Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 149
Návštev dnes: 121
Z knihy odkazov
Ján
Dobrý deň pán Karabinoš. Mám 49 rokov a už hodne r
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Alena Rentková    09 January 2012 12:49 | Viničné
Dobrý deň, prosím Vás o radu, ako schudnúť v oblasti brucha a trocha aj z bokov. Mám 45 rokov,za sebou 4 pôrody. výšku 164 cm a váha 53 kg. Ostatné partie sú v poriadku, len to brucho mi vadí. Čo sa týka stravovania, jem 3-4 krát denne,snažíme sa nejesť mastné jedlá, pijem veľmi málo.

Poraďte mi prosím, čo robiť ale ak sa dá, tak jednoduchšie, aby som rozumela, lebo nie som v týchto veciach príliš zbehlá.
Prácu mám viac sedavú.

Ďakujem pekne za radu a prajem veľa úspechov


S pozdravom Alena Rentková
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
BRUCHO A BOKY
Na svoj vek a štyri pôrody máte slušné základné telesné parametre. Najlepšie by bolo, keby ste spevnili svalstvo celého tela, Na horné brucho cvičte sedy - ľahy, skracovačky, predklony na stroji, či s povrazom ("mohamedán"). Na spodné brucho dvíhanie nôh na lavičke, žinenke, empire, či špeciálnom stroji. Na šikmé brušné svaly vytáčanie s tyčou, na rotátore a úklony do strán. Brucho cvičte cyklicky (striedajte cviky na rôzne časti brucha) a bez prestávky 3- krát týždenne po 20 až 30 minút. Na boky roznožovanie na abduktore, unožovanie na stroji alebo v ľahu na boku na žinenke. Dôležitá je technika vykonávania jednotlivých cvikov. Možno by bolo rozumné, keby ste ku mne prišli na 1 - 2 hod. metodického cvičenia. Jesť by ste mali 5 - 7 - krát denne a dodržiavať pitný režim.

Zufalec    08 January 2012 21:56 | Nitra
ďakujem za odpoveď, chcel by som sa s vami na túto tému osobne porozprávať. Bolo by to možné ? ak áno, kedy by ste si našli na mňa čas?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
POHOVOR
Stretnutie so mnou si treba dohodnúť e-mailom alebo telefonicky.

Zufalec    08 January 2012 20:27 | Nitra
Dobrý deň chcel by som sa vás spýtať mam taký problém s priberaním ... chcel by som pribrať mám 65kg a né ané to ísť hore s váhou...skúšal som rok dozadu gaineri a takéto proteiny ale nejak mito nepomohlo ... tak sa vás chcem spýtať že čomi doporučujete ... skúšal som takisto aj ten tvaroh kuracie mäso a takto čosom si jedálničky pozeral alebolo ích ťažké dodržať lebo nie vždy je nato jedlo čas takže stále sa držím na tých 65kilach ..ja som cvičil pribral som dve kila a potom zase nič potom som ochorel a hneď mi to padlo dole... stereoidy nechcem brať ale ...nevedeli by ste mi poradiť buď nejaký prípravok ktorý by bol 100% účinný alebo niečo jak pribrať (ačo sa týka jedla jem vela ale vôbec sato na mne nepreavuje) prosím poradte dakujem :)
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO PRIBRAŤ SVALOVÚ HMOTU
Pri výške 189 cm mať váhu 65 kg je skutočne málo. V žiadnom prípade to však nie je na zúfanie. Najdôležitejšie je správne zosúladiť stravovanie, tréning a odpočinok. Nevidím v tom žiadny problém. Na jedlo si musíš nájsť čas a ver mi, že sa to dá dodržať aj v škole. Rovnako musíš vedieť, čo a ako máš cvičiť. Nie je tréning ako tréning. 80% ľudí vo fitnescentrách nevie cvičiť. A samozrejme, dôležitý je tiež oddych,hlavne dostatočný spánok. Myslím, že by si sa na túto tému mal porozprávať s odborníkom, najlepšie v doprovode rodičov. Prípadne ho požiadať o vypracovanie tréningového plánu a stravovacieho programu.

lopta    08 January 2012 19:18 | Nitra
dobry den pán Karabinoš.
chcela by som sa spytat za aku dobu clovek dokaze schudnut 25kilogramov, da sa to do pol roka? mam 23rokov, 162cm a vaha sa my vysplhala na 80kg, mam aj znizenu funkciu stitnej zlazy :(. potrebujem pri cviceni trenera alebo to pomocou treningoveho programu a stravy dokazem aj sama. v minulosti som chodila cvicit, ale za 3mesiace mi sla vaha len o 6kg dolu, brala som aj LCarnitin, nakoniec som to vzdala, pretoze som mala pocit ze nieje ziaden efekt viditelny a to som ku koncu chodila cvicit aj 6x denne+ na zumbu.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
CHUDNUTIE CHCE SYSTÉM
Dobrý deň, pani Lopta! (Máte veľmi pekné, no netradičné meno.)Áno, dá sa schudnúť 25 kg za pol roka, ale chce to systém! Musíte presne vedieť ako sa máte stravovať a musíte tiež presne vedieť, aká telesná aktivita vám prospeje. Pohyb musí byť cielený a premyslený. Určite potrebujete tréningový a stravovací program, ktorý by vám vypracoval odborník. Mal by vám tiež ukázať aj správnu techniku vykonávania cvikov. Nemusíte stále cvičiť s trénerom. Dobrý tréner vás musí naučiť správne cvičiť za 2 až štyri hodiny. Dôležité je, aby ste cvičeniu porozumeli. Potom už môžete cvičiť sama. Z toho, čo ste napísali, mám pocit, že celému procesu seriózneho chudnutia asi nerozumiete. Inak by ste nemárnili čas na zumbe, kde pri vašej hmotnosti lapáte po dychu a teda vôbec nerobíte aeróbnu aktivitu. L-carnitin vám môže pomôcť, ale otázkou je, koľko miligramov ste denne brali a kedy. Musíte sa do chudnutia pustiť s rozumom a seriózne. Držím vám palce!

Martin    08 January 2012 11:31 | Veľké Zalužie
Dobry den.Chcem sa vas spytat či je cvičenie vhodne aj pre ludi okolo 14-tich rokov.a či mi môže proteín nejako ublížiť.14rokov,175cm,70kg.Ďakujem.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
CVIČENIE V 14 ROKOCH
Pravidelné cvičenie je možné aj vo veku 14 rokov, ale zo začiatku zásadne pod odborným vedením skúseného trénera. Proteín nemôže nikomu ublížiť. Keď si pozrieš asi desať odpovedí dozadu, písal som o tom.


1179
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »

 
 Seitenanfang