Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 164
Návštev dnes: 111
Z knihy odkazov
Ján
Dobrý deň pán Karabinoš. Mám 49 rokov a už hodne r
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

JARNÁ PREMENA 2019 prebieha | Fotografie PRED a PO do súťaže JARNÁ PREMENA nám musíte poslať do 31. mája 2019 | slávnostné vyhlásenie výsledkov bude 16.6.2019 v penzióne ARTIN v Nitre

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Martin    04 June 2011 17:32 |
Dobrý deň p. Karabinoš.
Chcel by som sa opýtať či pri diete by sa mal užívať proteinový napoj(len s vodou)pripadne koľko krát.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
PROTEÍNOVÝ NÁPOJ PRI DIÉTE
Záleží na tom, akú máte "diétu". Proteínový nápoj riedený vo vode sa spravidla v diétach používa ako dobrý zdroj kvalitných a ľahkostráviteľných bielkovín. Dve až tri dávky denne.

Andrea    30 May 2011 19:30 |
Dobrý večer p.Karabinoš. snažím sa o vyrysovanie postavy,ide mi hlavne o stratu tuku predovšetkým z oblasti brucha, stravu už mam upravenu, neviem ale, ci radsej volit viackrát do týždňa kardio, alebo to spojiť aj s posilňovaním, ak posilnovanie, tak ci mam uprednostniť kruhový tréning alebo radsej jednotlivé partie,napr.1.chrbát+triceps 2.hrudník+biceps 3.ramená+nohy.....môze pri zhadzovaní tuku pomôcť prečistenie organizmu??? dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO TRÉNOVAŤ PRI REDUKCII TUKU
Okrem kardia by ste mali robiť aj posilňovací tréning a to z toho dôvodu, aby ste nechudli zo svalov, ale z tuku. Ale aj preto, aby ste sa dobre cítili a po schudnutí aj dobre vyzerali. Kruhový tréning má skôr kondičný charakter. Ak ste so svojím svalovým rozvojom spokojná, môžete ho zaradiť, ale svalový pokrok od neho nečakajte. Tu je lepšie použiť dvoj- alebo trojdňový SPLIT. Kardio by ste mali robiť hlavne v dňoch, v ktorých necvičíte. Vždy nalačno, najlepšie ráno.

Martin    27 May 2011 20:56 |
Dobrý večer p. Karabinoš. Chcem sa len opýtať či by malo zmysel cvičiť jeden týždeň s ťažkými váhami 6-8 opakovani a druhý tyždeň lakšími váhami 12-15 opakovaní pre zvýraznenie a zväčšenie svalstva. Za odpoveď vopred Ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO TRÉNOVAŤ
Pre spestrenie tréningu a tiež z dôvodu, aby prišlo ku svalovému "šoku" to určite význam má. Ale spravidla sa cvičí silovo objemový tréning a následne formovaco rysovací tréning, a to vždy v dlhšom období, najmenej tri mesiace. Je to dané a ovplyvnené stravovaním. Treba si uvedomiť, že nie spôsob tréningu, ale spôsob stravovania v rozhodujúcej miere ovplyvňuje konečný výsledok.

maria    21 May 2011 17:41 |
K môjmu prispevku som Vam zabudla napisať, že pijem len čistu vodu, minerálku a nesladené čaje.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
PITIE TEKUTÍN 2
Napadlo mi, že nemáte na mysli kávu alebo alkohol...

maria    21 May 2011 17:32 |
Dobry den, chcela by som sa spytať, či je normálne, ked denne niekedy vypijem aj 3litre a viac tekutín.tie 3litre bezne vypijem aj ked nemám žiadnu pohybovu aktivitu. Jem 5krat denne, prevažne ovocie, zeleninu, cereali na ranajky...obmedzujem sladkosti a nejem žiadne mastné jedlá. Tekutiny nepijem nasilu, moje telo si tolko žiada. ked cvičím, tak je to aj viac ako tie 3litre. Je to podla vás normálne? dakujem za odpoved.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
PITIE TEKUTÍN
Áno, je to normálne. Nenormálne je nepiť.


1179
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »

 
 Seitenanfang