Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
Evidenčný list
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 160
Návštev dnes: 169
Z knihy odkazov
Anka
Mám 30 rokov, 177 centimetrov a vážim 65 kíl. Som
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


sima    15 August 2012 09:12 | Trnava
zdravím prosím vas chcem sa spýtat ak zacinam chudnut cvicim a upravila som si stravu mozem brat na podporu chudnutia spalovace tuku ? dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
KEDY SPAĽOVAČE TUKU ?
Ak ešte len začínate chudnúť, neberte žiadne lipotropiká. Sledujte vaše telo, ktoré určite pozitívne zareaguje na zmenu stravovacích návykov a telesný pohyb. Až neskôr, keď budete mať pocit, že sa vám proces chudnutia zastavil, zmeňte stravovací systém, zvýšte objem kardio tréningu a prípadne zaraďte lipotropiká. Spaľovače nemá význam brať, pokiaľ nerobíte kardio tréning. Spaľovače sa berú vždy pred kardio tréningom, najlepšie ráno na lačno.

Andrea    14 August 2012 18:53 | Lučenec
Dobrý deň, mám opakovane problémy s chrbticou, vyskočené platničky, môžem si podľa Vás na cvičenie doma kúpiť eliptický trenažér alebo bežecký pás?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
MÁM PROBLÉMY S CHRBTICOU
Odporúčal by som vám hlavne posilňovacie cviky na chrbát, no hlavne driekovú časť chrbta a vzpriamovače. Cvičiť by ste samozrejme mali celé telo. Výber cvikov a ich správne technické vykonávanie je dôležité, preto by vám ich mal ukázať skúsený tréner. Takéto cvičenie je pre vás omnoho dôležitejšie ako to, nad ktorým uvažujete. Na vašom mieste by som zatiaľ nekupoval eliptický trenažér, ani bežecký pás. To až niekedy neskôr, keď vám zosilnie svalstvo. Kardio tréning by som riešil stacionárnym bicyklom, ten je najšetrnejší.

Majka    13 August 2012 11:20 |
Dobrý deň, je možná objednávka tréningového a stravovacieho plánu keď žijem v ČR? Je nutná osobná konzultácia? Ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
TRÉNINGOVÝ A STRAVOVACÍ PROGRAM
Spolupracujem so svojimi klientmi aj e-mailom. Osobná konzultácia nie je nutná. Podkladom pre spoluprácu je vyplnenie evidenčného listu. Mám veľa klientov, s ktorými som sa osobne nestretol, a to nielen z rôznych kútov Slovenska, ale aj z Českej republiky a iných štátov Európy i sveta. Vo vašom prípade odporúčam kontaktovať sa so mnou e-mailom.

Daniel    12 August 2012 17:24 |
Dobry den p. Karabinos
Mam 39 r. a 9 r. od operacie platnicky v krizovej oblasti. Dalsie kopmlikacie po operacii nepocitujem. Lekari mi ako fyzicku namahu odporucali vzdy uz len bicykel a plavanie. Mam na sebe viacej tuku ako by bolo potrebne (175 cm/103 kg).Bolo by podla Vasho nazoru mozne nejake intenzivnejsie cvicenie na zredukovanie tuku a vyrysovania svalstva aj napriek takemu uz zdravotnemu handicapu ? Dakujem za odpoved
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
CVIČENIE PO OPERÁCII PLATNIČKY
Je prirodzené, že rešpektujete odporučenie lekárov. Treba však vychádzať z toho, že lekári sú v týchto situáciách opatrní, čo je celkom logické. Poznám ľudí, ktorí boli po celý život "oslobodení" od telesnej výchovy, žili v tom 40 rokov a keď mali 50 zistili, že bez problémov môžu cvičiť vo fitnescentre a robiť aj ďalšie športové aktivity. Poznám ľudí, ktorí po celý život brali lieky na rôzne zdravotné problémy,keď začali systematicky cvičiť a znížili svoju hmotnosť, akoby zázrakom všetky zdravotné problémy pominuli. Podľa môjho názoru cvičiť rozhodne môžete. Malo by to byť aspoň zo začiatku pod dozorom odborníka. On by vám mal vypracovať tiež tréningový a stravovací program.

nikol    07 August 2012 23:22 | prievidza
dobry vecer ,moj vek 37,vaha 63,5kg vyska 172,bazalny metabolizmus mam 1390kca,chcela by som este zhodit 6-9kg co by ste mi odporucil kolko bielkovin ,sacharidov ,tuku ked chcem risovat?moj jedalnicek rano ovsene vlocky 50g,2-tvaroh nizkotuc,100g 3-prsia PLUS 100g ryze natural, zeleninovy salat 150g,4-ovocie 1 kus,5_zelenina 350g_6nizkotuc,jogurt 150g aky mate nato nazor ?dakujem za vas nazor a odpoved
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO VYRYSOVAŤ SVALY
Váš jedálníček je v podstate správny. Mohlo by to takto v malých obmenách fungovať. Osobne by som dal ovocie dopoludnia a tvaroh na večeru. Bazálny metabolizmus (BMR) znamená pre vás existenčnú hodnotu. Vaše fyzické aktivity a stres ho zvyšujú o cca 30 %, teda na hodnotu 1800 kcal (7536 kJ). To znamená, že ak budete mať jedálniček nastavený na 1400 kcal (5860 kJ) a budete pravidelne cvičiť, určite budete odbúravať telesný tuk a rysovať svalstvo. Živinami by to mohlo byť pokryté takto: bielkoviny 85 g, sacharidy 200 g, tuky 30 g.


1185
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Vladimíra
Zajtra má meniny
Hedviga
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
6 Hostí
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang