Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 138
Návštev dnes: 79
Z knihy odkazov
Ján
Dobrý deň pán Karabinoš. Mám 49 rokov a už hodne r
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

JARNÁ PREMENA 2019 prebieha | Fotografie PRED a PO do súťaže JARNÁ PREMENA nám musíte poslať do 31. mája 2019 | slávnostné vyhlásenie výsledkov bude 16.6.2019 v penzióne ARTIN v Nitre

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Michaela    01 November 2012 18:25 | Nové Zámky
Dobrý deň,
mám 164 cm a 61 kg. Pravidelne som chodila cvičiť, žiaľ vynechala som pár mesiacov a dopracovala som sa k tejto hmotnosti. Teraz dva mesiace zase pravidelne 3x do týždňa navštevujem fitness centrum (20 min.steper, potom 40 minút cviky) a snažila som sa upraviť aj stravu. Raňajky väčšinou cereálie, obed cottage cheese s celozrnným rohlíkom, prípadne dusené mäso so zeleninou, večera zelenina, mäso alebo niečo ľahké. Za tie dva mesiace mi nezišiel ani gram z hmotnosti, stále ma trápi tá istá váha a nemám dojem, že by sa moje proporcie nejak upravili. Neviem, kde robím chybu a rada by som sa konečne zbavila cca 8 kg. Ďakujem za akúkoľvek radu.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
KDE ROBÍM CHYBU ?
Tých chýb môže byť niekoľko. V prvom rade musíte mať negatívnu energetickú bilanciu. Skutočnosť, že cvičíte, vôbec nemusí znamenať, že cvičíte správne. Vo fitnescentrách sa doslova motá asi 80 % ľudí, ktorí cvičia čokoľvek a akokoľvek. Príkladom nesprávnej skladby cvičebnej hodiny je aj to, že najskôr robíte 20 minút stepper a potom posilňovacie cvičenia. Tých 20 minút je na rozcvičku veľa, no na odbúranie tuku málo. Strava by možno nebola zlá, ale treba brať do úvahy, že cvičenie (výdaj energie) a strava (príjem energie) sú spojené nádoby.

Peter    26 October 2012 11:48 | Trenčín
Dobrý deň pán Karabinoš, rád by som poznal Váš názor na bielkovinovú diétu,ktorá je momentálne veľmi populárna. Ja mám postavu ok, športujem 4x do týždňa, partnerka ju chce však vyskúšať. Má 30 rokov,160 cm, 75kg,uvedomuje si svoju nadváhu. Každý začiatok je pre ňu veľmi ťažký, odrádza ju to(hm ale to je asi bežné, s tým sa stretávate asi aj vy v praxi)I keď vie, že diéty zaručujú jojo efekt, pohráva sa s touto myšlienkou. Chudnutie je v hlave, v strave o pohybe...V našom okolí pochudlo pár známych, baba ako zápasníčka(nízkeho vzrastu, široká, hrubé ruky,boky) 15 kg, stále sa pekne udržuje, kamarát 12kg, ani sa nejak netrápil, šlo len o plánovanie jedálnička a kontrolu toho, čo vloží do úst. Dokonca i suseda-60 ročná pani, celý život kurpuletná, schudla 20kg. Veľmi ju to udivuje, že to nieje hádam možné :-) Čo je to za zázrak...Ja sa Vás pýtam i preto, lebo sa mi zdá, že i športovci držia pred súťažami bielkovinovú diétu, aby schudli. Neviem či som správne informovaný, chcem sa uistiť. Samozrejme, že s rozumom a v miere.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
BIELKOVINOVÁ DIÉTA
Príliš rozsiahla problematika pre KNIHU ODKAZOV. Ako ste správne napísali, pri chudnutí ide o komplex faktorov, ktorých efekt je v súčinnosti. Ide vlastne o BEHAVIORÁLNU PSYCHOTERAPIU, pri ktorej človek musí zmeniť životný štýl zaradením pravidelného, avšak premysleného pohybu, zmenou stravovacích návykov a samozrejme musí to ísť "cez jeho hlavu". Samotná bielkovinová diéta je len jednou z možností. Prináša pomerne rýchly výsledok, avšak s veľkým rizikom "jojo" efektu, lebo každá diéta musí raz skončiť. Z dlhodobého hľadiska je dôležitá vyvážená strava, ktorá obsahuje všetky živiny (bielkoviny, sacharidy, tuky) v požadovanom pomere. Samozrejme, základným predpokladom znižovania telesnej hmotnosti je negatívna energetická bilancia.

mima    22 October 2012 13:01 | TO
Dobry den,chcela by som sa vas spytat ake kardio je podla vas najucinnejsie ked chcem schudnut ?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
ÚČINNÉ KARDIO
Na základe mojich skúseností za najúčinnejšie kardio považujem beh a cyklistiku (stacionárny bicykel). Stačí, keď sa pozriete, ako vyzerajú ľudia, ktorí sa týmito športmi zaoberajú profesionálne. Samozrejme, dôležitá je pulzová frekvencia (cca 70% pulzového maxima) a dĺžka trvania kardio aktivity (minimálne 40 minút). Kardio je najúčinnejšie nalačno.

Mišo    19 October 2012 15:02 |
dobry den.Chcel by som sa spytat co hovorite na protein Gold Whey Standard od Optimus Nutrition??? Je to 6 rokov po sebe najlepši protein roka ale momentalne ho idem brat prvy x tak ma zaujima ake mate s nim skusenosti pripadne ci ho doporučujete?Dakujem.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
100 % WHEY GOLD STANDARD
Proteín GOLD STANDARD 100% WHEY určite patrí k najkvalitnejším na našom trhu. To však neznamená, že iné 100 % srvátkové proteíny, ktoré ponúkajú iné firmy zvučných mien (WEIDER, MUSCLEKING, ALL STARS a i.)sa mu nevyrovnajú. Celodenné stravovanie je založené na viacerých omnoho dôležitejších princípoch, než je názov alebo výrobná značka proteínu. Spoliehať sa, že práve tento proteín urobí zázraky, by bolo naivné.

sima    19 October 2012 10:36 | nove zamky
dobry den chcem sa spytat zacala som cvicit 3x do tyzdna, a beriem jeden pripravok na chudnutie som zatial len na zaciatku , a v 1 nemenovanom obchode s vyzivovymi doplnkami mi poradili 1 coctail s nizkym obsahom tuku ako nahradu vecere je podla vas vhodne vynechat veceru a pit len coctail pomoze mi to v chudnutí ?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
KOKTAIL NAMIESTO VEČERE
Určite radšej koktail ako nejaké ťažké tučné alebo sacharidové jedlo. Ale chudnutie nie je založené na nejakom konkrétnom koktaili. Každý obchod ponúka to, čo má na sklade a čo práve potrebuje predať. To však neznamená, že to neodporúčam, ale určite jestvuje aj lacnejší spôsob večer: tvaroh, tuniak, zeleninový šalát...Otázkou tiež je, že ak má koktail nízky obsah tuku, aký má obsah cukrov? Príjem cukrov je často nebezpečnejší ako príjem tukov.


1179
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Marek
Zajtra má meniny
Jaroslava
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
1 Hosť
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang