Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 166
Návštev dnes: 95
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Diana    22 January 2016 20:35 | Kosice
Dobry den, chcela by som sa Vas spytat co si mozem dat po treningu namiesto proteinoveho napoja ako posledne jedlo dna kedze koncim trening o deviatej vecer? Je vhodne napr.banan s 2dcl mlieka rozmixovat, alebo radsej nieco ine uz bez sacharidov?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
ČO SI DAŤ PO TRÉNINGU
V prvomrade je dôležité, čo je cieľom vášho tréningového snaženia. Strava sa vždy prispôsobuje tomu, čo chceme dosiahnuť. Ak ste šíhla a chcete pribrať, môžete si dať po tréningu aj ovocie s mliekom. Dôležité je však aj to, kedy idete do postele. Ak máte primeranú hmotnosť, prípadne chcete sa zbaviť tuku, tak najvhodnejší je proteínový nápoj. Nahradiť ho môžete tvarohom, olomouckými tvarôžkami, prípadne kuracím alebo rybím mäsom so zeleninou. Jednoduché sacharidy (cukry) ako posledné jedlo dňa nie sú ideálnym riešením.

Marta Babíková    01 January 2016 11:37 | Nitra
Dobrý deň pán Karabinoš, chystáte aj tento rok akciu jarná premena ? Chcem zásadne zmeniť svoj stravovací režim a postavu pod vašim vedením... Mám ale už 50 rokov a cca 100 kg. Mohla by som sa s vami za týmto účelom stretnúť ?
Vopred ďakujem za odpoveď.
Marta
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
JARNÁ PREMENA 2016
Dobrý deň, pani Marta! Áno, chystáme 9.ročník súťaže JARNÁ PREMENA. Prihlásiť do nej sa bude dať už s februárovým mesačníkom (a potom tiež s marcovým). Každému, kto prejaví záujem, môžeme vypracovať individuálny tréningový a stravovací PROGRAM. Kontaktujte ma na info@karabinos.sk alebo na mobile 0908 683322. Spolupracujeme s klientmi aj na "diaľku".

Peter    17 December 2015 13:22 | Lúčnica
Dobrý deň Pán Karabinoš. Chcel by som začať znovu cvičiť lebo asi pred piatimi rokmi som cvičil pravidelne, chcel by som hlavne schudnúť ale časom aj nabrať svalovú hmotu no mam problém s častou bolesťou hlavy a nie len pri cvičení. Bol som aj u lekárov no na nič neprišli tak som ešte navštívil súkromného lekára a zistilo sa že mam zle vyvinutý prvý a druhý stavec krčnej chrbtice. Keď ma pred cvičením nebolí tak nie vždy ale asi tak 50% ma počas cvičenia alebo po ňom začne bolieť a potom sa snažím tréning čo najrýchlejšie ukončiť. Viete mi poradiť? Vopred ďakujem.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
BOLESTI V KRČNEJ CHRBTICI
Rozhodujúce je odborné vyšetrenie a stanovisko lekára - ortopéda. V každom prípade je však dôležité technicky správne vykonávať každý jeden cvik. Práve toto väčšina cvičiacich vo fitnescentrách nevie. Viac by som vám vedel poradiť len po osobnom stretnutí, respektíve spoločnom metodickom tréningu. Možno budete prekvapený, ale bol za mnou aj lekár - ortopéd, ktorý mal problémy s bolesťou v chrbtici.

pavel    14 December 2015 10:18 | topolčany
Pán Karabinoš aku dietu by ste mi poradil mam 50rokov 188cm a 155kg popripade ake cvičenie mam problem s opuchmy na nohach a tym beh nepripada do uvahy . vopred dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKÚ DIÉTU?
Pán Pavel, žiadnu diétu vám neodporúčam. Diéty majú len krátkodobý účinok a konečným výsledkom je tzv. JOJO efekt. Odporúčam vám zmeniť stravovacie návyky, čo v praxi znamená, že výber potravín, veľkosť porcií a počet jedál musíte mať pod kontrolou. Pokiaľ ide o fyzické aktivity, tak pri vašej hmotnosti by som vám beh neodporúčal ani v prípade, že by ste nemali problém s opuchlinami. Zo začiatku skôr plávanie, bicykel, turistiku. Postupne by ste sa však mali začať venovať tiež posilňovaciemu cvičeniu. Pevné svaly sú totiž veľkým nepriateľom tuku. Rád vám vypracujem Individuálny tréningový a stravovací PROGRAM. Napíšte mi na info@arabinos.sk.

Elena    27 November 2015 09:23 |
Pán Karabinoš, moli by ste mi prosím poradiť ako cvičiť a stravovať sa, počas tohto obdobia? Ešte dojčím dcéru. Je to vôbec vhodné? Ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
DOJČÍM
Cvičte kondične. Nikdy nie do vyčerpania, ale pravidelne. Cvičte len dotiaľ, pokiaľ vás to baví. Stravujte sa zdravo, racionálne a optimálne. Žiadne diéty a podobné hlúposti.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »

 
 Seitenanfang