Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 174
Návštev dnes: 130
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


nikol    25 July 2012 20:10 | prievidza
dobry vecer, super stranka, chcela by som od vas poradit aky je postup pri super seriach a zhadzovacich seriach kolko opakovani mojim cielom ja sa vyrisovat a nie naberat velke objemi praveze schudnut a dodat tvary ,este jedna otazocka kolko cvikou,a opakovani na jednu partiu napr.chrbat ,ruky,ramena v jeden den,spodok cvicim v iny den dakujem pekne za vysvetlenie a rady ,
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
SUPERSÉRIE A ZHADZOVANÉ SÉRIE
SUPERSÉRIA = odcvičenie dvoch cvikov na tú istú svalovú partiu bez prestávky. To znamená napr. 10 opakovaní rozpažovania na šikmej lavičke plus 10 opakovaní na protismerných kladkách
KOMBINOVANÁ SUPERSÉRIA = dva cviky bez prestávky na rôzne, spravidla antagonistické, svalové partie. Napr. 10 opakovaní rozpažovanie na šikmej lavičke plus 10 opakovaní sťahovania kladky
ZHADZOVANÁ SÉRIA = napríklad 10 opakovaní predkopávania na stroji, znížim záťaž a pokračujem bez prestávky až do únavy
Ešte k tej "otázočke": To je individuálne. Na väčšie svalové partie (stehná, chrbát, zadok)3 - 4 cviky po 3 série. Na menšie svalové skupiny (prsia - u žien, ramená, biceps, triceps) 2 - 3 cviky po 2 - 3 série).

Zuzana    25 July 2012 08:07 |
P. Karabinos aky mate nazor na posilnovac noh Leg master?ake je na nom najucinnejsie cvicenie doma?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
CVIČENIE NA LEG MASTERS
Priznám sa, nikdy som na tomto necvičil a neodporúčam LEG MASTERS ani svojim klientkam. Keď som si pozrel videá na youtube , nevidel som žiadny cvik, ktorý by sa nedal účinne urobiť aj bez tejto pomôcky. Podľa môjho názoru ide skôr o reklamný ťah, ako o zmysluplné cvičenie.
http://www.youtube.com/watch?v=pIcIBrm9qPM

Blažka    22 July 2012 15:37 | Anglicko,Maidstone
Dobrý deň,prosim o radu.Mám bike and cross trainer 2v1,cvicim každy druhy deň 30 min.ale ked mam volno tak vynechám.Chcela by som aspon 50min.Pracujem 4 dni,1 deň voľno.Vzime,v klime,v baliarni ovocia.Za poslednych 8 mes.sa mi spravila velka krcova zila vzadu pod kolenom.bolo by lepsie cvicit 4 dni a den pauza?ranom cvicim okolo 50 brusakov a 10 klikov.viac nevladzem.Kde by som našla rady a tipy o stacionarnom byciklovani?Ďakujem pekne
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO ČASTO ROBIŤ KARDIO
Stacionárny bicykel je vynikajúcim prostriedkom na vykonávanie kardio tréningu. Ideálne je robiť ho na lačno. Vo vašom prípade ráno po odcvičení brušného svalstva. Päťdesiat "brušákov" je hrozne málo ak máte na mysli počet opakovaní. Ak robíte kardio pre zlepšenie kondície, tak stačí 20 - 30 minút. Ak je vašim cieľom redukcia telesného tuku tak v rozsahu 30 - 60 minút. Tu je dôležitá tiež pulzová frekvencia, ktorá by mala byť cca 70 % pulzového maxima. (220 mínus váš vek je 100%.) Ak máte menej času, robte intervalový tréning v rozsahu 20 - 30 minút, to znamená striedajte rýchle a pomalé tempo napr. po 60 sekundách. Ako často? Niekomu stačí trikrát do týždňa, iný ho robí každý deň, niektorí aj dvakrát za deň. To je individuálne - podľa kondície a cieľa, ktorý ste si stanovili. Zdravotné problémy (varixy) konzultujte s lekárom.

Martin    20 July 2012 07:16 | PD
Pán Karabinoš, čo vravíte na kombináciu Tribulusu a Argininu? Poprípade v akých dávkach a kedy tieto doplnky užívať? Ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
TRIBULUS A ARGINÍN
Vhodná kombinácia. Osobne by som uprednostnil kombináciu ešte s KREATÍNOM. Predpokladám, že ste mladý človek, tak s doplnkami len opatrne. Treba sa držať návodov deklarovaných na výrobkoch. Spravidla L-Arginin (HCL) treba dávat 15-30 min. pred tréningom, ale aspoň 3g aby to malo zmysel!!! Výrobcovia často uvádzajú dávkovanie ihneď ráno, pred obedom, tréningom a pred spaním, ale to sa mi zdá ako nezmysel... nakoľko môže navodiť katabolický stav. Takže vždy len pred tréningom. Tribulus - tiež aspoň 2-3 g. Dávkovať hneď ráno, pripadne rozdeliť na dve dávky, druhá večer pred spaním.

miroslava    15 July 2012 17:51 | velky krtis
dobry den prajem co je to spiropent a t3 pocula som o tom ze sa to berie na chudnutie je to bezpecne a legalne a este nieco cvicim uz asi tak pol roka 2 krat do tyzdna po 60min pred kazdym treningom si dam lkarnitin 100000 schudla som tak 6 kg a vaha uz stoji na mieste vobec sa nedeje to uz nepojde dole?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
CHUDNITE S ROZUMOM
Predpokladom úspešného chudnutia je negatívna energetická bilancia. K tomu treba upraviť stravovacie návyky, robiť posilňovací tréning 2 - 3 krát do týždňa a kardio 4 - 6 krát. Inak chudnutie nemá význam. Kardio 2 - krát po 60 minút je žalostne málo. Nechápem, prečo sa utiekate k prípravkom, ktoré sú na zozname zakázaných prípravkov WADA a nie sú voľne v predaji. Účinnou látkou Spiropentu je clenbuterol. je to liek pre ľudí s dýchacími ťažkosťami (astma). Zlepšuje dýchanie a tým okysličovanie krvi, čo má určitý vplyv aj na tukové bunky. T3 je synteticky vyrábaný prípravok na báze TYROXÍNU - hormónu štítnej žľazy. Zrýchľuje metabolizmus. Ani jedno, ani druhé, vám neodporúčam. Mohli by ste si natrvalo poškodiť zdravie. Buďte rozumná, poriadne cvičte, poriadne sa stravujte, a nešpekulujte!


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Kornélia
Zajtra má meniny
Sláva
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
3 Hostí
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang