Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
Evidenčný list
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 201
Návštev dnes: 51
Z knihy odkazov
Anka
Mám 30 rokov, 177 centimetrov a vážim 65 kíl. Som
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Lenka    02 August 2012 17:09 | Handlová
Dobrý deň.Pán Karabinoš chcela by som sa opýtať, či je chyba, keď si dám najskôr kardio 30-50min. bež.pás alebo orbitrek, a potom posilňovací tréning a nie naopak. Veľa som čítala, že kardio má byť po posilňovaní, no mne to vôbec tak nevyhovuje. A keď by som si mala dať kardio po posilňovaní, ako dlho? Tiež 30 a viac minút? Ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
KARDIO PRED POSILŇOVANÍM?
Nezmysel! Napísal som to sem už niekoľkokrát, že každý, kto cvičeniu čo len trochu rozumie, dobre vie, že najskôr musí byť anaeróbny tréning (posilňovanie), pri ktorom ako zdroj energie slúžia cukry, potom aeróbny tréning (kardio), pri ktorom sa energeticky viac podieľajú tuky. Ak vám tento postup nevyhovuje, neviete cvičiť. Normálny človek predsa po 40 minútovom kardiu nie je schopný do rúk chytiť činky (jednoducho je vyčerpaný, nevládze, nemá silu). Ideálne je robiť kardio oddelene (napr. ráno) od posilňovacieho tréningu (popoludní alebo v iný deň). Ak z nedostatku času to nie je možné, tak zásadne na planéte Zem a pre druh HOMO SAPIENS platí, že najskôr musí byť posilňovací tréning, potom kardio.

Michal    02 August 2012 11:25 |
Pán Karabinoš. O niekoľko príspevkov nižšie ste sa vyjadril o Tribuluse a Arginíne. Pre akú vekovú skupinu je určený? Počul som totiž, že ho majú brať muži až po 30ke, pretože spôsobuje zvýšenie hladiny testosterónu a u mladšieho človeka to môže spôsobiť problémy, že testosterón sa im po vysadení tabliet už nedokáže vrátiť do pôvodnej hladiny. Čo si o tom myslíte a aké máte skúsenosti? Ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
MôŽE TRIBULUS TERRESTRIS UŠKODIŤ
Vo svojej odpovedi som napísal, že mladí ľudia by mali s doplnkami narábať opatrne. Najlepšie poradiť sa s odborníkom a striktne dodržiavať dávky, ktoré sú deklarované na etikete výrobku. V takomto prípade nehrozí, že by si poškodili zdravie (nielen TRIBULUSOM). Zvýšenie hladiny testosterónu pri užívaní "kotvičníka zemného" je zanedbateľné a ide viac o psychologický efekt. Doplnky tohto typu, ktoré sú voľne v predaji (nie na lekársky predpis) majú skôr placebo efekt. Budem úprimný: niet nad prirodzenú vyváženú stravu a byť chlapcom do 18 rokov by som neužíval nič, snáď s výnimkou proteínového nápoja a vitamínu C.

nikol    25 July 2012 20:10 | prievidza
dobry vecer, super stranka, chcela by som od vas poradit aky je postup pri super seriach a zhadzovacich seriach kolko opakovani mojim cielom ja sa vyrisovat a nie naberat velke objemi praveze schudnut a dodat tvary ,este jedna otazocka kolko cvikou,a opakovani na jednu partiu napr.chrbat ,ruky,ramena v jeden den,spodok cvicim v iny den dakujem pekne za vysvetlenie a rady ,
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
SUPERSÉRIE A ZHADZOVANÉ SÉRIE
SUPERSÉRIA = odcvičenie dvoch cvikov na tú istú svalovú partiu bez prestávky. To znamená napr. 10 opakovaní rozpažovania na šikmej lavičke plus 10 opakovaní na protismerných kladkách
KOMBINOVANÁ SUPERSÉRIA = dva cviky bez prestávky na rôzne, spravidla antagonistické, svalové partie. Napr. 10 opakovaní rozpažovanie na šikmej lavičke plus 10 opakovaní sťahovania kladky
ZHADZOVANÁ SÉRIA = napríklad 10 opakovaní predkopávania na stroji, znížim záťaž a pokračujem bez prestávky až do únavy
Ešte k tej "otázočke": To je individuálne. Na väčšie svalové partie (stehná, chrbát, zadok)3 - 4 cviky po 3 série. Na menšie svalové skupiny (prsia - u žien, ramená, biceps, triceps) 2 - 3 cviky po 2 - 3 série).

Zuzana    25 July 2012 08:07 |
P. Karabinos aky mate nazor na posilnovac noh Leg master?ake je na nom najucinnejsie cvicenie doma?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
CVIČENIE NA LEG MASTERS
Priznám sa, nikdy som na tomto necvičil a neodporúčam LEG MASTERS ani svojim klientkam. Keď som si pozrel videá na youtube , nevidel som žiadny cvik, ktorý by sa nedal účinne urobiť aj bez tejto pomôcky. Podľa môjho názoru ide skôr o reklamný ťah, ako o zmysluplné cvičenie.
http://www.youtube.com/watch?v=pIcIBrm9qPM

Blažka    22 July 2012 15:37 | Anglicko,Maidstone
Dobrý deň,prosim o radu.Mám bike and cross trainer 2v1,cvicim každy druhy deň 30 min.ale ked mam volno tak vynechám.Chcela by som aspon 50min.Pracujem 4 dni,1 deň voľno.Vzime,v klime,v baliarni ovocia.Za poslednych 8 mes.sa mi spravila velka krcova zila vzadu pod kolenom.bolo by lepsie cvicit 4 dni a den pauza?ranom cvicim okolo 50 brusakov a 10 klikov.viac nevladzem.Kde by som našla rady a tipy o stacionarnom byciklovani?Ďakujem pekne
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO ČASTO ROBIŤ KARDIO
Stacionárny bicykel je vynikajúcim prostriedkom na vykonávanie kardio tréningu. Ideálne je robiť ho na lačno. Vo vašom prípade ráno po odcvičení brušného svalstva. Päťdesiat "brušákov" je hrozne málo ak máte na mysli počet opakovaní. Ak robíte kardio pre zlepšenie kondície, tak stačí 20 - 30 minút. Ak je vašim cieľom redukcia telesného tuku tak v rozsahu 30 - 60 minút. Tu je dôležitá tiež pulzová frekvencia, ktorá by mala byť cca 70 % pulzového maxima. (220 mínus váš vek je 100%.) Ak máte menej času, robte intervalový tréning v rozsahu 20 - 30 minút, to znamená striedajte rýchle a pomalé tempo napr. po 60 sekundách. Ako často? Niekomu stačí trikrát do týždňa, iný ho robí každý deň, niektorí aj dvakrát za deň. To je individuálne - podľa kondície a cieľa, ktorý ste si stanovili. Zdravotné problémy (varixy) konzultujte s lekárom.


1185
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Hedviga
Zajtra má meniny
Lukáš
Kto je na stránke
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang