Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 183
Návštev dnes: 5
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Andrea    14 March 2012 20:04 | Prievidza
Dobrá deň, chcela by som poradiť ohľadom zdravého chudnutia a formovania postavy. Asi pred dvomi mesiacmi som začala cvičiť na stacionárnom bicykli, 30minút denne. Je dobré bicykel s posilovaním? Myslím striedať to, jeden deň bicykel, druhý deň posilovanie. Čo by ste mi ohľadom toho ešte poradili? Naučila som sa piť len čistú vodu aj v celkom veľkom množstve. O nejaké drastické diéty záujem nemám, stačí mi chudnúť pomaly, ale zdravo. Ďakujem za radu.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO FORMOVAŤ POSTAVU
Ak pozorne sledujete túto stránku, iste vám neuniklo, že žiadne drastické diéty nikomu neodporúčam. Ak chcete chudnúť pomaly, čo je správne, je rozumné posilňovať svalstvo špeciálnym tréningom. Stacionárny bicykel 30 minút denne je dobrý hlavne na kondíciu a kardiovaskulárny systém. Ak by ste na ňom robili intervalový tréning, mohol by slúžiť tiež k odbúraniu tuku. Ideálne by bolo napríklad trikrát do týždňa posilňovať a štyrikrát do týždňa robiť aeróbny tréning v dĺžke trvania 40 až 60 minút. Najlepšie na lačno.

Aďa    13 March 2012 17:52 | Kapušany
Dobrý deň pán Karabinoš.Chcem sa opýtať na Váš názor, na vibračnú plošinu. V práci som celý deň na nohách, tak po večeroch už nemám energiu na cvičenie-sem tam si zacvičím pilates. O vibračnej plošine na fórach píšu kadečo, ale mňa by zaujímal Váš názor/uvažujem o jej zakúpení/, je možné vďaka úprave stravy a cvičení na plošine spevniť si svaly prípadne dá sa aj schudnúť.Za odpoveď vopred ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
VIBRAČNÁ PLOŠINA
"Desaťminútové cvičenie na vibračných posilňovacích strojoch, vibračných plošinách DKN je porovnateľné, či dokonca účinnejšie, ako hodinový tréning na klasických fitness strojoch. Je preto vynikajúci pre tých, ktorí nemajú čas tráviť príliš veľa času v telocvični."
Toľko z reklamy tohto a podobných "revolučných nezmyslov". Ide vyložene o reklamný ťah a ďalší zo spôsobov ako z ľudí vytiahnuť peniaze. Vibračná plošina je ideálnym "posilňovacím" strojom pre neinformovaných. Schudnúť by ste na ňom možno aj mohli, keby ste na ňom akože "cvičili" denne 23 hodín a 50 minút a vôbec nič nejedli.

Jana    13 March 2012 12:59 | Levoca
Dobry den pan Karabinos. Chcem sa vas opitat ci by ste mi nemohli pporadit ako je dobre a rychlo schudnut 22kgktore uz rok mam problem dostat dole.Budem rada ak mi poradite lebo sa necitim velmi dobre a je mi len 27 a citim sa horsie ako stary clovek.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
SCHUDNÚŤ RÝCHLO A DOBRE
Rýchlo a dobre schudnúť sa nedá. Dá sa schudnúť rýchlo, ale nie dobre a natrvalo. Dá sa schudnúť DOBRE, ale v žiadnom prípade nie rýchlo. Schudnúť 22 kg, to si žiada rozpočítať asi na šesť až sedem mesiacov, aby to malo zmysel. AKO? Úpravou stravovacích návykov (jesť 5 až 7 - krát denne v malých porciách a dodržiavať pitný režim), každý deň venovať 60 minút kardio tréningu (napr. stacionárny bicykel) a venovať asi tri hodiny každý týždeň posilňovaciemu cvičeniu. Určite sú aj iné možnosti, ale len táto je správna a efektívna.

Anna    12 March 2012 17:42 | Svidník
Dobrý večer pán Karabinoš. Ďakujem za vašu odpoved ohľadom raňajkovania pri tréningoch len by som chcela vedieť ak mám posilovací tréning koľko hodín by som alebo aký časový rozostup by mal biť medzi raňajkami a posilovacím tréningom kedže cvičiť chodím ráno od siedmej.A mám ešťe jednu prosbu na Vás a to či by ste mi bol ochotný zostaviť jedálny lístok pre úbytok hmotnosti. Vopred ďakujem za Vašu odpoveď.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
KEDY RAŇAJKOVAŤ?
Ak máte tréning ráno o 7. hod. , ľahké raňajky si môžete dať o 6. hod. (napríklad ovsené vločky s jogurtom). Ideálny by bol proteínový nápoj, ktorý si môžete dať aj o 6.30 h., nakoľko vám veľmi
nezaťaží tráviaci trakt. Stravovací PROGRAM vám môžem urobiť rovnako ako každému inému klientovi. Napíšte mi na e-mailovú adresu info@karabinos.sk .

Michal    11 March 2012 22:00 | Handlová
Pekný deň pán Karabinoš. Chcel by som sa Vás spýtať či je vhodné pri snahe nabrať svalovú hmotu /objem / pridať do jedálnička gainer. Už dlhú dobu striedam proteinové prípravky s obsahom bielkovín 65 až 80% no veľké prírastky nemám. Bojím sa, že gainer ma v tomto prípade tzv. zamastí, zaleje. Cvičím 3 až 4x do týždňa + 2x do týždňa mám aerobnú činnosť. Uvažujem o GAIN STAR od Aminostaru.

Ďakujem za odpoveď
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
GAINER PO TRÉNINGU
Sacharidový nápoj ("gainer") je najvhodnejšie vypiť ihneď po tréningu. Vtedy nemusíte mať obavy, že vás "zaoblí". Iba ka ste tučný, voľte aj po tréningu proteínový nápoj. Inka v priebehu dňa odporúčam srvátkový proteín (WHEY) a večer kazeínový proteín. Zo všetkých najdôležitejší je však práve ten potréningový. Ak by ste počas dňa užívali len jeden nápoj, tak by to mal byť práve tento. V dňoch, v ktorých nemáte tréning, gainer neužívajte.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »

 
 Seitenanfang