Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
Evidenčný list
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 133
Návštev dnes: 147
Z knihy odkazov
Anka
Mám 30 rokov, 177 centimetrov a vážim 65 kíl. Som
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Magdalena    19 August 2011 20:21 | Malacky
Dobry den,pan Karabinos
Mam za sebou prve dni vasho programu, no narazila som na problem, ktory by mozno zaujimal aj ostatnych. tyka sa stravovania pri praci v noci. Napr aj dnes mam nocnu co nieje az taky problem vydrzat bez stravy,mam zo sebou pomaranc, ten si dam ako druhu veceru a potom celu noc zeleny caj. problem je ako pokracovat po nocnej. mam sa po prichode domov naranajkovat alebo ist hladna spat a prve jedlo si dat az po zobudeni, to znamena okolo obeda? Dakujemza radu :)
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO SA STRAVOVAŤ PO NOČNEJ
Určite som vám do PROGRAMU napísal, že pre vás je ráno (a teda aj raňajky) po najdlhšom súvislom spánku dňa. Ak ste osem hodín v nočnej službe, pre vás to je akoby ste boli v práci napr. dopoludnia až do 14.h alebo 16.h. To znamená, že počas noci by ste mali jesť viackrát. Každé dve až tri hodiny ľahké jedlo. Keď prídete ráno z práce domov, predpokladám, že ste unavená a chce sa vám spať. Takže žiadne jedlo, ale spánok. Keď sa prebudíte, začína pre vás deň "raňajkami", hoci je napríklad 13.h.

Petra    18 August 2011 21:17 | Trnava
Dobrý deň pán Karabinoš
Mohli by ste mi prosím Vás poradiť. Chcela by som schudnúť a už taký mesiac chodím do posilňovne. Ide o to, že mám silné stehná, brucho a širšie boky a potrebovala by som zhodiť, len neviem presne na aké cviky sa mám zamerať a taktiež neviem aký čas mám stráviť v posiľnovni aby sa ten výsledok ukázal aj na váhe, okrem teda stravy, ktorú sa snažím dodržiavať. Môžete mi poradiť aké cviky mám cvičiť a po koľko sériach alebo ako často ich mám opakovať? :-) Vopred Vám ďakujem za odpoveď
Pekný deň
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
POTREBUJETE TRÉNINGOVÝ PLÁN
Je toho naozaj veľa pre túto rubriku. Popis cvikov na niekoľko partií, počet sérií a opakovaní, to je rozsiahla vec. Aj keby som vám venoval dve strany, je otázne, či by ste tomu porozumeli a vedeli správne cvičiť. To je aj odpoveď na otázku, ako dlho cvičiť. Kto tomu rozumie, stačí mu aj 401 minút a ná ti účinok. Iný môže cvičiť aj tri hodiny a je to zbytočné. Ľudí, ktorí cvičia metódou "ČOKAKO" (čokoľvek - akokoľvek), je vo fitnescentrách neúrekom. Mali by ste veci konzultovať s odborníkom, dať si vypracovať tréningový program a odcvičiť so skúseným trénerom aspoň dve metodické hodiny.

Ivka    16 August 2011 11:54 | Nitra
Dobrý deň p.Karabinoš.Mám otázku čo robiť ak má niekto nesúmernú postavu tj.nohy chudé,žiaden zadok. Všetko sa mi ukladá v oblasti brucha a pásu.Cvičím 3x do týž.,stravujem sa pravidelne a zdravo tj.nejem mastné,sladkosti atd.len zeleninu,kur.mäso,cestoviny,ryžu,pečivo celozrnné a podstatné je že mi taká strava i vyhovuje,len neviem ako pribrať do zadku a nôh a zároveň schudnúť z brucha-asi nereálne kedže chudnutie nie je len na jednu partiu tela.ďakujem za akúkoľvek radu.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
CHUDÉ NOHY, VEĽKÉ BRUCHO
Podľa toho, čo ste uviedli, stravujete sa celkom dobre. A keďže "chudnutie nie je len na jednu partiu" ako sama správne konštatujete, ostáva vám len jediné. Systematicky cvičiť v posilňovni a riešiť nesúmernosť postavy nielen odbúravaním tuku, ale hlavne budovaním a formovaním svalstva. Je to dlhšia cesta ako chudnutie, ale dá sa to.

Iveta    13 August 2011 13:25 | Banská Bystrica
Dobrý deň pán Karabinoš,
mám záujem využiť letnú zľavu na vypracovanie stravovacieho a tréningového plánu. Chcem sa spýtať, či je možné prispôsobiť tréning na domáce podmienky, nie vo fitnescentre, máme doma jednoručné činky, ribstol, stepper,expandor, tyč na cvičenie SWING FLEX a chodím 2x týždenne na Pilates, čo by som chcela aj naďalej.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
TRÉNING DOMA
Áno, je možné vypracovať tréningový program aj na domáce podmienky.

Magdalena    13 August 2011 01:43 | Malacky
OK :) Dakujem
Kedze mam nocnu podarilo sa mi precitat skoro vsetky vase prispevky a zistila som aky "gulas" som vam napisala :)))
Preto som sa rozhodla ze pridem radsej osobne,aj z dovodu odborneho predvedenia cvikov,okrem toho je Nitra krasne mesto..
Dakujem este raz a prajem pekny vikend.


1185
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 »

 
 Seitenanfang