Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
Evidenčný list
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 133
Návštev dnes: 147
Z knihy odkazov
Anka
Mám 30 rokov, 177 centimetrov a vážim 65 kíl. Som
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Michal    25 April 2012 17:52 |
Dobrý deň p. Karabinoš. Chcem sa Vás spýtať či máte vo svojej praxi skúsenosti s oslabovaním obrany schopnosti organizmu pri cvičení. Po ťažkom tréningu sa cítim oslabený a som dosť náchylný na chorobu / chrípka, nádcha ... / Neviem či to môže byť tréningom, alebo niečim iným. Nikdy predtým som problémy nemal no ako som si začal nakladať a trénovať tvrdo mám s tým problém. Ďakujem za odpoveď
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
OBRANYSCHOPNOSŤ ORGANIZMU
Každý tréning je určitou záťažou pre organizmus. Čím je tréning ťažší, tým je "útok" na organizmus výraznejší. Preto je nevyhnutné brať vitamínové (hlavne "C") a minerálne (hlavne "Mg") látky. Vitamín C ako antioxidant je pre imunitu najdôležitejší (500 - 1000 mg denne). Okrem toho odporúčam pred tréningom NO nápoj s obsahom kreatínu a počas tréningu pitie iontového nápoja.

Silvia    22 April 2012 20:05 | Prievidza
Dobrý večer a ďakujem krásne za odpoveď. Mala by som teda záujem dať si vypracovať cvičebný a stravovací plán, ako teda ďalej? To mám vyplniť ten evidenčný list? Ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
TRÉNINGOVÝ A STRAVOVACÍ PROGRAM
Áno, podkladom pre vypracovanie tréningového a stravovacieho PROGRAMU je vyplnenie evidenčného listu. Všetko podstatné a dôležité do neho napíšte. A, samozrejme, pošlite mi ho e-mailom.

Jarmila    22 April 2012 13:08 | Košice
Dobrý deň,

chcem sa opýtať, kedy je možné po operácii zase začať pomaly cvičiť a čomu sa vyhýbať. (gyn.oper.6.3.2012)
Ďakujem za odpoveď
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
KEDY CVIČIŤ PO OPERÁCII
Každá operácia má inú obtiažnosť a každý jednotlivec sa s ňou vysporadúva inak. Dĺžku hojenia rany by mal posúdiť odborník. Nepoznám obtiažnosť tohto zákroku a preto vám odporúčam obrátiť sa s touto otázkou na chirurga, ktorý operáciu robil. V každom prípade cvičiť by ste mali začať veľmi opatrne a s ľahkou záťažou.

Silvia    21 April 2012 07:04 | Prievidza
Dobrý deň p.Karabinoš.V prvom rade veľká vďaka ako viete pomôcť a inšpirovať priam každého človeka, podľa mňa ste poklad. Veľmi pekne Vás prosím o radu: mám 37r, 62 kg výšku 174 cm,priatelia mi hovoria že som štíhla- ale ja pribúdajúcim vekom vidím že som nepochopiteľne za rok pribrala 8kg, sladké si dám len občas, cvičim občas.Mám dve deti, doma ani sekundu neposedím , k tomu dom v ktorom lietam po schodoch hore-dole, proste matka v akcii.Toho času nemôžem cvičiť cviky kde by ma bolel trtáč,pretože som spadla rovno na zadok a RTG potvrdil nejakú prasklinku. Za 3 mes. idem na dovolenku. Ukladá sa mi tuk na páse a stehnách, vždy som mala štíhle nohy ale už chcem zmeniť všetko,celé telo, stravu a pravidelne cvičť. Preto Vás prosím o radu- moje možnosti čvičeia-"Doma" ved aj to sa ráta za snahu nie? viem sa prinútiť ba priam to mám rada,DVD pilates, Zoralates, mám sadu činiek, fit loptu aj tenisky na beh, aj stepper,viem sa pri hudbe aj vytancovať.Viem aj to že ked chcem schudnúť tak by mal byť príjem energie nižší ako výdaj, viem že sa má striedať kardio s posilňovaním, je to tak nie? A ako so stravou? Zaujal ma článok od Vás o tých sacharidoch ako oklamať telo len dobre nechápem ako sa táto dieta má dlho držat? Koľko týždňov to môžem robiť? Ranajky: 3 bielka, Desiata: desiata 100 g tvarohu,Obed: 100g kuracieho mäsa, Olovrant: 100 g tvarohu Večera: 100g kura.mäsa chápem čo tam vysvetlujete aspoň dúfam. Vopred sa neskutočne teším na Vašu odpoveď. Ja by som rada zmenila telo tiež tak ako Vy na nepoznanie!
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
RADA BY SOM ZMENILA SVOJE TELO
Milá Silvia! Ďakujem vám za uznanie a dôveru, ale váš rozsiahly "elaborát" sa do KNIHY ODKAZOV akosi nehodí. Možno stačila posledná veta. Fyzické aktivity, ktoré spomínate, nemusia viesť k ničomu, ak sa robia živelne a bez systému. Niektoré z nich sú možno aj zbytočné. Možno toho dosť viete, ale chce to "hlavu a pätu". Najlepším riešením by pre vás bolo dať si vypracovať trojmesačný individuálny tréningový a stravovací PROGRAM.

Michaela    20 April 2012 15:33 | Prešov
Dobry den. Prosim o pomoc. Neviem sa zbavit tuku na bruchu. Snazim sa dobre stravovat a aj cvicim,ale vysledok nevidiet. Strasne mi prekaza. Mam tam 2 faldicky. Boky a stehna su fajn ,len to brucho nechce ist prec. V com je problem? Dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
PROBLÉM S BRUCHOM
Predovšetkým by ste mali brušné svalstvo pravidelne posilňovať. To znamená napríklad 3 - krát týždenne minimálne 20 minút. Ak sa to po mesiaci neprejaví, cvičte brušné svalstvo obdeň , najlepšie ráno na lačno 30 minút cyklicky, t.z. striedaním cvikov bez prestávok. Mali by ste robiť cviky na spodné brušné svaly (dvíhanie nôh), horné brušné svaly (predklony trupu) a šikmé svaly (vytáčanie, úklony), prípadne i kombinované cviky. Dôležité je správne technické vykonávanie cvikov. Ten, kto nemá pevné brušné svaly, tuku na bruchu sa nezbaví.


1185
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 »

 
 Seitenanfang