Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 166
Návštev dnes: 95
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


mariana    08 March 2011 18:16 |
Dakujem za odpoved p. Karabinos, s tou otazkou sme sa asi nerozumeli, ked som sa pytala na kardio dlhsie ako 1.30 ci ma vyznam, sa pytam preto, lebo radite, ze staci iba hodinu robit kardio, tak preto sa pytam... Ci to potom uz dlhsie nema vyznam a tuky sa napriklad prestanu spalovat, to bola otazka cisto zo zvedavosti. Ja som na stehnach schudla tym behanim, len tym ze beham chudnem vsade a to sa mi uz nepaci, tak preto som sa pytala, na to ci by mi stacilo uz len posilnovat a tym ci by sa nedalo ubrat na stehnach. Ale dakujem Vam za odpovede.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Teraz si už určite porozumieme. Kardiotréningom dlhším ako 60 minút budete odbúravať tuk nielen zo stehien, ale z celého tela. Tuk sa totiž nedá odbúrať lokálne, najskôr ide z tváre (lebo tam je najmenšie vrstva), najneskôr z brucha a zo zadku. Formovať postavu sa dá len posilňovaním, nie aeróbnym tréningom. To je tiež jeden z dôvodov, prečo chudnúť bez posilňovania nemá zmysel.

mariana    08 March 2011 16:53 |
Dobry den p. Karabinos,

chcem sa Vas opytat, ci je mozne posilnovanim schudnut z obvodu stehnien aspon 3 cm, alebo je to mozne len aerobnou cinnostou? Kazde rano behavam, co ma aj velmi bavi, len uz nechcem chudnut, lebo by som coskoro vyzerala ako anorekticka, chcela by som si upravit postavu len posilnovanim. Len neviem ci sa da ubrat az 3-4 cm bez kardia na stehnach... A este jedna otazka, keby nahradim ranne behanie (1.30h) intervalovym behom napr.30 min.(1min. sprint a 2 min.poklus) na bezeckom pase, ci to bude mat taky isty ucinok na postavu ako behanie ci mi pri tom nenarastu viac stehna ako pri normalnom behu. Po intervalovom behu, alebo normalnom behu si mam dat komplexne sacharidy alebo je vhodna nejaka "sladkost"? A este by som sa chcela spytat, preco staci hodina kardia a nema vyznam cvicit dlhsie? Ak mozete poradit nejake dobre cviky na zostihlenie stehien. Dakujem pekne za odpoved. Mariana
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Zo stehien nie je možné schudnúť posilňovaním. Snáď jedinou výnimkou je prednožovanie na stroji systémom tzv. zhadzovaných sérií. To znamená vysoký počet opakovaní (30 a viac). Pozrite sa na to z praxe: chudé stehná majú bežci na dlhé trate a vytrvalostní cyklisti. A vlastne už nikto iní, iba ak starí muži. Pre vás to znamená behať čo najmenej. Podľa mňa maximálne tri hodiny za týždeň. Mali by ste posilňovať, ale hlavne hornú časť tela. Mali by ste si dať zmerať percento tuku a potom sa podľa toho zariadiť. Po každom tréningu si dajte sacharidový nápoj, resp. akákoľvek sladkosť. Robiť kardio viac ako hodinu nie je o cukroch, ale o tukoch. Niečo mi tam nehrá...Beháte, beháte, akoby ste sa pripravovali na maratón, no podľa vás máte hrubé stehná...Mám pocit, že problém bude niekde inde.

Ada    04 March 2011 15:36 | Trnava
Dobrý deň,rada by som schudla okolo 30-40kg,kedže samej sa mi to nedarí,poradte mi nejakého trénera v mojom meste.Dakujem a fandím vašej úspešnej práci.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Navrhnem vám iný postup, aby som mal istotu, že to bude fungovať podľa vašich a mojich predstáv. Vypracujem vám tréningový a stravovací program, prípadne s vami odcvičím aspoň dve hodiny úvodného tréningu...Následne vám odporučím trénera vo vašom meste.

alzbeta    03 March 2011 13:16 |
dobrý deň,pocas tehotenstva aj po porode som dost pribrala a chcela by som schudnut priblizne 20 kg,chcem sa opytat ci je dobre uzivat nieco ako thermo-x alebo nieco take popri cviceni...prosim poradte ... dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Áno, užívanie lipotropík je vhodné pri chudnutí, a to predovšetkým pred aeróbnymi aktivitami. Ale podobne ako u ostatných doplnkov výživy, netreba sa spoliehať len na ne a pripisovať im väčší význam, než v skutočnosti majú. Odhadujem tak 5 až 10 % z celkového výsledku.

hana    02 March 2011 13:32 | hurbanovo
Dobry den docitala som sa v knihe odkazov,ze dobry treneri sa medzi sebou poznaju chcem sa spytat hovori vam nieco meno Jana Rosickova trenermajster ktora ponuka na internete 3programy na dvd a co som sa docitala ak ludia nereaguju na jej ponuku nadalej chodia emaily kde neustale ponuka svoj program nie je to podvod?Vy ste velmi znamy a za Vas hovoria aj vysledky nielen vase ale aj vasich zverencov a paci sa mi ze si aj tak najdete cas na nase otazky dakujem.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Nemôžem sa vyjadriť k tomu, či ide o podvod alebo nie. Mne od nej žiadne e-maily nechodia a ak by aj, ignoroval by som ich. Dotyčnú dámu nepoznám a jej meno čítam poprvýkrát. To však nemusí znamenať, že nie je trénerka. Dnes trénerské kurzy ponúkajú rôzne spoločnosti,organizácie, či súkromné osoby. Dôležité je, aby boli akreditované pod Ministerstvom školstva SR. Kvalifikácia ako inštruktor fitness, resp. aerobiku, alebo dokonca "trénermajster" je akási čudná. Najnižší stupeň kvalifikácie je Tréner I. kvalifikačného stupňa, najvyšší Tréner V. kvalifikačného stupňa. Takúto kvalifikáciu je možné získať len štúdiom na FTVŠ UK, alebo v renomovaných športových spoločnostiach, ako sú napr. SSNKF (fa INFORM Mgr. Pavol Ferenc, PhD.), SAKFST (Ing. Peter Uríček, Ladislav Meško), Brimich Promotion Agency (Dr. Róbert Brimich).


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »

 
 Seitenanfang