale tiež rôzne cviky na brušné svalstvo a svalstvo chrbta.

simonka    25 February 2011 14:08 | komarno
Dobry den ! chcela by som sa Vas spytat ;dodrziavam spravnu vyzivu nejem sladkosti ,chlieb vyprazane jedla nepijem sladke napoje cvicim 3xdo tyzdna.chcela by som schudnut aspon 10kg .beriem antikoncepciu po ktorej som totiz nabrala . da sa tymto stylom schudnut za 3 mesiace 10kg?alebo mam cvicit viacej? dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Musíte poznať svoju energetickú potrebu (BMR), energetický príjem stravou a energetický výdaj pohybom. Potom sa to dá ľahko vypočítať. Neviem, čo chápete pod slovom "cvičím", či posilňovanie alebo kardiotréning. Na posilňovanie to stačí, na kardio môžu byť tri hodiny málo.

Mirka    24 February 2011 16:32 |
ja som myslela kardio tréning 4-5 krát do týždňa a posilňovací 2 krát do týždňa.meriam 154 a vážim 66,5 kg.Sacharidovými vlnami sa dá chudnúť aj dlhodobo? Ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Určite áno, ale nielen sacharidovými vlnami. Aj bez nich. Ak sa človek na všetko vykašle, myslím aj na tréning , aj na stravu, tak priberie. Preto treba cvičiť v posilňovni a naučiť sa racionálne stravovať, aby to vydržalo čo najdlhšie. Schudnúť sa dá rýchlo, ale pomalšie znižovanie hmotnosti má dlhodobejšiu perspektívu. nejde o to, čo dokážeme za dva - tri mesiace, ale aby sa to stalo návykom, životným štýlom.

Mirka    23 February 2011 17:31 |
Dobrý večer pán Karabinoš,
dodržujem diétnu stravu a cvičím 4-5 krát do týždňa už 5 týždeň a schudla som iba 2kg. Posledný týždeň som ešte aj pribrala. Prečo?Ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Matematicky je chudnutie založené na negatívnej energetickej bilancii, čo znamená, že musíte viac energie vydávať ako prijímať. Mali by ste tieto hodnoty poznať. Ak sa ním chudnutie zastaví, najlepšie je zaradiť sacharidové vlny. Ak cvičíte len posilňovací tréning, nemusí sa vaša hmotnosť dlhší čas meniť, lebo svaly sú ťažšie ako tuk. Otázka je, či cvičíte správne. Mnoho ľudí si myslí, že cvičí, no v skutočnosti vo fitku len márni čas. Neuviedli ste koľko robíte do týždňa aeróbneho téningu, ktorý je pri odbúravaní tuku rozhodujúci.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »

 
 Seitenanfang