Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 174
Návštev dnes: 130
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Tomáš    09 May 2012 16:03 | Bílovec
Dobrý den,mám 16 roků měřím 172cm a vážím 70kg..Tuk se mi Přibíra celkem dost na břicho..A tak se chci zeptat,jestli,když budu dělat denně sedy lehy..Mi to pomuže s vytvarováním břicha a zároven shubnutím.A nebo mi to břicho zustane stejně velké,akorát tam bude trochu vidět břišní svalstvo..??Na nějaký ten řádný jídelníček nemám prostředky..Děkuji za odpověd ;)
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO NA BRUCHO?
Ideálne by bolo vybrať si na brušné svalstvo tri cviky. Napr. dvíhanie nôh v ľahu na podložke (spodné brucho), sedy - ľahy (horné brucho)- tieto cviky sa cvičia veľmi pomaly so stálym napätím brušného svalstva - a v stoji vytáčanie s tyčou na ramenách (šikmé brušné svalstvo) - cvičí sa rytmicky do únavy. Tieto cviky by si mal cvičiť striedavo bez prestávky 30 minút každý druhý deň - najlepšie ráno nalačno. Týmito cvikmi by si brušné svalstvo posilnil. Ak sa chceš zbaviť tuku, musíš robiť kardio - najlepší je beh minimálne 40 minút každý druhý deň ráno na lačno. Samozrejme, určitú disciplínu treba urobiť aj v stravovaní. Vyhýbať sa mastným jedlám, jedlám z bielej múky, sladkostiam...Mal by si jesť 5 - 7 krát denne v malých porciách.

andrea    08 May 2012 08:59 | prievidza
dpobry den mam 36 rokov 172 vzsku 69 vaha cvicim na bocnom steperi kazde rano 60min.30Min rotator s cinkami v ruke dalej poobede cvicenie na zadok podla dvd hanky kanychovej 40min, vecer pilates Brusne svaly 2 tyz. posilnovanie s tycov drepy mrtvy tah zdvihanie trupu na lavicke dodrziavam secharidove vlny 2 TYZ ale vaha sa nepohla neviem ako dalej potrebujem vytvarovat zadok na okruhle tvary a zostihlit stehna vytvarovat predny lytkovy sval ako sa ma stravovat dlhodobo a kolko cvicit robym to asi zle pitny rezim dodrziavam cvicit mozem len doma dakujem za radu pekny den andrea
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
CHCE TO PROGRAM
Robíte toho asi dosť, ale zrejme technicky nesprávne a živelne. Musí to mať hlavu a pätu, chce to SYSTÉM. Chce tie nejakú zmenu, keď to nejde podľa vašich predstáv. Riešenie vidím v individuálnom tréningovom a stravovacom PROGRAME.

Jana    26 April 2012 19:43 |
Dobrý deň p. Karabinoš,
chcela by som Vás poprosiť o radu. Mám 32 rokov, výšku 158 cm, váha 82 kg. Mám dobre veľkú nadváhu, toho som si vedomá. Asi 2 mesiace cvičím kalanetiku. Centimetre idú pomaly dole. S tým som celkom spokojná. Ale mám problém s jedením. Cvičenie je vždy večer - od 19.00, niektoré dni aj od 20.00. Neviem čo môžem jesť po cvičení a či vlastne môžem jesť po cvičení. Mohli by ste mi, prosím, poradiť? Ďakujem veľmi pekne.
Jana
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
ČO JESŤ PO TRÉNINGU?
1) Cvičenie kalanetiky je určite lepšie ako keby ste nerobili vôbec nič (Kalanetika je vhodná skôr pre staršie dámy.) 2) Ak chcete seriózne schudnúť, mali by ste si dať vypracovať tréningový a stravovací PROGRAM, ktorý zahŕňa posilňovacie cvičenie, kardiotréning a vzory jedálničkov - bez toho svoju hmotnosť sotva vyriešite 3) Po tréningu, hoci aj večer, je ideálnou stravou proteínový nápoj, ale môžete si dať tiež tvaroh (Cottage cheese), zeleninový šalát, prípadne kúsok ovocia (grep, ananás).

Michal    25 April 2012 17:52 |
Dobrý deň p. Karabinoš. Chcem sa Vás spýtať či máte vo svojej praxi skúsenosti s oslabovaním obrany schopnosti organizmu pri cvičení. Po ťažkom tréningu sa cítim oslabený a som dosť náchylný na chorobu / chrípka, nádcha ... / Neviem či to môže byť tréningom, alebo niečim iným. Nikdy predtým som problémy nemal no ako som si začal nakladať a trénovať tvrdo mám s tým problém. Ďakujem za odpoveď
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
OBRANYSCHOPNOSŤ ORGANIZMU
Každý tréning je určitou záťažou pre organizmus. Čím je tréning ťažší, tým je "útok" na organizmus výraznejší. Preto je nevyhnutné brať vitamínové (hlavne "C") a minerálne (hlavne "Mg") látky. Vitamín C ako antioxidant je pre imunitu najdôležitejší (500 - 1000 mg denne). Okrem toho odporúčam pred tréningom NO nápoj s obsahom kreatínu a počas tréningu pitie iontového nápoja.

Silvia    22 April 2012 20:05 | Prievidza
Dobrý večer a ďakujem krásne za odpoveď. Mala by som teda záujem dať si vypracovať cvičebný a stravovací plán, ako teda ďalej? To mám vyplniť ten evidenčný list? Ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
TRÉNINGOVÝ A STRAVOVACÍ PROGRAM
Áno, podkladom pre vypracovanie tréningového a stravovacieho PROGRAMU je vyplnenie evidenčného listu. Všetko podstatné a dôležité do neho napíšte. A, samozrejme, pošlite mi ho e-mailom.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Kornélia
Zajtra má meniny
Sláva
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
3 Hostí
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang