Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
Evidenčný list
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 129
Návštev dnes: 80
Z knihy odkazov
Anka
Mám 30 rokov, 177 centimetrov a vážim 65 kíl. Som
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Anna    12 March 2012 17:42 | Svidník
Dobrý večer pán Karabinoš. Ďakujem za vašu odpoved ohľadom raňajkovania pri tréningoch len by som chcela vedieť ak mám posilovací tréning koľko hodín by som alebo aký časový rozostup by mal biť medzi raňajkami a posilovacím tréningom kedže cvičiť chodím ráno od siedmej.A mám ešťe jednu prosbu na Vás a to či by ste mi bol ochotný zostaviť jedálny lístok pre úbytok hmotnosti. Vopred ďakujem za Vašu odpoveď.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
KEDY RAŇAJKOVAŤ?
Ak máte tréning ráno o 7. hod. , ľahké raňajky si môžete dať o 6. hod. (napríklad ovsené vločky s jogurtom). Ideálny by bol proteínový nápoj, ktorý si môžete dať aj o 6.30 h., nakoľko vám veľmi
nezaťaží tráviaci trakt. Stravovací PROGRAM vám môžem urobiť rovnako ako každému inému klientovi. Napíšte mi na e-mailovú adresu info@karabinos.sk .

Michal    11 March 2012 22:00 | Handlová
Pekný deň pán Karabinoš. Chcel by som sa Vás spýtať či je vhodné pri snahe nabrať svalovú hmotu /objem / pridať do jedálnička gainer. Už dlhú dobu striedam proteinové prípravky s obsahom bielkovín 65 až 80% no veľké prírastky nemám. Bojím sa, že gainer ma v tomto prípade tzv. zamastí, zaleje. Cvičím 3 až 4x do týždňa + 2x do týždňa mám aerobnú činnosť. Uvažujem o GAIN STAR od Aminostaru.

Ďakujem za odpoveď
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
GAINER PO TRÉNINGU
Sacharidový nápoj ("gainer") je najvhodnejšie vypiť ihneď po tréningu. Vtedy nemusíte mať obavy, že vás "zaoblí". Iba ka ste tučný, voľte aj po tréningu proteínový nápoj. Inka v priebehu dňa odporúčam srvátkový proteín (WHEY) a večer kazeínový proteín. Zo všetkých najdôležitejší je však práve ten potréningový. Ak by ste počas dňa užívali len jeden nápoj, tak by to mal byť práve tento. V dňoch, v ktorých nemáte tréning, gainer neužívajte.

Marika    10 March 2012 15:22 | Trnava
Dobrý deň pán Karabinoš.Chcela by som sa opýtať,či je spaľovač XPLC 2 naozaj vhodné používať ak potrebujem schudnúť zo stehien.A či stačí jedna kapsulka denne,beriem ich druhý deň,ráno po raňajkách a za chvíĺu začínam pociťovať miernu bolesť hlavy,ktorá pretrváva dosť dlho.Za odpoved vopred ďakujem.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
KEDY SPAĽOVAČ?
Vo vašej otázke mi chýba zmienka o cvičení, respektíve o kardiotréningu. Účinok prakticky všetkých lipotropík je viazaná na aeróbne aktivity. Spoliehať sa, že ak si dáte jednu (hoci aj dve alebo tri) tabletky po raňajkách, schudnete zo stehien, je naivné. Žiadny spaľovač nepôsobí lokálne. Ak chcete schudnúť zo stehien musíte veľa behať alebo bicyklovať a ak si predtým dáte spaľovač môže vám to trochu pomôcť. Riešil by som to dvomi tabletkami a pitím tekutín. Vhodná je tiež kombinácia tabletového spaľovača (mám dobré skúsenosti s LIPODEXOM) s tekutým L-carnitinom. Zásadne pred aeróbnym tréningom.

Anna    09 March 2012 18:19 | Svidník
Dobrý večer. Mám 38 rokov a potrebovala by som poradiť ako sa mám správne stravovať kedže každy tréner mi vravel inak. Tri až štyri krát do týždňa chodím ráno cvičiť do fitnescentra. Ráno vstávam o pol šiestej a od siedmej už cvičím vo fitku. Potrebovala by som poradiť o ktorej mám raňajkovať a to či pred tréningom alebo radšej až po ňom a v akom časovom rozmedzí. Ďakujem za radu. Anka
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
KEDY RAŇAJKOVAŤ?
Dôležité je, či vo fitnescentre robíte ráno posilňovací tréning alebo kardio. Kardio je lepšie robiť na lačno a prakticky hneď po ňom sa môžete naraňajkovať. Naopak, posilňovací tréning by ste nikdy nemali robiť na lačno, lebo by ste naň nemali žiadnu energiu. Minimálne jedno jedlo (raňajky) musíte mať za sebou. Po tréningu si už môžete dať prvú desiatu. Skúste použiť proteínové nápoje.

Maria    07 March 2012 18:40 |
Dobry den,mam 33 rokov,BMI 33 a chcem schudnnut.Nakolko nestiham fitness centrum a rada cvicim na eliptickom trenazeri a bezeckom pase,chcela by som si jeden z nich zakupit a doma cvicit.Ktory by ste mi skor poradili a kolko a ako casto na nom cvicit,aby isli kila dolu.samozrejme ratam s upravou jedalnicka.dakujem.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO CVIČIŤ DOMA
Seriózne chudnutie má tri nevyhnutné zložky: Úprava stravovacích návykov, posilňovanie svalstva, aeróbne aktivity. Vy sa dopredu jednej z nich vzdávate, pritom posilňovacie cvičenia sa dajú vykonávať aj v domácich provizórnych podmienkach. Ako aeróbna aktivita (kardio tréning)je najúčinnejší beh a cyklistika. Z tohto dôvodu je bežiaci pás vhodnejší ako eliptický trenažér. Máte na ňom viac možností, lebo účinná je aj rýchla chôdza. Finančne však nie je lacný. Preto by som odporúčal stacionárny bicykel.


1185
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 »

 
 Seitenanfang