Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
Evidenčný list
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 160
Návštev dnes: 168
Z knihy odkazov
Anka
Mám 30 rokov, 177 centimetrov a vážim 65 kíl. Som
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Zuzana    10 December 2012 08:49 |
Dobry den. Chcela by som Vas poprosit o informaciu, ake cvicenie a strava je vhodne na schudnutie a spevnenie zadku, stehien a lýtok?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
VIANOČNÁ AKCIA NA PROGRAM
Hoci ste širokú problematiku vtlačili do jedinej otázky, sama musíte uznať, že na takýto rozsah sa v tejto rubrike nedá odpovedať. KNIHA ODKAZOV slúži na odpoveď ku jednému konkrétnemu problému. KNIHA ODKAZOV nemôže nahrádzať vypracovanie tréningového a stravovacieho PROGRAMU. Práve teraz je zľava na vypracovanie PROGRAMU. Viac informácií nájdete na tejto stránke a tiež na facebooku FITNESS TRÉNER - ZDRAVÉ CHUNUTIE PRE KAŽDÉHO .

veronika    09 December 2012 17:21 |
Ja sa potím, a určite od zajtra začnem so 40 minútami. Kúpila som si karnitín+chróm v zdravej výžive tak neviem či to bude stačiť, alebo čo by som si mala ako spaľovač tukov kúpiť? Možno máte niečo aj na predaj.Potím sa pri bicyklovaní. Ďakujem za radu
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
KARNITÍN A INÉ
Karnitín mobilizuje tukové bunky ako zdroj energie pri aeróbnych aktivitách. Je však dôležité dodávať ho do tela v určitom množstve, aby to vôbec fungovalo. Mne sa osvedčila kombinácia tekutého karnitínu s tabletovým LIPODEXOM, prípadne i CARNI LIQom. Môžete si to pozrieť na tejto stránke vľavo kliknutím na Ponuka výživových doplnkov. V prípade záujmu môžem vám to poslať na dobierku. Napíšte mi na info@karabinos.sk .

veronika    09 December 2012 12:54 |
Dobrý deň p. Karabinoš, ja sa chcem opýtať či robím dobre keď ráno vstanem o 5 a pol hodiny bicyklujem na stacionári pri tepovej frekvencii 125-130 alebo striedam rýchlosť a mám to na najmenšej záťaži. Počas krútenia vypijem aj viac ako pol litra voda potom idem do práce a okolo pol 8 raňajkujem. Potrebujem schudnúť zo stehien a zadku. Vážim 58 kg výška 168 cm a vek 34. Ďakujem za odpoveď
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
BICYKEL RÁNO JE SUPER !
To, že ráno bicyklujete, je fajn. Mohli by ste však bicyklovať aj dlhšie, najmenej 40 minút a mali by ste sa pritom potiť. Ak sa nepotíte, užite pred bicyklovaním spaľovač tuku. Po bicykli by ste si mali dať sacharidový nápoj alebo aspoň jogurt. Raňajky o 7.30 h sú totiž už neskoro.

jana    05 December 2012 19:57 | partizanske
dobrý deň,mám 50 rokov,môj chcela bi som schudnúť 15kg. čo som pribrala za tento rok.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AK CHCETE, TAK SCHUDNETE
Čo vám v tom bráni, moja!? Mali by ste upraviť stravovacie zvyklosti a pravidelne cielene sa hýbať. Môžem vám vypracovať tréningový a stravovací PROGRAM, ak mi pošlete vyplnený evidenčný list a pošlete na info@karabinos.sk . Viac informácií nájdete na tejto stránke.

iva    29 November 2012 19:18 | Trenčín
dobrý deň,chcela by som poradiť.Už 2 mesiace sa stravujem 5x denne a pijem min.2 l vody denne a doma bicyklujem 4-5x do týždňa po hodine.Kedže mám veľkú nadváhu,do posilovne ma nikto nedostane,mám 121kg a 41 rokov.Prosím vás,váha mi klesla iba 1 kg,čo robím zle?Tepovú frekvenciu dodržiavam tak okolo 120-125,je to zle?Alebo mám byť trpezlivá a výsledok sa ukáže časom?Dakujem za povzbudivé slová.Iva
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
BUĎTE TRPEZLIVÁ
Predpokladom úspešného chudnutia je negatívna energetická bilancia, a to každý deň. Mali by ste teda vedieť, koľko energie denne príjmete a koľko jej vydáte. Čo robíte zle, Možno sa zle stravujete. Možno by ste mali zvýšiť pulzovú frekvenciu na 125 - 135, alebo bicyklovať intervalovo (striedať tempo). Podľa mňa by ste to mali robiť každý deň, ba dokonca dvakrát denne, ak vás už nikto nedostane do posilňovne. A to je asi najväčšia chyba!


1185
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Vladimíra
Zajtra má meniny
Hedviga
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
7 Hostí
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang