Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 139
Návštev dnes: 58
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Tibor    10 May 2011 21:05 | Dunajska Streda
Dobrý deň pán Karabinoš.Intenzívnejšie cvičím už pol roka za domacich podmienok,ale nedarí sa my odstraniť tuk na spodnej časti prs.Týždenne raz cvičim cviky,ktore by mali byť na danu časť: pullover s jednoručkou,benčpres dole hlavou a rozpažovanie dole hlavou.Vedeli by ste my poradiť čo mám zmeniť alebo ake cviky by som mal zaradiť do treningoveho planu,aby som dosiahol požadovany vysledok? Ďakujem za odpoved!
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
TUK NA PRSIACH
Nepoznám váš vek, ale ak ste v adolescentnom veku, je to prirodzené. Šesť mesiacov cvičenia nie až tak veľa. Dôležité tiež je, či cviky vykonávate technicky správne. Nemusí to byť len o výber cvikov. Podľa môjho názoru, úlohu môže zohrávať aj hormonálna činnosť. Buďte trpezlivý a cvičte na všetky svalové partie. Nezabúdajte na racionálne stravovanie.

Martina    05 May 2011 21:03 |
Dobry den pan Karabinos. Od 1. februara som intenzivne chodila do fitnescentra 5x do tyzdna po 2 hodiny. Osobny trener mi vypracoval treningovy plan ktory som uplne nedodrziavala a pridavala som si váhy. Mám velmi svalnate stehna a chcela by som z nich schudnut , zostihlit.. Zacala som robit viac aerobneho cvicenia namiesto posilnovacieho ale stale to nie je ono.. Mozte mi prosim Vas poradit ako zostihlit stehna? DAkujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
SVALNATÉ STEHNÁ
Myslím si, že ste sa do cvičenia pustili zhurta. Desať hodín cvičenia vo fitnescentre za týždeň je dosť aj pre koňa. Ledaže by ste sa chystali na Mrs. Olympia...Útechou by bolo len to, že ste viacej oddychovali ako cvičili. Pokiaľ ide o vaše svalnaté stehná, mali by ste úplne vynechať drepy a tlaky na legprese...Z posilňovacích cvikov robte len predkopávanie (stačia 3 série) a zakopávanie (2 série) s vysokým počtom opakovaní (25 až 40) metódou zhadzovaných sérií. Na zoštíhlenie stehien vám pomôže hlavne beh na dlhé trate. Robte dlhé kroky, behajte jednu hodinu každý deň. Času máte zrejme dosť, lebo do posilňovne vám stačí chodiť tri hodiny za týždeň.

Andrea    03 May 2011 17:33 |
o ten treningovy program mam zaujem... kam sa mam prihlasit?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
TRÉNINGOVÝ PROGRAM
Všetky informácie vrátane evidenčného listu nájdete na tejto stránke. Môžete tiež napísať na info@karabinos.sk.

Andrea    03 May 2011 15:21 |
dobry den... chcem sa spytat, kde by som nasla nejaky treningovy program pre pracujucich na smeny, co je aj moj pripad...
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Dobrý deň! Neviem, kde by ste ho našli. Môžem vám ho vypracovať. A k tomu aj stravovací program.

maria    02 May 2011 12:23 |
Dobrý den, prosím vás vedeli by ste mi poradiť nejaký spalovač tukov, výlučne na oblasť brucha?Cvičím uz 2 mesiac, chcem si vyformovať brucho, ale stale nevidím takmer žiadne výsledky. Cítim že mam trochu spevnene svalstvo, ale tuku som sa nezbavila.. :(
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
SPAĽOVAČ NA BRUCHO
Žiadny spaľovač tuku (lipotropikum) nepôsobí lokálne, teda výlučne na konkrétnu oblasť. U svojich klientov som najlepšie výsledky dosiahol s LIPODEXom, ktorý vám môžem poslať. Nebuďte smutná z toho, že v 2. mesiaci cvičenia nevidíte výsledky. Viditeľné výsledky na brušnom svalstve sa dostavia neskôr. Poznám ľudí, ktorí cvičia dlhé roky, no výsledky nie je vidieť. Chyba je však v tom, že nesprávne cvičia a nesprávne sa stravujú.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »

 
 Seitenanfang