Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
Evidenčný list
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 129
Návštev dnes: 80
Z knihy odkazov
Anka
Mám 30 rokov, 177 centimetrov a vážim 65 kíl. Som
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Henrieta    16 June 2011 22:47 | Bratislava
Dobry den. Chcela by som sa opytat na zostihlenie spodnej casti tela (hlavne nohy). Radite beh, ale kvoli problemom s kolenami nemozem. 3x tyzdennne chodim do fitka, aerobny doma.Prosim,z tychto strojov je ktory najucinnejsi? - stepper, rotoped, nordic walkin(stroj). som aj na diete - vsetko sa mi postupne formuje, ale zo zadku a noh mi nesiel dole ani cm z obvodu.Aerobny robim 40min.denne(walking). Dakujem.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
CHCEM MAŤ ŠTÍHLE NOHY
Áno, beh je najprirodzenejšia aeróbna aktivita. Nie je však jediná. Ak sa vám nedarí s walkingom, skúste rotoped. Mali by ste mať určitú pulzovú frekvenciu alebo sa aspoň potiť a mať také tempo, pri ktorom sa dokážete plynule rozprávať. Druhou vecou je, či vo fitnescentre cvičíte správne. Nejde len o výber cvikov, ale tiež o ich techniku, tempo, dýchanie...Robte predkopavánie, zakopávanie, addukciu a abdukciu s vysokým počtom opakovaní systémom zhadzovaných sérií.

miriam    12 June 2011 17:42 |
dobry vecer p.Karabinos.
mam doma rotoped.mam cas na neho neho najskor vecer.aky je rozdiel medzi rannym a vecernym bikovanim?
vdaka
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
KEDY KARDIO?
Aeróbne aktivity (kardio) sú najúčinnejšie vtedy, ak sa robia na lačný žalúdok. To znamená, že najvhodnejší čas je ráno, lebo v organizme je najnižšia hladina cukru a tak veľmi skoro prídu na rad tuky ako zdroj energie. O tie tuky nám vlastne ide. Ale v podstate podobná situácia nastane po posilňovacom tréningu alebo vždy vtedy, keď začíname pociťovať hlad. Teda môže to byť aj večer, ale nemali by ste pred bicyklovaním jesť.

Michal    12 June 2011 07:26 | Nitra
Dobý deň pán Karabinoš, spominali ste , že mate dobre skusenosti s LIPODEXOM,tak chcel by som ss spytat ci ho v pohode mozem uzivat pred ranajsou aerobkou na lacno?(bez neziaducich ucinkov) dakujem za odpoved, dovidenia
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
KEDY LIPODEX?
Lipotropiká je vhodné užívať na lačno a pred aeróbnou aktivitou. Tekuté sú vždy v pohode, ale niektoré tabletové každý organizmus neznáša. Dvíhajú žalúdok a napínajú na zvracanie. Preto stačí len jedna tableta. Ak by sa vyššie spomenuté príznaky dostavili, odporúčam dať si na lačno najskôr dve lyžičky jogurtu (ovsených vločiek), alebo vymeniť spalovač tuku za iný.

Barbora    11 June 2011 10:25 |
Dobry den, chcela by som sa spytat, ci sa da schudnut 35 kg upravou stravy a domacim cvicením. Mam dve male deti a nemam vela casu na cvicenie a posilovnu nemame nikde v blizkom okoli. Potrebovala by som zhodit 35 kg a zbavit sa ovisnuteho bruska, bokov a ulozeneho tuku na chrbte pod lopatkami. Mohli by ste mi poradit nejake domace cviky na tieto moje problemove partie? Dakujem za odpoved
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Určite sa to dá. Chudnutie je založené asi 70 - 80% na úprave stravy a stravovacích návykov vôbec. Ale tých 20 - 30 % pohybových aktivít je nevyhnutných k tomu, aby celý tento proces bol účinný, mal zmysel a efekt. Na tomto priestore vám cviky poradiť neviem, lebo ich je veľa a dôležité je tiež ich správne technické vykonávanie a dýchanie. Ale môžem vám vypracovať individuálny tréningový a stravovací program na domáce podmienky. Napíšte mi na info@karabinos.sk.

Zuzana    10 June 2011 07:06 | Prievidza
Dobrý deň p.Karabinoš. Mám na vás jednu otázku. V januári som prestala fajčiť a doteraz sa mi to darí, ale aj som pribrala je to takých 6kg.Strašne sa mi znížil metabolizmus.Ako ho mám znova rozbehnúť? Od marca sa snažím jesť zdravo nejem pečivo a dodržiavam delenú stravu po 18,00 už nejedávam a cvičím. Ale tie kilá nie a nie sa pohnúť smerom dole, moja terajšia váha je 73 kg a meriam 166 cm.Každý deň sa snažím cvičiť na orbitracu tých 50 minút,sem tam behávam.A potom ešte posilňujem nohy,ruky a brucho tak 2 až 3 krát do týždňa.Nemôžem papať moc mliečne výrobky tak sa snažím ich vylúčiť a taktiež ovocie nemôžem.Napísala som vám tu litánie ja viem.Ale sledujem vás už dlho a dúfam že mi aspoň troška pomôžete. Ďakujem vopred za odpoveď.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
PRESTALA SOM FAJČIŤ - PRIBRALA SOM
Jedna otázka, ale "rozvetvená". Metabolizmus zrýchlite hlavne častým jedením v malých porciách. Snažte sa jesť až 7-krát denne. Jedzte aj večer, napríklad rybu, zeleninový šalát, grep...Zdá sa, že robíte veľa vecí správne (posilňujete, robíte kardio, mliečne výrobky a ovocie obmedzujete - obsahujú jednoduché cukry, ktoré sa ukladajú ako tuk). Môžem vám vypracovať individuálny tréningový a stravovací PROGRAM, ak mi napíšete na info@karabinos.sk. Pozdravuje tréner Julo


1185
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 »

 
 Seitenanfang