Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
Evidenčný list
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 201
Návštev dnes: 50
Z knihy odkazov
Anka
Mám 30 rokov, 177 centimetrov a vážim 65 kíl. Som
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


miriam    29 November 2012 11:05 |
Kedze mam intoleranciu na laktozu kupila som si pohankovy napoj.je vhodny
na pitie popoludni?vacsinou si ho davam po kardiotrenningu na zahnanie hladu.Aky by bol vhodny pre mna proteinovy napoj aby som nepribrala?
vdaka za odpoved.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
LAKTÓZOVÁ INTOLERANCIA
V bežnej strave ako zdroj bielkovín uprednostňujte mäso a vajcia. Ak zdroj komplexných sacharidov zeleninu, ryžu, ovsené vločky. Pohánkový nápoj je vhodný. Odporučil by som sójový proteín po tréningu.

Radovan    28 November 2012 19:34 | Nitra
Dobrý deň. Pán Karabinoš mám otázočku ohľadne rysovacieho tréningu. Ak budem aj v rysovačke cvičiť s rovnakými váhami ako v objemovke, a po odcvičení si nedám hneď sacharidy, ale pôjdem na bicykel a potom nebudem ešte nič jesť, tak sa budu spalovať tuky, ale nebudú sa tým ničiť aj svaly, keď im nedám to čo treba?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
KEDY SACHARIDY ?
Ak sacharidy, tak určite bezprostredne po posilňovacom tréningu. Ak po posilňovaní robíte kardio, tak až potom. Sacharidy po cvičení sú dôležité na doplnenie chýbajúcich cukrov v organizme, ale aj ako prevencia pred devastáciou svalov. Nedá sa však presne stanoviť, kedy tuky nastupujú ako zdroj energie po vyčerpaní zásob cukrov, ani to, kedy už začína telo siahať na amínokyseliny zo svalov. Nedať si však po tréningu vôbec nič, je nezmysel. Ak nie ste v príprave na súťaž (a teraz súťaže nie sú), tak sacharidový nápoj, ovocie alebo tyčinku. Ak ste v príprave, tak proteínový nápoj a amínokyseliny BCAA, pokiaľ nie sú v dostatočnom množstve a pomere v nápoji.

Lenka    27 November 2012 08:32 |
Sacharidové Vlny
Dobrý deň. Pán Karabinoš stravujem sa 5-6krát denne, no chcela by som skúsiť tie sacharidové vlny. Ako dlho by som musela dodržiavať tento jedálniček? Nenastane jojo efekt keby sa vrátim späť na pravidelné stravovanie?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
SACHARIDOVÉ VLNY
Sacharidové vlny nie sú klasickou diétou, ale skôr stravovací systém. Minimálna by ste ich mali urobiť dvakrát za sebou, aby sme mohli hovoriť o "vlne". Poznám ľudí, ktorí sa takto stravujú dlhodobo až sa sacharidové vlny stali pre nich zvykom. JOJO efekt vznikne vždy, keď príjem energie prekročí jej výdaj. Stravovanie a pravidelné cvičenie sú ako spojené nádoby. Ak poľavíte v strave, musíte sa viac hýbať a naopak.

Nikola    22 November 2012 23:08 | prievidza
dobry vecer , reagujem na vasu otazku preco chcem shudnut este 5Kg? pri mojej vahe 61kg 172 vyska, dovod je jednoduchy vzdy som mala vahu 55kg a idealne miery , po porodoch mi ostalo par cm navyse stehna 56,boky 95, pas 74 chcela by som sa dostat spatky na 50 stehna, 65 pas , 90 boky preto pravidelne cvicim rano kardio, 2xposilovanie spodnej a vrchnej casti 3x brucho ale aj napriek usiliu vaha nic , skusala som sach. vlny ale vaha hore, dole moje bmi je1390kca Nepresiahla 5000kj den sacharidy 200g , bielkoviny 90g a tuky 30g a vaha stala namieste a cm tiez, tak som vyskusala palumbovu dietu je to vlastne ckd , sdorazom na zdrave tuky a sach. den len 150g,1xtyz.podarilo ze cm konecne pohli ,moja otazka bola ako pokracovat dalej aby som formovala postavu, dalej len neviem ako sa stravovat ci pokracovat v diete, alebo zmenit jedalnicek bez jojo efektu s pokracovanim formovania postavy alebo sa vam to zda nerealne? co by ste mi poradili?dakujem za odpoved s pozdravom.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
PORADÍM VÁM, NIKOLA !
Predpokladám, že keď pravidelne cvičíte, svaly vám spevneli. Iste viete, že svaly (bielkoviny) sú ťažšie ako tuk. Preto vám odporúčam neriešiť svoju hmotnosť, ale to, ako vyzeráte (napríklad pri pohľade do zrkadla), ako sa cítite, ako pôsobíte na svoje okolie. Predsa 36 - ročná žena nemôže mať postavu vychudnutej 18-ky bez svalov prechádzajúcej sa po móle. Napokon, komu sa to páči okrem gayov, ktorí majú v rukách modeling ? Váš BMI = 20,62. Štíhla žena má BMI do 20, od 20 do 25 je žena v "normále". BMI (Body Mass Index) však nezohľadňuje vek ani kvalitu tela. To je jeho nedostatok. Vaše BMR (bazálny metabolizmus) má hodnotu 1381 kcal (5782 kJ). Za predpokladu, že neležíte po celý deň na posteli, zvyšuje sa jeho hodnota najmenej o 30 %, t.z. na 1800 kcal (7536 kJ). Každý jedálniček, ktorý je kvantitatívne pod touto hodnotou, je pre vás chudnúci, lebo ste v negatívnej energetickej bilancii. Z hodnôt živín, ktoré ste uviedli vyplýva, že prijímate denne 1430 kcal = 5987 kJ. Ak sa budete stravovať na tejto úrovni príjmu energie, malo by to byť v poriadku. Pre zrýchlenie metabolizmu zaraďujeme z času načas diéty (napr. CKD, sacharidové vlny a pod.), alebo musíme metabolizmus zaskočiť niečím, na čo nie je pripravený, ani zvyknutý. Napríklad jednozložková strava: 1.deň: mäso, 2.deň: zelenina, 3.deň: vajcia, 4.deň: ovocie, 5.deň: tvaroh, jogurt alebo mäso, 6.deň: ryža, 7.deň (očistný) - dopoludnia ovocné šťavy, popoludní zeleninové šťavy. Keď sa metabolizmus naštartuje, treba prejsť na normálne stravovanie, pretože náš život predsa nemôže byť len o diétách.

Mydlova    20 November 2012 20:52 | Banská bystrica
Prosím o radu.Mám 32 rokov 168cm a 59kg.Cvičím darí sa mi ale zo stehien sa mi nedarí schudnúť.Tie mám hrubšie a neviem ako z nich schudnúť.Poradte mi ake cviky su vhodne.Ako sa na nich zbaviť tuku.dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
CHCEM ŠTÍHLE STEHNÁ
Ak chcete zoštíhliť stehná, nemali by ste robiť ťažké drepy, ale iba s ľahšou záťažou s vyšším počtom opakovaní (15 - 20 ). V žiadnom prípade necvičte na legprese. Môžete robiť výpady (bez záťaže do maxima), addukciu a abdukciu s vyšším počtom opakovaní (25 - 30). Najúčinnejším športom na zoštíhlenie stehien je beh na dlhé trate.


1185
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Hedviga
Zajtra má meniny
Lukáš
Kto je na stránke
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang