Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 183
Návštev dnes: 5
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


sima    06 February 2012 17:25 | nove zamky
dobry den prosim vas cvicim 3x do tydzna na bicykli 40minut a cvicim podla cdcka dalsich 40minut schudla som no este by som chcela ake potraviny su vhodne na rychle spalovanie nejem chlieb sladke a vyprazane jedla kavu pijem so susenym mliekom bez cukru pijem mineralky
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
VHODNÉ POTRAVINY
Najdôležitejšie pri chudnutí je dosiahnuť negatívnu energetickú bilanciu každý deň. V strave uprednostňujte biele mäso (kuracie, morčacie, ryby), vajcia, tvaroh a jogurt ako zdroj bielkovín. Komplexné sacharidy nájdete v zelenine, ovsených vločkách, ryži, jednoduché v ovocí. Mali by ste jesť 5 - 7 krát denne v malých porciách a dodržiavať pitný režim

haluska robert    06 February 2012 13:06 | ruzomberok
prosim vas pan karabinos o radu cvicim ale mam stale velmi tenke ruky poprosil by som o nejaku radu pripravok na rast svalovej hmoty ktory je podla vas asi najucinejsi plus nijaky kreatin dakujem dakujem dakujem velmi pekne s pozdravom robert s rk
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
MÁM TENKÉ RUKY
V prvom rade musíš cvičiť technicky správne a s primeranou záťažou. Stačí, ak budeš triceps cvičiť jedenkrát do týždňa (3 cviky celkom 7 - 9 sérií po 6 - 8 opakovaní), biceps rovnako, ale stačia dva cviky a celkom 5 - 6 sérií. Musíš sa poriadne stravovať, neponocovať, nepiť alkohol a veľa spať. Môžeš užívať kreatin a gainer. Je veľa druhov, veľa výrobcov. Ak chceš, môžem ti poslať na dobierku.

Štefan    04 February 2012 14:04 | Bardejov
Dobrý deň, tiež som diabetik 1.typu od roku 2006. Predtým som aktívne cvičil a používal doplnkové výživové suplementy. Momentálne cvičím 3xtýždenne a rád by som pribral, mám 192cm a 85kg. Aké výživové suplementy môžem používať na zväčšenie sily a objemu? Moja doktorka vraví, že mi poškodia ľadviny. Sú nejkaké vhodné aj pre diabetikov? Veľmi pekne ďakujem za odpoveď
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
DIABETES A DOPLNKY
Ako diabetikovi vám odporúčam uprednostňovať prirodzenú stravu založenú na kvalitnom mäse, vajciach a mliečnych výrobkoch ako zdroja bielkovín a zelenine, ryži, zemiakoch a cereáliách ako zdroja komplexných sacharidov. Ďalším dôležitým aspektom pre rast svalov je dostatočný odpočinok, a to predovšetkým spánok, hlavne pred polnocou, ktorý vám zabezpečí zvýšenú produkciu rastového hormónu somatotropinu. Pokiaľ ide o doplnky výživy, riaďte sa tým, čo je na nich deklarované. Zvýšený príjem proteínov a aminokyselín naozaj zaťažuje obličky. Ak vám ich vaša lekárka neodporúča, rešpektujte to.

Jana    03 February 2012 13:05 | Kežmarok
Dobrý deň,
rozhodla som sa prihlásiť do súťaže jarná premena 2012, kde som sa fotila s muscle fitness, ale chcela by som sa v marci prihlasit aj do sutaze do formy s muscle fitness... Bude v tom nejaky problém ?alebo si treba vybrat ucast len v jednej sutazi? :)
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
JARNÁ PREMENA a DO FORMY
Nie je v tom žiadny problém. Sú to dve nezávislé súťaže s podobnými pravidlami. Keby ste to pozorne sledovali, dávno by ste zistili, že víťazi sú často rovnakí (napr. Lenka Bóriková 2010, Eva Blažová 2011). JARNÁ PREMENA nie je a nechce byť žiadnou konkurenciou súťaže DO FORMY s MUSCLE & FITNESS. Naopak,ako organizátor JARNEJ PREMENY odporúčam svojim klientom a účastníkom JP, aby sa prihlásili tiež DO FORMY. Súťaž JARNÁ PREMENA vznikla v roku 2008, kedy redakcie časopisu Muscle & Fitnes už po druhýkrát (predtým v roku 2006) vynechala súťaž DO FORMY. Mal som okolo seba veľa záujemcov, ktorí chceli súťažiť v transformácii svojho tela, tak som bol donútený niečo vymyslieť. Súťaž JARNÁ PREMENA sa ujala a preto dnes beží paralelne so súťažou DO FORMY. S redakciou Muscle & Fitness mám priateľský vzťah (hlavne so šéfredaktorom Ľudom Majorom) a to nielen ako dvojnásobný víťaz DF (2000 a 2001), ale hlavne ako tréner, ktorý každý rok prihlási DO FORMY desiatky účastníkov. Takže v pohode do obidvoch súťaží. Jednou ranou dve muchy!

Marta    01 February 2012 10:07 | Bardejov
Dobrý deň prajem, som diabetička 1.typu už 18 rokov. Mám 164cm a 72kg po pôrode. Veľmi rada by som s Vami spolupracovala a nechala si vypracovať individuálny tréningový a stravovací plán ale otázka je, či môže aj diabetička chudnúť.
Ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
DIABETES A CHUDNUTIE
U diabetikov je problém chudnutia špecifický tým, že je nutné zabezpečiť ustálenú hladinu glukózy v krvi liekmi z "vonka". U zdravých ľudí to rieši pankreas vylučovaním inzulínu. Stravovanie ľudí, ktorý sa snažia redukovať telesný tuk je založené tiež na vyrovnanej hladine glukózy v krvi (napríklad časté jedenie v menších porciách). Tréning musí byť menej náročný, aby nedochádzalo k výrazným výkyvom cukru. Diabetici nemôžu chudnúť rýchlo, ani výrazne, ale redukovať telesný tuk môžu. Mal som takých klientov a dokázali so svojou postavou urobiť pokroky.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »

 
 Seitenanfang