Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 130
Návštev dnes: 28
Z knihy odkazov
Ján
Dobrý deň pán Karabinoš. Mám 49 rokov a už hodne r
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


mima    18 October 2012 13:30 |
Dobry den,tento tyzden som zacala s cvicenim v posilnovni s trenerkou. Ta mi doporucila cvicenie 3x do tyzdna. Chcela som este 2x nejake kardio, ale vravela, ze na zaciatok staci 3x ta posilnovna. Myslite si, ze ano ? Vazim 80kg pri 172 cm. Kedysi som pravidelne niekolko rokov kazdy den cvicila rozne druhy aerobiku v kombinacii so spinnigom.Vazila som vzdy 60-65kg, preto by som sa rada vratila k tejto vahe. Momentalne som bola bez cvicenia 4 roky a neviem ci dovod mojho prirastku na vahe bolo, ze som uplne sekla s cvicenim, lebo stravu mam viac menej rovnaku, skor jem menej alebo sa snazim jest zdravo.Co si o tom myslite vy ?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
MÁM ROBIŤ AJ KARDIO?
V prvom rade treba vedieť, že posilňovacím tréningom neodbúravate telesný tuk a teda nechudnete. Posilňovací tréning spevňuje svalstvo, formuje postavu, zrýchľuje bazálny metabolizmus (tzv. "sekundárne" odbúravanie tuku, ale to je minimálne) a je tiež o dobrom pocite. Ako zdroj energie však slúžia cukry. Ak chcete znížiť telesnú hmotnosť (zbaviť sa tuku), musíte robiť kardio a musíte mu venovať minimálne toľko času ako posilňovaniu. Tréningový program pre ženy, ktoré potrebujú schudnúť, je bez kardia nemysliteľný. Nehovoriac o jeho priaznivom vplyve na kardiovaskulárny a dýchací systém, no tiež na kondíciu. Kardio by ste mali robiť pri určitej pulzovej frekvencii (70 % maxima) a vtedy, keď je najnižšia hladina cukru v krvi. To znamená ráno nalačno alebo bezprostredne po posilňovacom tréningu.

sima    17 October 2012 10:49 | nové zámky
dobbrý deň, prosím vás som uplne popletena , vôbec neviem ake syry su vhodne pri diete ci uz mäkke alebo tvrde poradite mi ?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKÉ SYRY KONZUMOVAŤ
V podstate nezáleží na tom, či sú syry mäkké alebo tvrdé, ale na tom, či sú tučné alebo menej tučné. Vo všeobecnosti sú mäkké syry tučnejšie ako tvrdé syry. Syry teda musíte kupovať podľa obsahu % tuku v sušine. Vhodný je napríklad LEERDAMMER LIGHTLIFE 17 %, KARIČKA LIGHT 7 %. Priam vynikajúcim syrom sú olomoucké tvarôžky s obsahom obsahom neuveriteľných 0,6 % tuku v sušine. Z tvarohu je vhodný COTTAGE (cca 5 %), MILBLU 0,2 % a OLEŠNÍCKY TVAROH max. 1% tuku v sušine. Jednoducho, musíte si pozrieť, čo je deklarované na etikete. Syry a tvarohy nad 20 % tuku môžeme považovať za tučné.

Anita    13 October 2012 22:21 |
Dobry den pan Karabinos. Mam 167cm a vazim cca tak do 55 kg. Mojim problemom je, ze sa mi tuk zvykne ukladat hlavne v hornej polovici tela, tj brucho - hlavne spodna cast a prsia. Mozem jest kolko chcem ale do zadku nepriberiem. Z kardia preferujem hlavne beziaci pas alebo taebo. kedysi som vela cvicila na brucho. dost sa mi spevnilo, no nikdy som sa v tej spodnej casti nezbavila tuku uplne. snazila som sa posilovat viac aj zadok a stehna, dvyhala som 30 kg na kazdu nohu..no zadok sa mi nejak vyrazne nezmenil. Vedeli by ste mi nejak poradit co s tym, aby moja postava pôsobila vyvazenejsie? da sa s tym vôbec nieco robit? dakujem.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO VYFORMOVAŤ TELO
Určite, že sa stým dá niečo robiť. Na stehná a zadok by ste mali hlboké drepy a výpady. Používať ťažšiu váhu a menší počet opakovaní, t.j. 10 - 12. Na hornú časť tela viac opakovaní, napr. 15. Dôležitý je výber cvikov , no hlavne ich správe technické vykonávanie. Na spodné brucho je to hlavne dvíhanie nôh (lavička, žinenka, empire, špeciálny stroj). Cvičiť musíte pomaly so stálym napätím vo svaloch.

Filip    29 September 2012 16:35 |
Dobrý deň potreboval by som od Vás poradiť ohladne cvičenia nôh. Mám vrodený vyklbeny bedrový klb čím sa mi aj noha pomalšie vyvíja, mám ju o pár cm kratsiu od druhej a tak by som chcel vedieť či mi odporucite cvičiť nohy aj napriek tomu. Za odpoveď vopred ďakujem.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
PROBLÉM S BEDROVÝM KĹBOM
Podľa môjho názoru by ste mohli cvičiť nohy aj s diagnózou vrodeného vykĺbeného bedrového kĺbu. Mali by ste to však najskôr skúsiť pod dohľadom skúseného trénera. Odporúčam zo začiatku používať len ľahšie váhy a cvičiť hlavne na legprese. Veľmi dôležitá je správna technika jednotlivých cvikov.

Eduard    27 September 2012 19:39 |
Dobrý deň pán Karabinos. Dnes podvečer som išiel klasicky cvičiť ako hociktorý iný deň, začal som ako vždy rozcvičkou a išiel som robiť benchpress. Dal som jednu rozcvičovaciu sériu a išiel som na pracovnú. V tom sa mi ozvalo rameno (predná delta). Dosť silno to začalo bolieť hlavne pri tlakových cvikoch, tak som to nechal tak a odišiel. Bolesť cítim teraz prakticky pri všetkom, ale dá sa to vydržať, spravil som masáž a natrel tzv masážny gél. Osobne si myslím, že je to určite skôr sval ako klb, no sám to asi ťažko posúdim. Nikdy sa mi nič také nestalo, ani som s ramenami nemal nikdy žiadny problém, cvičím už asi 5 rokov. Neviete čo by mohla byť príčina alebo nestretli ste sa s ničím podobným ? Ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
BOLESŤ V RAMENE
Stretol som sa s tým osobne, ale až po päťdesiatke. Urobil som všetko správne ako vy a zrazu "rup" a neskutočnś bolesť...Po čase to prestalo a cvičil som ďalej. Ohlásilo sa to asi po 5 rokoch...rontgen, CT...roztrhnutá šľacha už päť rokov, operácia ramena...neskôr lakťa, ktorý sa presilil, lebo som šetril rameno...Ľavé rameno je v podobnom stave, ale bojím sa operácie...Výrazne som musel znížiť záťaže, intenzitu a niektoré cviky nemôžem robiť vôbec...Odporúčam oddýchnuť si aspoň 10 dní. Ak bolesť neprejde, zájsť k ortopédovi. Čím skôr, tým lepšie. Nepodceňovať to. Ak to bude len presilený alebo pohmoždený sval, môžete si gratulovať...Želám vám skoré uzdravenie.


1179
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Tadeáš
Zajtra má meniny
Adriána
Kto je na stránke
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang