Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 139
Návštev dnes: 58
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


katarina    27 January 2012 20:34 | Bratislava
Dobry den uz som vam pisala sem ze by som potrebovala poradit ohladom zbavenia sa tela vody a pripadne rady ako vysekat telo nakolko idem na sutaz,pytate sa ma kedy mam tu sutaz,takze sutaz je 28.aprila
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO ZBAVIŤ TELO VODY
23.1.2012 ste mi napísali:
Dobrý den,chcela by som sa spýtať ak chcem zbaviť telo vody ako postupovať,pripravujem sa na súťaž a všetko dodržujem ale potrebujem poriadne vysekať telo prípadne nejaké doplnky?Ja mám aj proteiny,L-glutamin,spalovac,BCAA jem tak že ovsené vločky a protein vo vode,potom tvaroh,potom maso s trochou ryže a zeleninou,potom banan a protein,neskor trening a potom tuniak s celoz,rozkom a pred spanim protein
MOJA ODPOVEĎ: Ak sa pripravujete na súťaž, ktorá je 28. apríla (asi vo federácii SAKFST), určite máte trénera, ktorý vás na súťaž pripravuje. Tréner vám poradil, aké doplnky výživy máte užívať (odkiaľ by ste to vedeli, ak nie od neho?). Každý tréner, ktorý aspoň dvakrát čítal MUSCLE&FITNESS, alebo aspoň dvakrát bol na internete, veľmi dobre vie, ako sa odvodňuje organizmus pred súťažou (tri mesiace pred súťažou to nemá zmysel!!!). Kto vás nahovoril na túto otázku? Pozdravujte ho odo mňa!

Marcela Mraziková    27 January 2012 18:44 | Ružomberok
Dobrý deň.p.Karabinoš prosím vás aké cviky by som mohla cvičiť po ukončení liečby klbu no nie bedrového ale v ľavej časti zadku.Bolesť mi vystreľovala až do kolena.Po návšteve lekára a po vybratí injekcií HOTEMIN mi bolesť prešla a chcela by som začať cvičiť.Neviem aké cviky?Predtým som aj behávala aj bicykel aj rýchla chôdza.Pred liečbou ma už pri všetkom bolela noha.Ďakujem vám za odpoveď.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
CVIKY PO LIEČBE KĹBU
Predovšetkým by ste mali robiť cviky na všetky svalové skupiny. K problému, ktorý popisujete by snáď lepšie vyjadril ortopéd. Podľa môjho názoru by ste mali posilňovať sedacie svalstvo a oblasť bokov zanožovaním v kľaku, zanožovaním v stoji (na stroji GLUTEUS), unožovaním v ľahu na žinenke, robiť addukciu, abdukciu, žabacie drepy...Môžem vám vypracovať tréningový program (do fitnescentra i na domáce podmienky).

Renáta    26 January 2012 19:21 |
Mám 35 rokov, 153 cm a 65 kg. Od pôrodu čo je už 4 roky sa neviem dostať na váhu vakej som sa cítila OK., t.j. 52 - 55 kg.Chcela by som Vás poprosiť o radu ako nato a hhlavne správne. Ako upraviť stravu, či nejaké cviky na doma. Ďakujem.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO NA TO SPRÁVNE ?
Správne sa stravovať znamená jesť viackrát za deň v menších porciách a dodržiavať pitný režim. V strave uprednostňujte biele mäso, vajcia, tvaroh, jogurt, zeleninu, cereálie, ryžu a ovocie. Čo cvičiť a ako cvičiť správne, to sa tu vysvetliť nedá. Mali by ste sa však venovať aj aeróbnemu tréningu, napr. beh, stacionárny bicykel...Pre vás by bolo najlepšie dať si urobiť individuálny tréningový a stravovací PROGRAM. Z motivačného hľadiska odporúčam prihlásiť sa do súťaže JARNÁ PREMENA 2012 na www.karabinos.sk . V rámci súťaže vám garantujem, že za štyri mesiace dosiahnete nielen požadovanú hmotnosť, ale tiež vyformujete svoje telo, získate kondíciu a hlavne budete sa výborne cítiť.

Miroslava    25 January 2012 14:10 |
Pan Karabinos a ake su tam poplatky ak sa stanem vašou klientkou?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Všetky informácie vrátane cenníka mnou poskytovaných služieb nájdete na tejto stránke.

Peter    24 January 2012 21:53 |
Dobrý deň, mám 25 rokov, 184 cm, 81 kg a pred 2 mesiacmi som začal cvičiť vo fitku. Cvičiť som začal hlavne preto, aby som sa zbavil tuku v oblasti brucha a bokov. (rok som nehľadel na stravu a jedol takmer všetko čo som videl a pribral 6 kg)

Cvičím 3x do týždňa kde striedam 1 deň (tréning) ruky/nohy,brucho ďalší deň chrbát/prsia/ramená/brucho
Za tú dobu aj vidím pokroky hlavne v oblasti prs a mierne chrbta.
Ale nepozdáva sa mi aby šlo z brucha niečo dole a celkovo aby tuk šiel dole a váha sa mi pohybuje od 81-83kg
Taktiež som aj stravu obmenil. Kde som obmedzil/teda takmer odstránil vyprážané, sladkosti, čipsy aj alkohol a jem oveľa viac zeleniny, ovocia, ale aj mliečne produkty, kuracinu..
Začal som aj proteín piť asi pol hodiny po tréningu a pred spaním.
Lenže problém nastáva aj v tom že ak sa ráno zobudím necítim hlad. Samozrejme raňajky si tak či tak dám. O hodinu zvyknem ísť cvičiť ale ak pijem vodu počas cvičenia stále mám pocit plnosti a aj po cvičení. A potom aj celý deň. Aj keď jem menšie porcie ako pred tým stále je ten pocit.

Nemôže to byť spôsobené tým proteínom pred spaním ale aj tým že do tréningu som nezahrnul žiadne aerobné cviky? Teda pohyb? A najlepšie by bolo ak by som napr utorok/štvrtok nejakú hodinku šľapal na bicykli alebo aj po tréningu?
Iný pohyb počas dňa veľmi nemám. Alebo je to skôr aj na návštevu lekára? Ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
POTREBUJETE SYSTÉM
Váš problém je príliš rozsiahly na to, aby som mohol v KNIHE ODKAZOV naň odpovedať. Je to vlastne niekoľko otázok, a každá si vyžaduje samostatnú odpoveď. Podľa všetkého v tréningu i stravovaní robíte niekoľko chýb. Napríklad tréning, ktorý robíte, vám určite nevypracoval odborník. Nejaký aeróbny tréning by ste robiť mali, ale koľko a kedy, to sa nedá povedať bez poznania cieľa vášho cvičenia, podmienok a možností. Môžem vám vypracovať individuálny tréningový a stravovací program.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »

 
 Seitenanfang