Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
Evidenčný list
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 160
Návštev dnes: 148
Z knihy odkazov
Anka
Mám 30 rokov, 177 centimetrov a vážim 65 kíl. Som
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Silvia    20 April 2016 20:13 | Banská Bystrica
Dobrý deň, chcela by som poprosiť o radu pre môjho syna. Má 14 rokov, aktívne hráva tenis, výška 182 cm, váha 65 kg. Chcel by cvičiť aj doma, nejaké kliky, drepy a pod. má aj 2,5 kg činky. Vedeli by ste mi poradiť ako na to? Ďakujem.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO CVIČIŤ DOMA
Posilňovanie v domácich podmienkach je náročnejšie ako vo fitnescentre. Váš syn môže pri tréningu využívať hlavne hmotnosť vlastného tela. Drepy a kliky sú najznámejšie cviky. Pomôže to však len na začiatku. Tie 2,5 kg činky sa dajú možno využiť na 1 - 2 cviky. Ak to váš syn myslí s posilňovaním seriózne (podľa mňa by mal pribrať svalovú hmotu), mal by si dať vypracovať individuálny tréningový a stravovaci program odborníkovi. Ak mi dôverujete, napíšte mi na info@karabinos.sk, alebo mi zavolajte na 0908683322. Ďakujem!

Vanda    11 April 2016 10:49 | Žilina
Chcem sa opýtať či intervalové tréningy typu HIIT a Tabata + Jill .. cca 1 hodinku sú vhodné pre mna ženu 43 rokov 163/76 kg, ak chcem schudnúť a upraviť si stravu. Stravu som si síce upravila , len neviem či sú vhodné ovocné jogurty, ryžové vločky a sem tam mix orechov so sušeným ovocím. A neviem ani presne veľkosť porcií, 150 g na jednu sú OK? a ak áno časovo 2-3 hodiny?

Ďakujem a prajem pekný deň

Vanda
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
INTERVALOVÝ TRÉNING
Intervalová tréningy sú ideálne na získanie kondície a účinné na výdaj energie, teda aj na spaľovanie tuku. Pokiaľ vám nerobia problém a fyzicky ich zvládnete, tak odporúčam. Ak chcete schudnúť, musíte sa snažiť vyhýbať jednoduchým sacharidom (cukrom), ktoré sú napríklad v sušenom ovocí i v ovocných jogurtoch. Ak ich konzumujete, musíte zvýšiť výdaj energie športovaním. Porcia 150 g môže byť.

martina    27 March 2016 14:15 | sered
dobry den, mam 82kg,165cm a 38 rokov. chcem schudnut 20 kg, ale vyhnut sa ovisnutej kozi. ako mam postupovat
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO SA VYHNÚŤ OVISNUEJ KOŽI
Nemôžete chudnutie postaviť len na znížení príjmu energie v strave. Musíte pravidelne cvičiť posilňovací tréning. Dôležité však je vedieť ako správne cvičiť. Aby ste neurobili zbytočné chyby, ktoré často stoja veľa času i peňazí, tréningový a stravovací PROGRAM by Vám mal vypracovať skúsený odborník.

Michaela    21 March 2016 14:51 | banovce nad bebravou
Dobry den pan Karabinos...Prihlasila som sa do sutaze jarna premena a neviem ci son tam spravne zaregistrovana ci som to vsetko vyplnila tak ako toma byt...chcela by son vas poprosit ci to mam vseyko spravne ci vam to prislo..
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
JARNÁ PREMENA
Pokiaľ ste jediná Michaela prihlásená v JARNEJ PREMENE, tak je to v poriadku. V prihláške Michaely nie je totiž uvedené ani mesto (bydlisko). Dôležité tiež je, či z mena Michaela ... je uhradené štartovné. Identifikácia totiž musí byť jednoznačná.

sima    11 March 2016 16:03 | Bratislava
dobrý den p,Karabinoš chcem sa spytat moment,som tehotna no po porode by som chcela zacat cvicit a jest ako pred tehotenstvom zdravo ä(V TEHOTENSTVE SOM SI DOPRIALA AJ sladke) mam najprv zacat len so stravou?, a po sestonedeli aj cvicit,?, nechcem byt totiz po porode ovisnuta aj na brusku dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO PO TEHOTENSTVE
Nepúšťajte sa prudko ani do prísnej stravy, ani do cvičenia. Musí to byť postupné. Pokiaľ budete kojiť, musíte mať v strave dostatok živín, minerálnych látok i vitamínov. Samozrejme, nemusíte konzumovať zrovna maškrty a balast. S cvičením začnite až po šistich týždňoch s ľahšou záťazou a kratším kardiom, ako ste boli zyvknutá.


1185
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Vladimíra
Zajtra má meniny
Hedviga
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
3 Hostí
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang