Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
Evidenčný list
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 160
Návštev dnes: 167
Z knihy odkazov
Anka
Mám 30 rokov, 177 centimetrov a vážim 65 kíl. Som
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Michal    25 December 2011 14:13 |
Dakujem za odpovede.Nie ziadny steroidy ani zakazane latky som neuzival,len doplnky vyzivy ako protein/gainer.Ono ked som bol este taky silnejši,tak som to mal tiez a bol som cely trocha pri sebe,potom som zacal cvicit,a vypracovala sa mi postava,zacinaju sa tvorit tehličky na bruchu,akurat ten hrudnik a trapi.Neda sa ten tuk z hrudnika odstranit nejakou dietou?? mimochodom mam 18rokov 177 cm a 68kilogramov.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
EŠTE "GYNEKOMASTIA"
Bude to ešte dôsledok výrazného chudnutia. Vo vašom veku to nie je až také výnimočné. Diéty účinkujú na celé telo rovnako. Zvýšil by som počet opakovaní na prsné svalstvo, robil supersérie, zhadzované série...Telesnú hmotnosť by som na vašom mieste už neznižoval, skôr naopak.

Judita    25 December 2011 13:08 | Hurbanovo
Pekný den,dostala som izbový bycikel,chcela by som vediet ako ho mám správne používat,čas,ktorý na nom cvičím,a kedy mám menit tažkostny stupen,mám170cm,vážim 65kg a som typ hrušky,takže by som chcela trošku zapracovat na sebe,dakujem!
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
STACIONÁRNY BICYKEL
Dostali ste dobrý praktický darček. Na každom takomto výrobku je návod na použitie, preto sa v prvom rade držte týchto pokynov. Ak vám ide o kondíciu, tak sa kardiotréningu venujte obdeň 20 - 30 minút. Ak chcete redukovať podkožný telesný tuk, tak bicyklujte hoci aj každý deň 40 až 60 minút. Najlepšie ráno na lačno alebo vtedy, keď už začínate pociťovať hlad. Zo začiatku nemeňte záťaž, choďte stále na rovnakom stupni v takom tempe, aby ste sa potili a dokázali sa ešte rozprávať. Na intervalový tréning so zmenou záťaže máte čas. Odporúčal by som vám aj posilňovacie cvičenie vo fitnescentre.

Michal    24 December 2011 10:26 |
Dobry den pan Karabinos.potreboval by som radu.Kedysi davno som mal dost nadvahu,podarilo sa mi schudnut,a pravidelnym cvicenim nabrat na svalovej hmote.zacinam byt vysportovany,slachovity sportovec,no trapi ma tuk nahromadeny na hrudniku.Totiz mam akokeby špicate prsia,co je sposobene tukom pri bradavkach a neda sa mi dat dolu.Nie je to gynekomastia,kedze vidim ze je to len tuk,z coho sa mi potom aj zašpicatili prsia.Nemate s tym nejake skusenosti,resp neviete mi poradit ako by som sa tuku z hrudnika mohol efektivne zbavit??Vdaka
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
GYNEKOMASTIA?
To, čo popisujete, naozaj vyzerá byť ako gynekomastia. Tá sa však prejavuje u chlapcov hlavne puberte, no niekedy aj do 20. roku života. V prsiach je toľko tukového parenchýmu, že naozaj pripomínajú ženské prsia. S týmto javom som sa párkrát stretol. Poznal som človeka, ktorý mal takéto "ženské" prsia po celý život. Bol zápasník, takže to ňom videli všetci. Inak v dospelosti sa tento jav stráca. Ak "pravú" gynekomastiu u seba vylučujete, môže ísť ešte o vyvolanú gynekomastiu braním steroidov. Nadmiera testosterónu sa mení v organizme na estrogén. Ak to nie je váš prípad, odporúčam poradiť sa s endokrinológom.

Ivona    21 December 2011 10:50 | Brodské
Dobrý deň, p. Karabinoš,
chcela by som sa spýtať, kedy je najlepšie piť ovocné alebo zeleninové šťavy (čerstvo odšťavené):
-ráno na lačno
-pred cvičením
-po cvičení
Ďakujem pekne za odpoveď.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
KEDY PIŤ OVOCNÉ ŠŤAVY
Ráno
Skoro ráno je najlepší čas na pitie ovocných štiav. Pitie štiav ráno dopĺňa nedostatok cukru v krvi, pomáha k vyprázdneniu,urýchľuje trávenie a vstrebávanie živín, pomôže vám zostať svieži po celý deň.
Po jedle
Vhodné sú šťavy z ananása, papája, kiwi, pomaranča, hlohu. Ananás je bohatý na proteázy, ktoré pomáhajú pri trávení bielkovín, tiež pomáha obnovovať tráviace enzýmy v žalúdku, zlepšuje proces trávenia. Enzým z papáje pomáha pri trávení bielkoviny z mäsa, je schopný zabrániť žalúdočným vredom, gastroenteritíde a tráviacim ťažkostiam. Kivi, pomaranče a hloh majú bohatý obsah organických kyselín, tráviace enzýmy urýchľujú trávenie tukov.
Pred tréningom a počas tréningu by som pred ovocným šťavami dal prednosť iontovému nápoju. Po tréningu by som uprednostnil proetínový alebo sacharidový nápoj pred ovocnými, či zeleninovými šťavami.
Večer
Nie je vhodné pitie ovocných štiav. Zbytočne zvyšujú kyslé prostredie žalúdka. Nadbytočný obsah cukrov sa môže ukladať do tuku. Môžu spôsobovať nevoľnosť počas spánku.

Dušan    20 December 2011 16:53 |
Dobrý večer,
neviem, či sa tu už niekedy riešila téma behanie a posilňovanie, ak hej, vopred sa ospravedlňujem, že ju znovu načínam. Chcem sa spýtať, oplatí sa zaradiť do tréningového plánu aj behanie? Nemyslím behanie každý deň, skôr behanie tak raz za 2 týždne. Snažím sa o nabratie svalovej hmoty. Malo by to dopad na stratu svalovej hmoty, celkovej hmotnosti alebo to s ňou nemá nič spoločné?
Ďakujem za odpoveď.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
BEH A POSILŇOVANIE
Kardiotréning, kam patrí aj beh, môžete robiť aj v období objemového posilňovacieho tréningu. Nemal by však trvať dlhšie ako 30 minút a stačí ho robiť dvakrát do týždňa. Behom jedenkrát za dva týždne nič nepokazíte, skôr naopak. Zlepšíte si kondíciu, podporíte kardiovaskulárny a dýchací systém. Pokiaľ budete mať vyšší energetický príjem ako výdaj, nebudete chudnúť, aj keď budete behať.


1185
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 »

 
 Seitenanfang