Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
Evidenčný list
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 160
Návštev dnes: 169
Z knihy odkazov
Anka
Mám 30 rokov, 177 centimetrov a vážim 65 kíl. Som
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


janka    15 May 2012 02:33 | topolcamy
dobre rano pan Karabinos.snazila som sa upravit pomery zivin ako ste mi poradili a tlacim bielkoviny co nanjnizsie dole.teraz mi vychadzaju okolo 140g a sacharidy 300.su vsade.nechapem ako maju ludia problem do seba dostat 200 g bielkovin.chcem sa spytat kedy sa vyuziva pomer 40:40:20?a aky pomer by bol v rysovani?BMR mam nejakych 1400-1450 kal,pri kolkych kaloriach by som rysovala,keby cvicim 4x do tyzdna v posilovni a povedzme 3x 30min orbitrek?e este mam otazku nevadi kde od poobedia pokym nejdem spat prijimam 25g sacharidov v podobe ryze,knuspi,vlocky,activia bread,kuskus,bulgur,quinoa...ziadne ovocie.dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
BULGUR, QUINOA...
Priznám sa, neviem, čo to je BULGUR, QUINOA...a nechce sa mi to hľadať na nete, ale jedzte to, keď vám to chutí. A jedzte všetko, čo ste vymenovali popoludní aj večer, veď 25 g sacharidov, to je len 100 kcal. Máte dostatočné vedomosti o stravovaní a myslím, že aj skúsenosti. Mali by ste si vedieť sama nastaviť to, čo vám vyhovuje. Pohľadom do zrkadla, pocitmi, "počúvaním" svojho tela...Sotva využijete viac ako 2 g bielkovín na 1 kg telesnej hmotnosti, preto pre vás príjem bielkovín nad 120 g je zbytočne drahou energiou. Pomer 40 : 40 : 20 patrí skôr do rysovacieho tréningu. Čo vlastne chcete, priberať, či rysovať? Ak priberať, musíte ísť minimálne na 2000 kcal (8400 kJ), ak rysovať (v podstate chudnúť), mali by ste sa s príjmom energie priblížiť k vášmu BMR. Neviem, či ste už stáli na súťažnom pódiu, ale myslím si, že sa až príliš zaoberáte detailami, ktoré prináležia súťažiacim fitneskám a kulturistkám. Rovnako ako v predchádzajúcej odpovedi vám odporúčam, aby ste viac času venovali spánku. Väčšina ľudí v noci o pol štvrtej spí...

Maria    14 May 2012 18:58 | Snv
Dobrý večer,dakujem za odpoved, mám ešte jednu otázku Cvicim každý druhý den hornú a dolnu časť striedavo , pri hornej je to chrbát , hrudník ramena biceps,triceps každá časť po cca 3-4 cviky ' nie je to veľa na jeden den?ako si najlepšie zostavit sama tréningovy plán?Dakujem za radu
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO SI ROZDELIŤ TRÉNING
To, aký máte SPLIT SYSTÉM vy, je jedna z možností. Záleží na tom, akú máte postavu a aké ambície. Ak nemáte veľa nadbytočného tuku a vaším cieľom je postaviť sa na pódium, môžete mať celé telo rozdelené na tri, dokonca aj štyri dni. Zaostávajúce, resp, problémové partie by mali byť v tréningu uprednostnené, no nemali by sa opakovať skôr ako po troch dňoch. Výnimkou by mohlo byť brušné svalstvo, ktoré môžete precvičovať obdeň.

ivan    13 May 2012 20:33 | prividza
dobry vecer ,mam 35 rokov 90 kg vzsku 189cm ,chcel by som pribrat do svalou ale mam velmi fyzicky narocne zamesnanie pri ktorom sa nemozem pravidelne stravovat rano 6.00 smotanovy jogurt viac nezjem rano mi byva zle ,obed az po praci to je 16 h. cez den pijem vodu s glukozou,jem vsetko bielkoviny tuky sacharidy cvicim 2 krat v piatok a nedelu ked som domapred a po proteiny ,ale zacal som chudnut je to tym ze mam velky vydaj energie v praci ale bohuzial bez moznosti sa naobedovat, dodrzat stravovaci harmonogram mozte mi poradit akym sposobom dosiahnut aby som zacal naberat aj po pri praci dakujem pekne za odpoved s pozdravom ivan
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
MÁM NÁROČNÉ ZAMESTNANIE
Predpokladám, že máte vysoký energetický výdaj v práci. Dobrý tréning je tiež energeticky náročný. Ak chcete priberať, musíte dobre jesť a veľa spať. Musíte mať každý deň kladnú energetickú bilanciu. Chlap ako vy potrebuje pre bežný život okolo 3000 kcal (12560 kJ), pri ťažkej práci, resp. tréningu asi 4000 kcal (16750 kJ). Ak chcete priberať, mali by ste denne prijať cca 5000 kcal (20950 kJ), ktoré by mohli byť pokryté takto: 300 g bielkoviny, 800 g sacharidy, 60 g tuky. Musíte jesť 6 - 8 krát denne. Neostáva vám iné, len si nosiť jedlo do práce (rybacie konzervy, tvaroh, jogurt, syry, proteínové tyčinky, proteínový nápoj, celozrnný chlieb, nátierky, ovocie, zeleninu ...). Pitný režim je samozrejmosťou.

andrea    13 May 2012 20:10 | prievidza
dobry vecer,dakujem za odpoved ,ale mam este otazku vaha uz zacala pomali klesat ,ale aj ked cvicim 2 krat do tyzdna s cinkami mrtvy tah ,drepy s cinkou ,celne drepy ,zdvihanie trupu na lavicke ,5 krat do tyzdna cvicenie s dvd podla hanky hanychovej zamerane na pevny zadok ,tak zmenu nevidim praveze mam pocit ako by sa este vic rozlial je rovny a bez tvaru z boku uplne zlieva zo stehnami ,premyslam ci by som nemala viac cvicit na boky a te zostihlit najviac , prosim vas o radu akym sposobom dosiahnut gulate tvary dost ma to stve dakujem za odpoved
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO DOSIAHNUŤ GUĽATÝ ZADOK
Musíte zväčšiť veľký oblý sval (musculus gluteus major). Najlepším cvikom sú jednoznačne hlboké drepy (čelné, zadné), ale účinný je aj rímsky mŕtvy ťah a výpady. Nie je dôležité podľa koho cvičíte, ale ako cvičíte. Chodiť do fitnescentra a dobre cvičiť nemusia byť synonymá. Ako správne cvičiť, napínať pri cvičení svaly a cvik prežívať vás musí naučiť odborník, alebo po kratšom, či dlhšom čase na to prídete sama. Podľa môjho odhadu 80 % ľudí vo fitnescentrách nevie cvičiť.

Maria    13 May 2012 19:29 | Snv
Dobry večer, posilujem 3x v týždni stravujem sa viac menej správne, s hornou časťou tela som spokojná ale čo je môj problém je tuk na nohách pod zadkom, tam sa mi nedarí vyformovat a schudnut Aké cviky sú najucinejsie na tuto časť. Poraďte mi . Dakujem.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO SCHUDNÚŤ ZO STEHIEN A ZADKU
Ak cvičíte trikrát do týždňa, cviky asi poznáte. Mali by to byť drepy, výpady, predkopávanie, zakopávanie, znožovanie, roznožovanie...Mali by ste cvičiť vysoký počet opakovaní (20 - 30), najlepšie metódou zhadzovaných sérií. Pomôcť by vám mohol tiež beh alebo rýchla chôdza na páse.


1185
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Vladimíra
Zajtra má meniny
Hedviga
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
5 Hostí
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang