Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 166
Návštev dnes: 95
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Martina    14 April 2011 10:31 | Bratislava
Dobry den, chcela by som sa opytat, ci vo vyrobku FatZero od aminostar je tyroxin ( na ich webovej stranke je uvedeny Turosine, neviem ci je to to iste. Je tento vyrobok vhodny pre osobu s poruchou stitnej zlazy- znizenej funkcie, ked beriem L-Thyroxin 125 denne? Neovplyvni tento vyrobok moju liecbu? Ak tento splaovac tukov nie je vhodny, po akom by som sa mala poobzerat. Beham, posilujem, plavam, ale urcity tuk nie a nie sa pohnut. Dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
FAT ZERO a TYROXÍN
Vo výrobku FAT ZERO od firmy Aminostar nie je tyroxín, ale TYROSINE, to je látka, ktorá obmedzuje psychickú únavu, pomáha udržiavať koncentráciu a výkonnosť. Z voľného tyrosinu sa môže tvoriť tyroxín, avšak toto množstvo je zanedbateľné oproti L-thyroxínu, ktorý beriete. Výrobok FAT ZERO obsahuje množstvo látok, ktorých úlohou je pomôcť k redukcii telesného tuku. Myslím, že ho môžete užívať. Osobne mám dobré skúsenosti s výrobkom LIPODEX od firmy ALL STARS.
Štítna žľaza produkuje hormóny tyroxín (T4) a trijódtyronín (T3), regulujúce intenzitu metabolizmu a ovplyvňujúce rast a aktivitu mnohých iných systémov v tele. Hypotyroidizmus znamená nedostatočnú aktívitu štítnej žľazy, preto lekári predpisujú L-Thyroxín.

Alex    13 April 2011 08:47 | Pezinok
Dobry den pan Karabinoš, chcela by som Vas poprosit o radu pri treningu noh. Mojim problemom je zostihlenie stehien.. Cvicim v posilovni uz par rokov a za ten cas mam pomerne svalnate kvadricepsy (bohuzial tam je este aj nejaky podkozny tuk), na druhej strane hamstringy nemam moc vyvinute a zaostávajú. Navyse sa objavila celulitida. Este mam aj lordozu, spodna cast chrbtice je rovna a teda moj zadok opticky vyzera padnuty. Aky trening zvolit na celkove zostihlenie stehien a zdvihnutie (prip. aj spevnenie) zadku, tak aby kvadricepsy neboli este mohutnejsie ako su teraz? Vopred dakujem za odpoved.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Odporúčam vám cvičiť tlaky na legprese pätami s účinkom na hamstringy a sedacie svalstvo. Cvičte tiež zakopávanie v supersérii s "rumunským" mŕtvym ťahom (s vystretými kolenami) ako významným strečingovým cvikom. Do trojsérie je vhodné doplniť ešte hyperextenziu. Na sedacie svalstvo dajte ešte zanožovanie so záťažou. Na quadricepsy robte len predkopávanie s vyšším počtom opakovaní (20), najlepšie zhadzované série. Zoštíhlenie stehien môžete dosiahnuť predovšetkým behom na dlhé trate.

laura    12 April 2011 20:05 | trencin
Dobry den pan Karabinos,uz som Vam minule pisala.Zacinam,chudnem,robim co sa da.V prospech svojho zdravia a vzhladu telesnej schranky som ochotna zaplatit si cvicenie s trenerom.Taketo cvicenie v nasom okoli stoji okolo 150-180 eur,10xcvicenie s trenerom.Chcem sa Vas opytat,staci mi zaplatit si jeden takyto balik?Bude mi stacit cvicit 10x s trenerom a ked ho budem pozorne pocuvat a snazit sa zapamatat si cviky,mozem uz potom cvicit sama podla jeho navodu? Ci treba cvicit dlhodobo s trenerom?Som ochotna investovat,i ked mam nastudovane milion clankov,realita spravneho cvicenia je uplne ina.Okrem ineho,nechcem cvicit,cvicit a cvicit a bez zelaneho vysledku.Chcem schudnut a pekne sa vytvarovat,a to sama asi nezvladnem pri mojej hroznej postave-velke brucho,velke prsia a mohutne ramena,taka Venusa.Dakujem velmi pekne za odpoved.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Dobrý večer! Ak ste ochotná investovať, dám vám lepší návrh. Za peniaze, ktoré spomínate, vám vypracujem individuálny tréningový a stravovací program, a odcvičím s vami 2 až 4 hodiny metodického tréningu. Za tento čas vás určite naučím správne a účelne cvičiť. Vyplňte evidenčný list a pošlite mi ho, alebo mi napíšte na info@karabinos.sk pre viac informácií.

Bibiana    12 April 2011 13:59 | Martin
Dobrý deň,chcela by som sa Vás opýtať ako to je z kozumaciou hrozienok? Je to dovolené pri zhadzovaní kilogramov?V akom množstve? ďakujem
Bibiana
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
HROZIENKA ?
Pri stravovaní je vždy dôležité vedieť, aký máme príjem a výdaj (potrebu) energie. Ak chceme znižovať hmotnosť, musíme mať každý deň negatívnu energetickú bilanciu. Mali by sme teda poznať aj energetickú hodnotu potravín, čo v praktickom živote znamená vedieť, koľko tá ktorá potravina obsahuje bielkovín, sacharidov a tukov napr. v 100 g. Z tohto pohľadu sa nedá jednoznačne povedať, že tá alebo oná potravina je nevhodná. Človek, ktorý aktívne športuje povedzme štyri hodiny denne, môže jesť prakticky všetko. Človek, ktorý sa nehýbe (celý deň leží alebo sedí za počítačom) si musí dávať veľký pozor na to, čo zje. Hrozienka obsahujú veľké množstvo jednoduchých cukrov (glukóza, fruktóza) v malom objeme. Hodia sa najskôr ako dochucovadlo (napríklad namiesto medu)raňajok. V žiadnom inom jedle počas dňa nemajú svoje opodstatnenie.

Dana    11 April 2011 11:11 | Bačkov
Dobry den prajem! ja sa chcem este opytat ake je zdrave chudnutie? kolko kil mesacne? mozem cvicit aj doma posilnovacie cviky?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Zdravé chudnutie je od dvoch do štyroch kilogramov za mesiac. Ideálne 3 kg. Posilňovacie cviky je možné cvičiť aj doma, ale tréningový program na domáce podmienky by vám mal zostaviť skúsený tréner. On by vám mal vysvetliť a ukázať tiež techniku vykonávania každého cviku, vysvetliť dýchanie, tempo, prestávky, počet sérií a opakovaní...Cvičiť sa nedá len tak "živelne". Musí to mať zmysel a systém.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »

 
 Seitenanfang