Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
Evidenčný list
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 160
Návštev dnes: 42
Z knihy odkazov
Anka
Mám 30 rokov, 177 centimetrov a vážim 65 kíl. Som
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Mino    07 March 2012 12:04 |
Dobry den.Mal by som jednu otazku.Nedavno som si zakupil proteinovy koktail.Videl som na obale ze obsahuje Aspartam.Tak som si nieco o tom nastudoval a zistil som ze to je zdraviu skodliva,nebezpecna latka 82x sladsia ako cukor.Viem vsak,ze tento aspartam tiez obsahuje nejaka strava,aj zuvacky bez cukru a podobne.Chcem sa preto spytat ci podla vas hrozi riziko,ked denne vypijem 1-2 proteinove napoje obsahujuce aspartam??Alebo ci mam radsej tento napoj vylucit a zakupit si nejaky ktory tuto zlozku neobsahuje.Vdaka za odpoved.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
ASPARTAM
ASPARTAM je umelé sladidlo, ktoré zvyšuje sladkú chuť potravín (doplnkov výživy) bez toho, aby ste prijali veľké množstvo cukru a teda zbytočnej energie, ktorá by sa eventuálne mohla uložiť do tukových rezerv. V žiadnom prípade nemôže byť zdraviu škodlivý, inak by ho nemohli obsahovať výrobky bežne dostupné vo voľnom predaji.

Milan    04 March 2012 17:36 |
Dobrý deň pán Karabinoš. Chcem sa opýtať, aké produkty vy považujete za účinné pri problémoch s klbmi. Akú doplnkovú výživu, prípadne nejaký kvalitný strečing alebo cviky. Cvičím už 3 rok, snažím sa nestagnovať s váhami a ísť pomaly hore, no niekedy si klby vypýtajú svoju daň. Mám zatiaľ pozitívne skúsenosti s výživou INOVO 5. Dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
KĹBOVÁ VÝŽIVA
Je celkom samozrejmé, že pri cvičení s ťažkými váhami sú kĺby permanentne zaťažované a postupne sa opotrebovávajú. A to cvičíte len tretí rok! Na trhu je veľké množstvo preparátov, ktoré naše kĺby ochraňujú. Menovať niektorý z nich by nebolo správne. Osobne mám dobrú skúsenosť s JOINT FLEX -om od AONE. Pokiaľ vy máte pozitívnu skúsenosť s INOVO 5, tak používajte prípravok aj naďalej. Ak by ste postrehli, že vám neúčinkuje, vtedy treba vyskúšať niečo iné. Strečing je úplne prirodzený pri posilňovacom cvičení. Ja ho vlastne robím počas celého tréningu, vypĺňam ním prestávky medzi sériami (nekecám a nerozptyľujem sa). Pokiaľ ide o cviky a strečing, kvalitné je to, čo robíte technicky správne. Žiaľ asi 80 % ľudí vo fitnescentrách cvičí metódou "ČOKAKO" - chaoticky bez systému čokoľvek a akokoľvek.

Jana    02 March 2012 17:38 | žilina
Dobrý deň. Chcela by som Vás poprosiť o radu. Mám 21 rokov, 168 cm,62 Kg. Moja postava je v celku normálna,no mám problém s jednou partiou: brucho.Snažím sa cvičiť, jesť viac krát za deň v malých porciách Ostatné partie schudnem bez problémov, no brucho mám stále velké a vypuknuté.Tuk sa mi ukladá len do brucha a vyzerám ako taký pavúk: chudé nohy a ruky(až moc) a brucho ako tehotná.Cvičím na bicykli, posilňovacej veži, robím brušáky, cvičím aerobic. Všetko ale doma pretože uprednostňujem skôr súkromie pri cvičení. aký máte názor na prípravky na chudnutie a čo by ste mi odporučili? Ďakujem za odpoveď a za Váš čas.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
PROBLÉM S BRUŠNOU PARTIOU
Ak sa stravujete racionálne, vychádza mi, že cvičíte nesprávne. Pri cvičení je totiž dôležitý systém a technika vykonávania jednotlivých cvikov. Obávam sa, že práve v tomto máte rezervy. Na posilňovacej veži svalstvo nôh a paží určite poriadne neprecvičíte. Brušné svalstvo je najlepšie cvičiť cyklicky, t.j. striedať cviky na spodné a horné priame brušné svaly (cvičia sa pomaly so stálym napätím svalstva - pri sklopení tela je výdych) s cvikom na šikmé brušné svaly (cvičí sa rytmicky). To sa strieda bez prestávky napr. 15 - 20 minút každý druhý deň. Obávam sa, že prípravky na chudnutie vám nepomôžu, lebo by ste schudli aj z končatín. Odporúčam poradiť sa s trénerom.

Blažka    01 March 2012 16:52 | Zvolen
Poreďte do zahraničia,prosím.Žijem aj pracujyb.em v Anglicku,mám prácu v stoji,na mieste a v chlade.Nemám žiadny pohyb.dostala som Bike and cross trainer 2v1,super vec,ale robím 10 až 12 hod denne za pásom,nikdy neviem kedy skoncim,cvicim tak 8 min.ale vraj až po 15min.sa zacinaju spalovt tuky.V.176cm,váha 68 kg.vsetko co zjem sa mi uklada.vela kolegyn s tym ma problem.viete mi prosim poradť?tesim sa na skoru odpoved.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
TUK SA MI UKLADÁ AJ V ZAHRANIČÍ
Predovšetkým budete zrejme musieť upraviť stravovacie návyky. Jesť často (5-7 krát, malé porcie jedla, pitný režim). Víkendy, kedy asi nepracujete, využite 2x na posilňovací tréning (50 - 60 minút) a tiež 2 x na kardiotréning. Kardio ráno nalačno 60 minút. Počas ostatných dní si nájdite čas aspoň 2 až 3 - krát na kardio v dĺžke 40 minút (ráno alebo večer - vždy nalačno). Verím, že vám to pomôže.

Monika galatova    01 March 2012 14:36 | Trenčin
chcela som Vas poprosit o radu...2 5 roka cvicim v posilovni upravila som pitny režim ,stravu ale asi nie tak ako by som mala,,pol roka nejem chlieb,doobedu len ovocie ranajky kazde rano a vysledky nie su take ako by sa ocakavalo ,,,vie mi niekto pomoct s upravou jedalnicka ked je to 80percent uspechu a v posilovni nemam problem zamakat ,velmi ma to bavi,Dakujem vopred za odpoved
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO UPRAVIŤ STRAVU
Dva a pol roka cvičíte a ako píšete, baví vás to. Cvičíte len tak, čo vám napadne, alebo vám niekto poradil? Ak vám dobre poradil v tréningu, prečo vám rovnako dobre neporadil v stravovaní? Táto rubrika nie je verejnou diskusiou, preto "niekto" , kto by vám mohol poradiť, som len ja. Môžem vám vypracovať stravovací program na základe vyplneného evidenčného listu. Všetky potrebné informácie nájdete na tejto stránke.


1185
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 »

 
 Seitenanfang