Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 139
Návštev dnes: 58
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


janka    16 May 2011 04:57 | topolcamy
dobre rano pan Karabinos chcela by som sa s vami osobne stretnut dat si vypracovat jedalnicek a aby ste ma zhodnotil z pohladu trenera,na ktorych castiach treba zapracovat.mozem vam zavolat na tel.cislo 0908683322?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Áno, môžete mi zavolať, ale ešte predtým vyplňte evidenčný list (nejasné skratky ignorujte) a pošlite mi ho na info@karabinos.sk

janka    14 May 2011 03:03 | topolcany
dobre rano pan Karabinos.dakujem za skoru odpoved.pocitate spravne.dostala som sa na 45 kg za dobu 1,5 roka po porode a dalsi 1,5 roka uz naberam./dcerka bude mat 3/.potrebovala by som vyrysovat ako som vam pisala,ale viac menej spodok tela.na ramenach a chrbte nemam skoro vobec tuk.ako dosiahnut to aby som hore este malinko naberala a spodok chudla.vela som o tom citala ze sa to neda lebo pri chudnuti musi byt kal.deficit a naberani opacne.momentalne som si upravila stravu asi tak ze jem asi 9x denne ak pocitam aj protein a v kazdej porcii mam 20 sacharidov a 10,20 bielkovin.priklad jedalnicku.rano 3,30-20g vlocky + 200g biely jogurt,sladidlo skorica,6,00-2 racio+50g sunky /3 bielka/7,45-8,45 posilovna 8,50-maly banan,protein.10,30-60g uvarenej ryze,150g kura,/morka,ryba,obcas hovadzina/ a zelenina,potom taka hodinka spanok 13,00 60g ryze+ 100g niz.tvaroh,15,30-35g vlocky a 3 bielka /placka/ potom vecera 60g uvarenej ryze,150g udusenej ryby /vazene v hotovom stave/,zelenina.pred spnim 3 dcl nizk.mlieka a pol odmerky proteinu.okolo 21,30 spanok.
ten bazalny metabolizmus by som velmi rada zistila vedeli by ste mi povedat kde si ho mozem dat zmerat?
pisali ste mi ze by som mala mat priblizne 90bielkovin,250 sacharidov a 20g tukov.mne to vychadza priblizne 160 sacharidov a 180 g bielkovin /aj ked si jedlo vazim tabulky sa vsade lisia a maso vazim vzdy az hotove /varim si min.2 porcie naraz/a tuky obmedzujem-jem ich len sem tam v orechoch,avokade,syre,v tucnejsich rybach,obcas oliv.olej.
niekedy skratim posilovanie a davam orbitrek alebo stepper.
ako mam teda postupovat,ked chcem hore trochu nabrat a dole co najviac vyrysovat?dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
ROBIŤ DVE VECI NARAZ SA NEDÁ
Ako vidím, stravujete sa priam vedecky. Ja by som kvôli jedlu určite nevstal ráno o 3.30 h. Bazálny metabolizmus sa dá vypočítať na základe údajov, ktoré sú v mojom evidenčnom liste (dátum narodenia, výška, váha). Dve rozdielne veci ( v hornej časti tela pribrať a dolnej vyrysovať) sa nedajú robiť súčasne. Ovplyvňuje to hlavne strava. Odporúčam vám najskôr priberať, teda zvyšovať silu i telesnú hmotnosť. Podľa fotky, ktorú máte na FB ste "hore" chudá.

janka    13 May 2011 10:06 | topolcany
dobry den.chcela by som poprosit ohladom stravy a vyrysovania.cvicim s tazkymi vahami 6x do tyzdna.vazim teraz 61 kg na vysku 173cm.za 14 mesiacov sa mi podarilo zdravou stravou pribrat 16kg a teraz by som to chcela trochu skvalitnit a vyrysovat.jedavam kazde 2-2.5 hod.v kazdom jedle mam bielkoviny a ked pocitam len tie zivocisne stale mi vychadza velmi vysoke cislo.co by ste mi odporucil?sacharidy jedavam v podobe ovsenych vlociek,ryze,racio chlebicky,obcas chleba zitny a cestoviny.ovocie jem len obcas
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO VYRYSOVAŤ?
Neviem si predstaviť, že ste pred 14 mesiacmi vážili 45 kg (?). Cvičiť 6x do týždňa s ťažkými váhami sa mi zdá veľa. Mali by ste znížiť hmotnosť činiek a zvýšiť počet opakovaní, ak chcete skvalitniť a vyrysovať svalstvo. Ak máte v každom jedle bielkoviny, logicky vám musí vychádzať vysoké číslo. Na druhej strane ste vymenovali rôzne druhy sacharidov. Tie potom jete kedy? Mali by ste poznať svoje BMR (bazálny metabolizmus) a svoju dennú energetickú potrebu. Túto energiu by mali pokrývať sacharidy 60-65%, bielkoviny 20-25% a tuky cca 15%. V praxi to môže znamenať, že denne príjmete okolo 90 g bielkovín, 250 g sacharidov a 20 g tukov.

martina    13 May 2011 07:57 | nitra
Dobry den chcela by som sa poradit s vami mam 37 rokou mam problem s vahou ale ked priberiem tak len do partie brucha prinutit sa cvičit doma je pre mna problem vždy vydržim tyžden a potom zas na to nemam čas a tak chcela by som sa spytat či v posilnovni sa mi podari zhodit tie kila a či potrebujem na to aj nejaky postup dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
SCHUDNEM V POSILŇOVNI?
Akékoľvek cvičenie má význam len vtedy, ak sa robí správne a má svoj systém. nestačí cvičiť len živelne, napríklad vtedy, keď sa mi chce. Je zbytočné chodiť aj do posilňovne, keď v tom nebudete mať systém. Mali by ste sa poradiť s odborníkom, ktorý by vám vypracoval individuálny tréningový a stravovací program. Nemá totiž zmysel márniť čas cvičením, ktoré nevedie k požadovanému efektu.

Tessa    12 May 2011 23:08 | BA
Dobrý večer pán Karabinoš,
po 10 dňovom oddychu som zmenila tréning (obmieňam ho pravidelne každých 4-6 týždňov)a nastal problém. Cvičím v podstate tie isté cviky ako predtým, ale v inom poradí (predtým tréning vrchná časť-deň voľno-spodná časť, teraz chrbát, ruky-voľno-hrudník, brucho-voľno-zadok, nohy). Problém spočíva v nasledovnom: namiesto klasickej poriadnej svalovice, ktorú som mávala predtým, teraz pociťujem veľkú únavu precvičovaných svalov (svalovica ako taká je len slabá), ktorá mi bráni v ďalšom tréningu. V praxi to potom vyzerá tak, že v pondelok odcvičím napr.chrbát a až v piatok som schopná odcvičiť ďalšiu partiu.. V čom môže byť problém? Dodržiavam základné pravidlá: primeraná strava aj regenerácia, vitamíny, tekutiny... Vopred ďakujem za názor a rady.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
ÚNAVA PO TRÉNINGU
Neviem si predstaviť, že napríklad v pondelok precvičíte chrbtové svalstvo a až v piatok ste schopná cvičiť ďalšiu svalovú partiu, ak som tomu dobre rozumel. Niečo mi tu nesedí. Odporúčam vrátiť sa k predchádzajúcemu tréningu, pri ktorom ste mali lepšie pocity. Ak by sa to nevrátilo do pôvodných správnych koľají, a neprirodzená únava by pretrvávala, navštívte lekára. Podľa informácie, ktoré ste mi poskytli, to vyzerá tak, že všetko robíte správne.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »

 
 Seitenanfang