Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 183
Návštev dnes: 4
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Kristína    19 June 2011 06:16 | Kremnica
Pán Karabinoš,
prosím Vás prepačte a moju predošlu otazku ignorujte. Neskôr som sa totižto dočítala odpoveď v predošlých odpovediach. Takže aerobne najlepšie rano na lačno a častejšie v týzdni ako posilnovanie. Najlepšie každé cvičiť zvlášť. Teraz by ma zaujímalo, či je vhodné piť rano pred cvičením nesladenu kávu - či to má nejaký vplyv na spalovanie tukov a este by som sa chcela spytať či je vhodné cvičenie na rotane (počula som, že rozširuje pás). Za odpoved dakujem. Prajem pekny den.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
RADŠEJ SVALY AKO TUK
No, už som odpovedal. Aspoň vidíte, aké dôležité je nepísať otázky prvoplánovo, ale najskôr si ich premyslieť. Ráno musíte piť čo najviac tekutín, lebo organizmus je po noci dehydrovaný. Kávu môžete piť, lebo kofeín má stimulačné a trochu aj lipotropné účinky. Pokiaľ ide o cviky, pri ktorých vytáčame trupom (teda aj rotana), je pravdou, že nimi posilňujeme šikmé brušné svaly. Keď sa enormne zväčšia, môžu trochu rozšíriť pás. Otázkou je, či vrstva tuku ("pneumatika"), ktorú tam väčšina ľudí má, nerozširuje pás podstatne viac a navyše neesteticky?

Kristína    18 June 2011 20:16 | Kremnica
Dobry večer pan Karabinoš.

Chcela by som sa opytat, či je správne cvičit v jeden deň aj areobne aj posilňovacie cvičenia? Napr. ked 45 minut beham a hneď za tym dalšich 45 minut posilujem. Alebo je to spravne naopak? Najprv posilovat a potom si ist zabehat? za odpoved dakujem :)
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
NAJPRV KARDIO, POTOM POSILŇOVANIE
Vitajte, Kristínka, na mojej stránke! Určite ste ju len včera objavili a vôbec ste si neprečítali moje predchádzajúce odpovede v Knihe odkazov, resp. v Báječnej žene. Inak by ste už dávno vedeli, že najskôr robíme posilňovací tréning (ako zdroj energie slúžia cukry), po ňom aeróbny (asi po 15 - 20 minútach ako zdroj energie slúžia tuky). Môžete to robiť v jeden deň, ale lepšie je robiť aeróbne aktivity v dňoch, kedy neposilňujete. Najlepšie ráno alebo aspoň s prázdnym žalúdkom.

Henrieta    18 June 2011 13:29 | Bratislava
Velmi pekne dakujem za odpoved, uz sa aj podla nej riadim. Chcem sa vam vzdat aj hold za vase fundovane odpovede v knihe odkazov, ktore su zaroven podane "po lopate" pre nas laikov. Kedze ja sa prirodzene moc nepotim pri ziadnej namahe a puls sa mi zvysi snad len pri soku, nasla som si tu rychlost, akou mam byciklovat (23-25km/h) a toto je nosny dovod, preco som sa "namahala" pri aerob. doteraz zbytocne.Velmi ste mi pomohli.
Preto by som sa vas chcela este opytat na "domace" posilovanie prsnych svalov, striedam 3kg cinky a damske kliky. 4 x 15.Je to spravne? Kliky maju byt na siroko? Nechcela by som to zase robit nespravne.
A uz posledna otazka - podla H-B rovnice som si vypocitala BM 1360kcal. Ale tak "hystericky" sa snazim schudnut,ze sa udrziavam max. do 1200kcal a nechudnem. Aky by mal byt moj prijem, nech nie je telo zo mna v strese?
Dopredu dakujem za odpoved a prepacte, ze je tych otazok tolko:)
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
BMR A JEDÁLNIČEK
Ďakujem vám za uznanie! Dajte si pred aeróbnou aktivitou lipotropikum (spaľovač), budete sa potiť. 3 kg činka? Čo s ňou cvičíte? Na tlaky je to asi málo, na pullover ešte menej, snáď to vyhovuje na rozpažovanie. Keď sa kľuky robia na prsné svalstvo, ruky musia byť na široko. Správne to bude vtedy, keď budete robiť viac cvikov ako doteraz. Ak máte BMR=1360 kcal, znamená to, že strava na úrovni 1200 kcal je pre vás minimálna hodnota. keď pravidelne cvičíte a robíte tiež kardio, môžete ísť na 1400 kcal. Ak sa vám nedarí znižovať hmotnosť, vyskúšajte sacharidové vlny alebo cyklickú ketogénnu diétu.

Henrieta    16 June 2011 22:47 | Bratislava
Dobry den. Chcela by som sa opytat na zostihlenie spodnej casti tela (hlavne nohy). Radite beh, ale kvoli problemom s kolenami nemozem. 3x tyzdennne chodim do fitka, aerobny doma.Prosim,z tychto strojov je ktory najucinnejsi? - stepper, rotoped, nordic walkin(stroj). som aj na diete - vsetko sa mi postupne formuje, ale zo zadku a noh mi nesiel dole ani cm z obvodu.Aerobny robim 40min.denne(walking). Dakujem.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
CHCEM MAŤ ŠTÍHLE NOHY
Áno, beh je najprirodzenejšia aeróbna aktivita. Nie je však jediná. Ak sa vám nedarí s walkingom, skúste rotoped. Mali by ste mať určitú pulzovú frekvenciu alebo sa aspoň potiť a mať také tempo, pri ktorom sa dokážete plynule rozprávať. Druhou vecou je, či vo fitnescentre cvičíte správne. Nejde len o výber cvikov, ale tiež o ich techniku, tempo, dýchanie...Robte predkopavánie, zakopávanie, addukciu a abdukciu s vysokým počtom opakovaní systémom zhadzovaných sérií.

miriam    12 June 2011 17:42 |
dobry vecer p.Karabinos.
mam doma rotoped.mam cas na neho neho najskor vecer.aky je rozdiel medzi rannym a vecernym bikovanim?
vdaka
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
KEDY KARDIO?
Aeróbne aktivity (kardio) sú najúčinnejšie vtedy, ak sa robia na lačný žalúdok. To znamená, že najvhodnejší čas je ráno, lebo v organizme je najnižšia hladina cukru a tak veľmi skoro prídu na rad tuky ako zdroj energie. O tie tuky nám vlastne ide. Ale v podstate podobná situácia nastane po posilňovacom tréningu alebo vždy vtedy, keď začíname pociťovať hlad. Teda môže to byť aj večer, ale nemali by ste pred bicyklovaním jesť.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »

 
 Seitenanfang