Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
Evidenčný list
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 160
Návštev dnes: 43
Z knihy odkazov
Anka
Mám 30 rokov, 177 centimetrov a vážim 65 kíl. Som
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Maja    26 March 2012 10:33 | Spišská Nová Ves
Zdravím.Mám pár otázok:-môžem počas 3hod.intervalu v stravovaní,zjesť ovocie, alebo niečo ľahké,napr.oriešky?
-je pri stravovaní vhodná kombinácia ovocia a mliečnych výrobkov(banán-jogurt,jablko-ovsené vločky s mliekom,atď.)
-podľa čoho si mám určiť vhodné množstvo potravín(na gramy)
-kedy po cvičení je vhodné jesť a čo,aby to malo ten správny efekt pri chudnutí
-je potrebné jesť aj po večernom cvičení,alebo kardio?
-kedy je najvhodnejšie raňajkovať
-je dobré,resp.najlepšie cvičiť ráno,nalačno?
-v rámci delenej stravy je možné jesť jeden druh potraviny aj častejšie,ako sú prestávky medzi jedlami,ak áno,tak v hocijakom množstve?
-užívam horm.lieky,kvôli štítnej žľaze a menštr.problémom.Môžu mi negatívne ovplyvniť moje chudnutie?A môžem popri nich užívať karnitín?
-čo je pri naturálnej kulturistike dovolené a čo nie(v rámci prípravkov)
Veľmi pekne ďakujem a verím,že dôjde k úspešnému zahájeniu "mojej" Jarnej premeny
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO SA STRAVOVAŤ atď.
Podľa množstva otázok, ktoré ste mi položili, je to na vypracovanie stravovacieho programu. KNIHA ODKAZOV slúži pre tých, ktorý sa pýtajú spravidla na jednu konkrétnu vec. Ak by som vám mal seriózne odpovedať, asi jednu hodinu by som tu len písal. Nehnevajte sa teda, že vám touto cestou neodpoviem. V naturálnej kulturistike sú povolené všetky bežne predávané doplnky výživy. Zakázané sú anabolické a dopingové prípravky. Ich zoznam vydáva Antidopingová agentúra SR a nájdete ich na www.antidoping.sk .

Jana    24 March 2012 17:51 |
Dobrý deň,
na zoštíhlenie nôh ste mi odporučil medzi iným aj beh. Na stacionárnom bicykli som šla 6O min pri tepovej frekvencii 75%. Ako by to malo byť pri behu? Pri mojom prvom tréningu som si merala tep.frekvenciu a mala som až 95% dĺžka v 50 min. Ďakujem za radu.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
PULZOVÁ FREKVENCIA
Odporúčaná pulzová frekvencia je 70 % pulzová maxima. Pulzové maximum je 220 mínus VEK = 100 %. V praxi sa ukazuje, že skoro každý ľahko na bicykli i pre behu presahuje túto hodnotu. Navyše rôzne merače nemusia byť presné. Odporúčam aeróbnu aktivitu prerušiť, chytiť si krčnú alebo zápästnú tepnu, počítať počet pulzov za napr. za 10 s a vynásobiť šiestimi. Inými slovami: tempo by malo byť také, že sa potíte a dokážete ešte rozprávať, ale nie už spievať.

katka    23 March 2012 11:20 | bratislava
dobry den, chcela by som sa spytat, myslite, ze mozem kombinovat s cvicenim CLA s karnitinom (bez kofeinu, ten nesmiem), ked popritom beriem doplnky na znizenie cholesterolu a magnezium? popritom este obcas nejake cecka a becka...a mam taky psychologicky pocit ze tych tabliet je strasne vela :-) 26r, BMI 29, telesny tuk mi za posledne 3 mesiace co cvicim a uzivam CLA klesol o 6%. dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
CLA
Konjugovaná kyselina linolová (CLA) je mastná kyselina vyskytujúca sa v prírode. CLA umožňuje zaistiť optimálny pomer medzi množstvom svaloviny a tukového tkaniva v tele.
Účinky:- napomáha redukovať telesný tuk
- pomáha zachovávať svalovú hmotu
- priaznivo ovplyvňuje a napomáha kontrolovať metabolizmus tukov
- blahodarne pôsobí na svaly, ktoré pri redukčnej diéte strácajú na hmotnosti
Nevidím dôvod, prečo by ste nemohli kombinovať CLA s L-carnitinom. Kľudne môžete užívať aj ostatné minerály a vitamíny, ktoré spomínate.

jola    21 March 2012 12:26 | BA
Dobrý deň p. Karabinoš,chcem Vás poprosiť o radu, schudla som za 2 mesiace 6kg, momentálne sa mi váha zastavila už druhý týždeň, prešla som na sach. vlny, cvičím 6x do týždňa kardio 60 min/beh,bycikel/, 3x do týždňa fitko, 1x poweryoga, mám 37r./164/66. Chcem si zakúpiť Lipodex, myslíte že to pohne s tou váhou?
ďakujem a prajem veľa úspechov
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
CHUDNUTIE SA ZASTAVILO
Napriek tomu, že všetko robíte správne, môže sa stať, že chudnutie sa zastaví. Ak tento stav trvá dva týždne, znamená to, že vaše telo i metabolizmus si zvykli na daný stav a prestávajú reagovať podľa vášho očakávania. Vtedy to chce zmenu! Treba urobiť niečo, čo ste doteraz nerobili. Napríklad zmeniť spôsob tréningu: napríklad z klasického posilňovacieho na kruhový. Zmeniť druh aeróbnych aktivít: začať robiť niečo iné ako doteraz alebo zmeniť klasické bicyklovanie na intervalový tréning. Organizmus si časom zvykne aj na nízky príjem energie stravou. Treba zmeniť spôsob stravovania aspoň na dva týždne. Napríklad jednozložkovou stravou (každý deň iný druh potravín so striedaním bielkovinovej a sacharidovej stravy), účinné sú sacharidové vlny...Lipotropiká (LIPODEX) sú vhodné hlavne pred aeróbnym tréningom a môžu pozitívne ovplyvniť vaše snaženie. Pozdravujem a držím palce!

Jana    19 March 2012 07:38 |
Dobrý deň, mám 44 r. 153 výšku, váha 53 kg. Cvičenie som mala zamerané na vyrysovanie, zníženie objemu.. Prvýkrát som cvičila kruhový tréning, rozdelené som to mala na dva dni, robila som cviky po 20 až 25 opakovaní s tým, že váhu som mala takú, že mi tam zostala rezerva,neviem to odhadnúť , možno 30% . Jeden cyklus mi trval 11 min. počet cyklov 5. Vyformovanie som dosiahla najmä na rukách, boky -3cm, pás -1,5 cm. Žiaľ, z nôh sa mi nepodarilo znížiť objem. Mením si tréning a neviem, ako si ho mám nastaviť , či ostať pri kruhovom, zvýšiť počty opakovaní, s akou váhou by som mala pracovať. Trénerom sme nejaké cviky pomenili a doporučil mi zvýšiť opakovania. Čo by ste vy navrhli na zoštíhlenie nôh? 3x do týždňa robím posilňovanie a 3x do týždňa 60 min na stacionárnom bicykli. Stravu si sledujem, snažím sa jesť 7x denne, cvičeníu sa venujem už niekoľko rokov, môj výsledok z niekoľko ročného úsilia je rovnakú postava a váha a dobrý zdravotný stav, čo je pre mňa prvoradé a dobrý pocit. Teraz nejaký úbytok na cm, čo ma teší:). Ale čo tie nohy?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
ZHADZOVANÉ SÉRIE A BEH
Nie je jednoduché radiť niekomu, kto trénuje už niekoľko rokov a dokonca spolupracuje aj s trénerom. Pre KNIHU ODKAZOV ste toho napísali príliš veľa. Seriózna odpoveď by zabrala ešte viac priestoru. Pre mňa sú podstatné údaje v EVIDENČNOM LISTE, na základe ktorých vám viem vypracovať tréningový a stravovací program. Len malá poznámka. Ak robíte 20 až 25 opakovaní, nechápem prečo ešte chcete zvýšiť počet opakovaní. Dôležité je, aby ste cviky vykonávali technicky správne a v tréningu nôh využívali supersérie a zhadzované série. Na nohy robte výpady a predkopávajte. Ak ich chcete naozaj zoštíhliť, hlavne behajte!


1185
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 »

 
 Seitenanfang