Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 172
Návštev dnes: 128
Z knihy odkazov
Ján
Dobrý deň pán Karabinoš. Mám 49 rokov a už hodne r
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Maria    14 May 2012 18:58 | Snv
Dobrý večer,dakujem za odpoved, mám ešte jednu otázku Cvicim každý druhý den hornú a dolnu časť striedavo , pri hornej je to chrbát , hrudník ramena biceps,triceps každá časť po cca 3-4 cviky ' nie je to veľa na jeden den?ako si najlepšie zostavit sama tréningovy plán?Dakujem za radu
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO SI ROZDELIŤ TRÉNING
To, aký máte SPLIT SYSTÉM vy, je jedna z možností. Záleží na tom, akú máte postavu a aké ambície. Ak nemáte veľa nadbytočného tuku a vaším cieľom je postaviť sa na pódium, môžete mať celé telo rozdelené na tri, dokonca aj štyri dni. Zaostávajúce, resp, problémové partie by mali byť v tréningu uprednostnené, no nemali by sa opakovať skôr ako po troch dňoch. Výnimkou by mohlo byť brušné svalstvo, ktoré môžete precvičovať obdeň.

ivan    13 May 2012 20:33 | prividza
dobry vecer ,mam 35 rokov 90 kg vzsku 189cm ,chcel by som pribrat do svalou ale mam velmi fyzicky narocne zamesnanie pri ktorom sa nemozem pravidelne stravovat rano 6.00 smotanovy jogurt viac nezjem rano mi byva zle ,obed az po praci to je 16 h. cez den pijem vodu s glukozou,jem vsetko bielkoviny tuky sacharidy cvicim 2 krat v piatok a nedelu ked som domapred a po proteiny ,ale zacal som chudnut je to tym ze mam velky vydaj energie v praci ale bohuzial bez moznosti sa naobedovat, dodrzat stravovaci harmonogram mozte mi poradit akym sposobom dosiahnut aby som zacal naberat aj po pri praci dakujem pekne za odpoved s pozdravom ivan
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
MÁM NÁROČNÉ ZAMESTNANIE
Predpokladám, že máte vysoký energetický výdaj v práci. Dobrý tréning je tiež energeticky náročný. Ak chcete priberať, musíte dobre jesť a veľa spať. Musíte mať každý deň kladnú energetickú bilanciu. Chlap ako vy potrebuje pre bežný život okolo 3000 kcal (12560 kJ), pri ťažkej práci, resp. tréningu asi 4000 kcal (16750 kJ). Ak chcete priberať, mali by ste denne prijať cca 5000 kcal (20950 kJ), ktoré by mohli byť pokryté takto: 300 g bielkoviny, 800 g sacharidy, 60 g tuky. Musíte jesť 6 - 8 krát denne. Neostáva vám iné, len si nosiť jedlo do práce (rybacie konzervy, tvaroh, jogurt, syry, proteínové tyčinky, proteínový nápoj, celozrnný chlieb, nátierky, ovocie, zeleninu ...). Pitný režim je samozrejmosťou.

andrea    13 May 2012 20:10 | prievidza
dobry vecer,dakujem za odpoved ,ale mam este otazku vaha uz zacala pomali klesat ,ale aj ked cvicim 2 krat do tyzdna s cinkami mrtvy tah ,drepy s cinkou ,celne drepy ,zdvihanie trupu na lavicke ,5 krat do tyzdna cvicenie s dvd podla hanky hanychovej zamerane na pevny zadok ,tak zmenu nevidim praveze mam pocit ako by sa este vic rozlial je rovny a bez tvaru z boku uplne zlieva zo stehnami ,premyslam ci by som nemala viac cvicit na boky a te zostihlit najviac , prosim vas o radu akym sposobom dosiahnut gulate tvary dost ma to stve dakujem za odpoved
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO DOSIAHNUŤ GUĽATÝ ZADOK
Musíte zväčšiť veľký oblý sval (musculus gluteus major). Najlepším cvikom sú jednoznačne hlboké drepy (čelné, zadné), ale účinný je aj rímsky mŕtvy ťah a výpady. Nie je dôležité podľa koho cvičíte, ale ako cvičíte. Chodiť do fitnescentra a dobre cvičiť nemusia byť synonymá. Ako správne cvičiť, napínať pri cvičení svaly a cvik prežívať vás musí naučiť odborník, alebo po kratšom, či dlhšom čase na to prídete sama. Podľa môjho odhadu 80 % ľudí vo fitnescentrách nevie cvičiť.

Maria    13 May 2012 19:29 | Snv
Dobry večer, posilujem 3x v týždni stravujem sa viac menej správne, s hornou časťou tela som spokojná ale čo je môj problém je tuk na nohách pod zadkom, tam sa mi nedarí vyformovat a schudnut Aké cviky sú najucinejsie na tuto časť. Poraďte mi . Dakujem.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO SCHUDNÚŤ ZO STEHIEN A ZADKU
Ak cvičíte trikrát do týždňa, cviky asi poznáte. Mali by to byť drepy, výpady, predkopávanie, zakopávanie, znožovanie, roznožovanie...Mali by ste cvičiť vysoký počet opakovaní (20 - 30), najlepšie metódou zhadzovaných sérií. Pomôcť by vám mohol tiež beh alebo rýchla chôdza na páse.

Iva    13 May 2012 16:00 | čadca
Dobrý deň, chcela by som Vás poprosiť o radu, už dlhšie sa snažím schudnúť 5 kíl, ale nedarí sa mi. Meriam 165 cm a vážim 59 kg,vek 29. Cvičím na elipticali tak 4 krát do týždňa 45 min, môj problém je,že sa neviem vzdať sladkého a pečiva. Myslíte, žeby pomohlo keby som už, keď prídem z práce cca 16.00 hod. si dala len proteinový nápoj (Ultra Loss Shake), spávať chodím tak o 22.00 hod.Pomohlo by to? Ďakujem za radu
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
NEPOMOHLO BY TO
Znižovanie hmotnosti (chudnutie, odbúravanie tuku) nespočíva v nejedení, či dokonca v hladovkách, ale v racionálnom stravovaní. To je založené na častom jedení (5 až 8-krát denne), výbere správnych potravín a pitnom režime. Nejesť od 16.h až do rána povedzme 7.h je nezmysel. Tým by ste len spomalili metabolizmus a vaša snaha by bola zbytočná. Musíte však dbať na to, aby ste mali vyšší energetický výdaj, než je vaša potreba (príjem). Inak neschudnete. Mali by ste poznať svoju hodnotu BMR (bazálny metabolizmus).


1179
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Valéria
Zajtra má meniny
Alojz
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
9 Hostí
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang