Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
Evidenčný list
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 160
Návštev dnes: 148
Z knihy odkazov
Anka
Mám 30 rokov, 177 centimetrov a vážim 65 kíl. Som
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Ingrid    25 May 2012 12:42 | Spišská Nová Ves
Dobrý deň, znova sa na Vás obraciam s prosbou či radou, mám 9-mesačné dvojičky,dojčím,zdravo sa stravujem, cvičím na stac.b., bež.páse teda väčšinou kardio.Zatiaľ. Najradšej však chodím behať do prírody, problém je v tom, že tep mám veľmi vysoký 150-160 a to mám mierne tempo skoro chôdza. Aj doma stačí ze vykonávam dom.práce - opäť je tep vysoký. Zdravotne je všetko ok. Poslali ma aj na štítnu žlazu kvôli tepu, nič však nezistili. Samozrejme, že chcem schudnút tých 5kg na to potrebujem tep do 130,keďže mám 36rokov. Čo by ste mi odporúčali ,pri tepe 150 spaľujem cukry a nie tuky. Tak ako nato? Na páse to ustriehnem rýchlou chôdzou, ale ten pohyb vonku mi chýba z toho kolotoča doma. Teda má význam behať von pri tepe 150? na schudnutie?Veľmi pekne Vám ďakujem za odpoveď. S pozdravom.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKÝ PULZ JE VHODNÝ?
Teória hovorí, že ideálny pulz sa vypočíta podľa vzorca 220 mínus VEK = 100% a mali by sme behať na úrovni 60 - 70 % pulzového maxima. V praxi sa však ukazuje, že táto hodnota je pre mnohých nízka. Preto, pokiaľ ste zdravá, riaďte sa vonkajšími prejavmi a pocitmi. To znamená, že ideálne tempo je vtedy, ak sa potíte a dokážete sa ešte rozprávať, ale nie už spievať.

mariana    24 May 2012 20:07 |
Dobry den,

p. Karabinos, chcem sa vas spytat, ci by ste mi neporadili, aky napoj si vziat na Trnavsku stovku, ktorej sa chcem zucastnit 2.5., ktorym by som doplnala energiu, resp. mineraly.... Skratka co by ste mi odporucil Vy. Dakujem za odpoved.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKÝ NÁPOJ NA TRNAVSKÚ STOVKU?
Predpokladám, že Trnavská stovka nie je šprint, ale skôr vytrvalostná chôdza alebo beh. Ideálne sú izotonické nápoje, napr. RE-GE s vysokým obsahom minerálnych látok (hlavne Mg, Ca a K) a vitamínov (hlavne C, E a skupiny B).Snažte sa piť čo najviac. Do 2.5. máte však času habadej...Držím palce!

Lucie    23 May 2012 13:17 |
Dobrý deň,pán Karabinoš. Mám otázočku: prečo mi pri cvičení na eliptickom trenažéry (a často aj na bežiacom páse)tŕpnu chodidlá? Najviac šlapa pod prstami. Za odpoveď vopred ďakujem :)
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
TŔPNUTIE (KŔČE) CHODIDIEL
Medzi najčastejšie príčiny patria:
Neprimeraná fyzická záťaž a dlhodobé preťažovanie organizmu  pri fyzickej záťaži, napríklad pri športe, sa pri potení okrem vody vylučuje množstvo minerálov a stopových prvkov. Minerály sú nevyhnutné na zabezpečenie správneho chodu telesných funkcií. Narušená rovnováha, resp. nedostatok nižšie uvedených prvkov býva častou príčinou výskytu kŕčov:
nedostatok vápnika, horčíka a draslíka
nedostatok vitamínov B1, B5, B6, D a E
Dehydratácia - spôsobuje elektrolytickú nerovnováhu.
Nadmerná konzumácia alkoholu.
Práca pri extrémne nízkych, resp. extrémne vysokých teplotách.
Mechanické pôsobenie  nesprávna veľkosť a tvar topánky, príliš vysoké opätky, topánky bez klenby atď. Takisto u osôb s plochými nohami sú výskyty kŕčov častejšie.
Nedostatočné prekrvenie dolných končatín  tesné ponožky alebo čižmy a iné.
Kŕče môžu byť tiež dôsledkom iných chorôb, napríklad ochorenia obličiek, pečene, štítnej žľazy a iných vnútorných orgánov.
Ako sa zbaviť kŕčov:
Kŕč ako taký je prudké stiahnutie a dočasné zhrubnutie svalu. Pri samotnom výskyte kŕču je najdôležitejšie prestať vykonávať pohyb, ktorý kŕč vyvolal a snažiť sa sval natiahnuť. Niekedy to nie je ľahké, lebo zhrubnutie svalu bráni jeho natiahnutiu, preto postupujte pomaly a opatrne. Pokiaľ sa kŕč nachádza v svale chodidla, ideálne je prechádzať sa. Skôr či neskôr sa sval natiahne späť do pôvodnej polohy a prestane bolieť.
Tento proces (kŕč) môže trvať niekoľko sekúnd až desiatky minút. V niektorých prípadoch, hlavne pri kŕčoch v chodidlách, pomáha tiež masáž.
Pokiaľ sa kŕč nachádza v lýtku, je potrebné pomaly pritláčať pätu k zemi, až sa sval opäť natiahne. Pri kŕči stehenné svalu je potrebné zaujať polohu, pri ktorej sa naťahuje ten konkrétny sval. Po odznení kŕču sa neodporúča vracať k cviku resp. pohybu, ktorý kŕč vyvolať. Je takmer isté, že sa kŕč objaví znovu.
Prevencia kŕčov spočíva v odstránení vyššie uvedených príčin. To znamená prijímať dostatok minerálov, stopových prvkov a vitamínov, piť dostatočného množstva tekutín a primerane zaťažovať organizmus pri cvičení. Pri plánovanej vyššej záťaži sa odporúča piť izotonické nápoje. Pri výskyte kŕčov sa odporúča užívať doplnky výživy obsahujúce vápnik a horčík, prípadne draslík a do stravy zaradiť potraviny bohaté na tieto prvky.

Jana    22 May 2012 13:57 | Malacky
Dobrý deň, chcela by som sa Vás spýtať ako by ste ohodnotili 100% Whey protein profesional? Je to dobrý proteín podľa Vás alebo nie? Pýtam sa preto lebo niektoré proteínové nápoje sú veľmi umelé ako napr. Hy-pro alebo niektoré od Weidera. Tento je lepší a práve preto sa chcem spýtať či je aj kvalitný, lebo väčšinou čo je dobré je aj menej zdravé?:-)
Ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
KVALITA PROTEÍNOV
Na trhu je množstvo proteínových prípravkov, pričom 100% WHEY patria k najobľúbenejším a najpredávanejším. Nie som kompetentný hodnotiť kvalitu jednotlivých výrobkov. Rešpektujem to, čo je je na etiketách deklarované a riadim sa podľa chuti. Uprednostňujem výrobky firmy ALL STARS, MUSCLE KING, FIT PLUS a AMINOSTAR.

Simona    18 May 2012 07:11 |
Dobrý deň, mala by som na Vás otázočku, som študentka a mám 20 rokov,meriam 160cm a mám 46-47 kg,som zo vsetkým spokojná (štíhle ruky,brucho,nohy celkom) len mám 1 problém začínam za posledný rok priberať do zadku a na mojej nizkej utltej a stihlej postave velmi vynikne.Potrebovala by som trocha z neho zhodiť a aj spevniť (nie je ti také tragické ale ja sa necítim dobre s tzv. mľandravým zadkom.Asi by stacilo zhodiť 2-3 kila zo dposdnych partii.Dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO NA ZADOK?
Na veľký sedací (oblý) sval (musculus gluteus major) sú najúčinnejším cvikom hlboké drepy so záťažou (čelné i zadné). Je to však ťažký a náročný cvik. Okrem toho môžete využívať stroje GLUTEUS (zanožovanie v stoji)a ABDUKTOR (roznožovanie v sede). Účinné sú tiež žabacie drepy v stoji s malou činkou v rukách a výpady. Najjednoduchším cvikom je zanožovanie v kľaku na podložke. Mali by ste si vybrať 3 - 4 cviky a robiť ich v 2 - 3 sériach po 12 - 15 opakovaní dvakrát týždenne. Rozumné by však bolo posilňovať celé telo.


1185
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Vladimíra
Zajtra má meniny
Hedviga
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
1 Hosť
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang